یکشنبه 3 مرداد 1395 - 20:29

رئیس جدید دادگستری چرام منصوب شد

با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری چرام برگزار شد.

به گزارش فارس، ظهر امروز با حضور رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه، فرماندار چرام، امام جمعه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری چرام برگزار شد.

ابراهیم فتاح‌پور در این مراسم با اشاره به موضوع جلسه، اظهار کرد: مراسم امروز ما در خصوص تکریم عزیز بزرگواری است که از مسؤولان خوشنام و پای کار شهرستان چرام بودند و سیمای ظاهری وی شخصیت درونش را هم به ما نشان می‌دهد.

فرماندار چرام، عنوان داشت: جناب آقای برازنده دو ویژگی برجسته و ممتاز داشتند یکی اخلاق حسنه، اخلاق نیکی و اسلامی و دیگری برخورد قاطعانه که مردم جز این دو نیز انتظار ندارند.

وی با بیان اینکه اجرای حکم رئیس دادگستری شهرستان چرام همراه با لبخند بود، خاطرنشان کرد: ما از وی و مجموعه همکارانشان در دادگستری شهرستان چرام رضایت کامل داشتیم چرا که در بسیاری از کاستی‌ها و کمبودها کمک کرده و متعهدانه خدمت کردند.

این مسؤول ضمن قدردانی و تشکر از زحمات محمد برازنده رئیس سابق دادگستری چرام، اظهار امیدواری کرد که این مسئول در سنگر جدید همچنان با صلابت و قاطعانه ادامه خدمت دهد و سرافراز باشد، گفت: از طرف دیگر معارفه آقای احمدی را داریم که ان‌شاءالله ادامه دهنده راه آقای برازنده بوده و با تعامل و همکاری خوب در پرتو تدبیر ادامه خدمت دهد.

فتاح‌پور در ادامه سخنان خود به مشکلات دادگستری چرام اشاره داشت و کمبود فضای اداری و نیرو را از جمله این مشکلات دانست و اظهار امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.

در ادامه مراسم “یوسف احمدی” به عنوان رئیس جدید دادگستری چرام منصوب و از زحمات “محمد برازنده” رئیس سابق تقدیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198270
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما