سه شنبه 5 مرداد 1395 - 2:37

گزارش تاج گردون از پروژه‌های نیمه‌تمام کشور

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

غلامرضا تاجگردون امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسئله واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی در برنامه ۴ کلید خورد، اظهار داشت: به مرور زمان این مسئله با توجه به تغییر نگاه دولت‌ها در گذر زمان متفاوت بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای سلامی گفت: دولت باید ۴۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی به پیمانکاران بدهد تا شاید بخشی از بدهی‌ها را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس به دنبال سیاست تشویقی پیرامون مسئله اقتصاد مقاومتی هستند، عنوان کرد: می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی استان تمام تلاش خود را برای عملکرد مطلوب در این راستا انجام دهند.

تاجگردون با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین این میزان اعتبار با شرایط کنونی اقتصادی امکان پذیر نیست، افزود: برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین این اعتبار از بودجه دولتی سال‌ها زمان نیاز دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امسال ۲٫۸ درصد از بودجه عمرانی کشور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198378
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما