سه شنبه 5 مرداد 1395 - 2:44

درخشش بی‌نظیر دانش‌‌آموزان بویراحمدی در مسابقات قرآن کشور

خبرگزاری فارس: درخشش بی‌نظیر دانش‌‌آموزان بویراحمدی در مسابقات قرآن کشور / مقام اول یاسوجی‌ها در احکام و صحیفه سجادیهمدیر آموزش و پرورش بویراحمد از درخشش بی‌نظیر دانش‌‌آموزان دختر و پسر بویراحمدی در مسابقات قرآن، نماز و عترت و نهج‌البلاغه مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش فارس، سید علی‌اکبر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌هایی که دانش‌‌آموزان و فرهنگیان شهرستان بویراحمد در سطوح ملی کسب کرده‌اند، اظهار کرد: این موفقیت‌ها را قبل از هر چیز مدیون توکل به حضرت حق و در مرتبه بعد تلاش همکاران در آموزش و پرورش و البته از همه مهم‌تر غیرت و همت دانش‌‌آموزان خود هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: امسال دانش‌‌آموزان هم استانی در مسابقات کشوری قرآن و نماز و عترت خوش درخشیدند و بهتر از هر سال و حتی بهتر از سال گذشته توانستند نام استان را در بحث قرآن و نماز و عترت جاودانه کنند.

مدیر آموزش و پرورش مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مسابقات سهم آموزش و پرورش شهرستان ما بسیار بزرگ و بی‌نظیر بود به طوری که در هر دو رده پسران و دختران رتبه‌های مهم کشوری را از آن خود کردیم.

وی گفت: در رده دختران توانستیم در کسب افتخاری بسیار بزرگ و در قسمت احکام توسط فاطمه رضایی رتبه نخست کشور را از آن خود کنیم.

این مسؤول به سایر موفقیت‌های دختران در مسابقات قرآنی کشور اشاره کرد و گفت: محدثه آزادی نیز توانست رتبه دوم صحیفه سجادیه را در کشور به خود اختصاص دهد.

هاشمی افزود: موفقیت‌های چشمگیر ما به همین ختم نشد و در رشته احکام نیز زینب افشانی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

این مسؤول به سایر موفقیت‌ها در رده دختران اشاره کرد و گفت: ریحانه پورمهدی نیز رتبه سوم انشای نماز کشور را به خود اختصاص داد.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد به رده پسران و موفقیت‌های کم‌نظیر دانش‌‌آموزان این شهرستان در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: در رشته صحیفه سجادیه محمد برگریزانه از دانش‌‌آموزان این شهرستان مقام ارزنده اول کشور را به خود اختصاص داد.

وی گفت: رضا طاهری دیگر دانش‌‌آموز این شهرستان در رشته نهج‌البلاغه توانست به مقام ارزنده دوم کشوری دست یابد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198386
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 1250 گفت:

    این موفقیتها را باید مدیون موسسات قرآنی از قبیل جامعه القران … دانست وآنها را حمایت کرد

دیدگاه شما