سه شنبه 5 مرداد 1395 - 2:39

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به کافی نبودن اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان، گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

علی حسن نوروزی امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نامه‌نگاری معاون اول رئیس جمهور در مورد واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی، اظهار داشت: اجرای این طرح از سوی دستگاه‌های اجرایی یکی از ملاک‌های ارزیابی دولت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳ هزار و ۹۱۲ پروژه نیمه تمام در کل کشور برای واگذاری به بخش خصوصی وجود دارد.

وی افزود: از مجموع ۳ هزار و ۹۱۲ پروژه یک هزار و ۴۲۲ پروژه ملی و ۲ هزار و ۴۹۰ پروژه استانی است که ۱۶۸ هزار میلیارد تومان میزان اعتبار همه این طرح‌ها است.

نوروزی با بیان اینکه ۱۷۴ پروژه در سطح کشور در مرحله انتخاب سرمایه گذار قرار دارند، تصریح کرد: می‌طلبد مسئولان اجرایی تلاش کنند که پروژه های استان نیز در این طرح قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به چهار شهر سوق، لنده، چرام و دهدشت ردیف بودجه ندارد، تاکید کرد: استاندار قول مساعدی برای پیگیری تخصیص ردیف بودجه این پروژه در سفر هیئت دولت را دادند.

نوروزی با اشاره به اینکه ۳۰ بنای تاریخی در سطح کشور از ظرفیت صندوق احیا استفاده می‌کنند، گفت: می‌طلبد مدیرکل میراث فرهنگی و مسئولان این حوزه برای اجرای این پروژه‌ها از ظرفیت این صندوق استفاده کند.

وی تصریح کرد: وزارت خانه‌های آموزش و پرورش ، صنعت و معدن و جهادکشاورزی در سطح کشور هیچ پروژه ملی برای واگذاری به بخش خصوصی ندارند ولی تعداد زیادی پروژه استانی در این زمینه دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198380
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما