سه شنبه 5 مرداد 1395 - 3:07

دستور استاندارکهگیلویه وبویراحمد به مدیران اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: مدیران و متولیان امور در دستگاه های مختلف اجرایی و حوزه های گوناگون با افتخار به بیان عملکرد و دستاوردهای سه ساله دولت بپردازند.

به گزارش بویر نیوز، سید موسی خادمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شرایط و زمینه برای این مهم به دلیل قرارگرفتن در آستانه سفر زودهنگام هیات دولت به استان و نیز هفته خبرنگار بیش از پیش فراهم است.

وی تصریح کرد: مدیرکل حوزه استاندار و مجموعه روابط عمومی به عنوان دبیرشورای اطلاع رسانی استان موظف است طی یک برنامه زمانبندی مشخص تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را ملزم به پاسخگویی و بیان دستاوردهای دولت طی سه سال گذشته کند.
خادمی تصریح کرد: هیچ توجیهی در این راستا نیز قابل پذیرش از سوی مجموعه مدیران و سایر مسئولان وجود ندارد و هرمدیری باید با افتخار همراهی و همگامی خود را با سیاست های دولت یازدهم نشان دهد.
وی یادآور شد: هر گونه کوتاهی، توجیه گری و ترس داشتن در بیان عملکردها و دستاوردهای دولت خود زمینه و دستاویزی برای افزایش موج تخریب ها و انتقادهای بی جا از دولت خواهد شد.
خادمی افزود: ضعف حوزه اطلاع رسانی تاکنون در بسیاری از دستگاه های اجرایی راه را برای پروژه تخریب علیه دستاوردهای این دولت باز کرده که باید این مهم در حدود یک سال باقی مانده دولت و اکنون در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان سامان یابد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت آمادگی کامل مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف در آستانه سفر هیات دولت تاکید کرد و خواستار همراهی و همگامی مردم قدرشناس و میهمان نواز استان برای استقبال باشکوه و عزتمندانه از دولتمردان یازدهم شد.
وی اظهار کرد: نیازمندی ها و پیشنهادهای لازم در بخش های مختلف نیز به نهاد ریاست جمهوری و ستاد سفر ارجاع شده است.
خادمی تصریح کرد: بیشترین نیازمندی های استان در حوزه پروژه های عمرانی دارای ردیف های ملی و تاثیرگذار و برخی طرح های اقتصادی بزرگ است که با تصویب و تامین اعتبار برای این طرح ها در سفر پیش روی هیات دولت شاهد تحولی اساسی در توسعه این استان خواهیم بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیشترین نیازمندی ها در حوزه تخصیص منابع آب، کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری و راه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسین گفت:

    دستون درد نکنه  اگه کاری کرده باشن مثل دوره های قبل مردم
    خودشون میان لازم نیس التماس کنید

  2. بویراحمدی گفت:

    سفرزودهنگام؟

  3. مطلع گفت:

    به کدام عملکرد بایدافتخار کرد؟ دستاوردتان چیست ؟ بیان بفرمائید.

  4. 1250 گفت:

    در آموزش وپرورش که کار خاصی نکرده اند در دولت قبل هزار کلا س درس ساخته شد

  5. .... گفت:

    ما که کاری از این دولت در حوزه عمرانی ندیدیم جز حقوق های نجومی

  6. ##آویشن## گفت:

    >>>زودهنگام؟

  7. ناشناس گفت:

    كار احداث فني و حرفه اي چرام از سال 82 كار احداث آن شروع شده ولي تاكنون به بهره برداري نرسيده است. واقعاً زيبنده نيست كه افتتاح اين پرو‍‍ژه و ديگر پروژه هايي از اين قبيل به درازا بكشد.

  8. زاگرس گفت:

    خيلى زود اومد بايد بعد از انتخابات 96 ميومد

  9. افتخار بویراحمد گفت:

    مسولین استان در فکر معضل بیکاری باشند. بخصوص سعی کنند در استخدام آموزش و پرورش جدید سهمیه بگیرند . نه اینکه مثل همیشه از آخر رکورد بزنیم

  10. مهدی گفت:

    واقعاً هم سفر زودهنگامیه!!! 

دیدگاه شما