یکشنبه 3 مرداد 1395 - 0:06

حجت‌الاسلام صفدر پناهی نرخ حقوق متعارف را تعیین کرد!/ امام جمعه در اختیار هیچ حزب و جناح و گروهی نیست

پناهی همچنین اظهار کرد: انتقاد امام جمعه باید با منطق و استدلال باشد و امام جمعه در اختیار هیچ حزب و جناح و گروهی نیست و نماز جمعه باید انقلابی‌پرور باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام جمعه در اختیار هیچ حزب، جناح و گروهی نیست، گفت: انتقاد امام جمعه باید با منطق و استدلال باشد.

به گزارش بویر نیوز، امروز نشستی از سوی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ائمه جمعه استان، مسؤولان ستاد و روابط عمومی ستادهای جمعه و مدیر دفتر امام جمعه مرکز استان و با حضور مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

این برنامه به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برپایی اولین اقامه نماز به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با تشکر از امامان جمعه که فی‌سبیل‌الله و بدون هیچ‌گونه حقوقی در منصب امامت جمعه خدمت می‌کنند، گفت: امام جمعه یک ریال از دولت حقوق نمی‌گیرد و شهریه مختصر ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه امام جمعه به خاطر خودش و مسائل شخصی حرف نمی‌زند بیان کرد: روحیه انقلابی اقتضا می‌کند حرف حق و قانونی بزنیم.

پناهی با مدیران استان که در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند اتمام حجت کرد و گفت: ما شرمنده مدیرانی هستیم که در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند و فقط منتظرند روز خودشان فرا رسد و پشت تریبون سخنرانی کنند که در این خصوص با آنان همکاری نخواهد شد.

پناهی به لازمه انقلابی بودن امام جمعه اشاره و عنوان کرد: امام جمعه باید سیاسی باشد و خطیب جمعه‌ای که سیاسی نباشد فاقد کارایی است.

وی گفت: می‌خواهیم انقلابی باشیم و می‌خواهیم علیه فساد و فیش‌های نجومی فریاد بزنیم، همچنین حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان نرمال و بالاتر از این مبلغ غیر نرمال است لذا حقوق متعارف باید زیر ۱۰ میلیون باشد.

پناهی همچنین اظهار کرد: انتقاد امام جمعه باید با منطق و استدلال باشد و امام جمعه در اختیار هیچ حزب و جناح و گروهی نیست و نماز جمعه باید انقلابی‌پرور باشد.

وی اضافه کرد: از سخنان تهدیدآمیز افراد نمی‌ترسیم و مشکلات را فریاد می‌زنیم.

پناهی در ادامه نیز از روند کند ساخت و ساز مصلا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198217
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چوپان. گفت:

    آقای پناهی با سلام واحترام . مردم مثل امام جمعه ها تو خونه های مجانی نمیشینند .الان خونه 2 اتاقه 40 میلیون تومان رهن می باشد . مردم به ریال حقوق میگیرند و به دلار خرج می کنند . باید حداقل حقوق با همین شرایط بازار 7 میلیون تومان باشد.

  2. مردم گفت:

    ضمن خسته نباشیدخدمت حاج اقاپناهی….حاج اقایادم هست درانتخابات مجلس درتمام مجالس هدایتخواه راهمراهی میکردی…بعددرمحفل عمومی حضورنداشتی که بصورت مستقیم ازجریان وشخص هدایتخواه حمایت نکنی….بهترنبودبعنوان یک شخص بیطرف حتی کسی نمی فهمیدازشخص وجریان خاصی حمایت میکنی.حتی بعدازانتخابات درموردصحت انتخابات سخن به میان می اوردی.

  3. كرمي گفت:

    چرا دروغ ميگيد حضرتعالي شخصا در انتخابات از هدايت خواه حمايت كردي ومستقيما دخالت داشتي حالا ميگي وابسطه به هيچ جناح وگروهي نيستي 

  4. م گفت:

    حاج آقا حاصل اینهمه شعار و طمطراق چه بوده آیا غیر از رکود و تورم و بیکاری چیزی سراغ دارید که از آن صحبت بفرمایید. در ابعاد فرهنگی هم با این همه امکانات و تریبون و رسانه که در اختیار تان بوده هیچ توفیقی نداشته اید . امروز آمار ازدواج از منفی شش هم گذشته است از هر سه ازداواج یکی منجر به طلاق می شود .از هر چهار نفر ایرانی یک نفر گرفتار بیماری استرس شده .فشار روانی بیداد می کند .خواهشا نگاهی به اطرافتان بیندازید واقعیت های موجود در جامعه را ببینید این ها همه وهمه حاصل بذری است که شما کاشته اید.دین خدا را بد نام نکنید با مردم صادق باشید .این دولت دولتی مردمی است حاصل رای بی خار و خاشاک مردمی است . روحانی با تمام وجود دارد برای این بوم و مملکت تلاش میکند .بذرهای نامناسبی که دیروز نامناسب کاشته شده اید امروز چه بد قوار سر برون کشیده و رشد کرده اند . این دولت با دست خالی باید ازمیان این بیشه زار عبور کند. او را یاری دهید دین خدا را از مردم نگیرید باز هم میگوییم راست بگویید صادق باشید .بخدا مردم می فهمند و بدرستی سره را از ناسره تمیز می دهند.

  5. علی گفت:

    ها تو گفتی مردم هم باور کردند

  6. امین گفت:

    درود بر شرفتون مرد نترس

  7. دنا گفت:

    اگه امام جمعه در اختیار هیچ حزب و گروهی نیست پس چرا در انتخابات اخیر همگی بصورت تمام قد از هدایت خواه و حزب پایداری حمایت میکردید حتی روز ثبت نام و حتی در مشاجره های بین گروه آنها سریعأ شرکت می جستید و انکار را عین وظیفه می دانستید.

  8. شیر خان گفت:

    سلا م اقای پناهی به خدا مسجد ها شدنه تجارت خانه برای مراسمات درسهای اخلاق وقران که در مساجد برگذار می شد دیگر برگذار نمی شود حتا برای نماز خواندن ظهر دچار مشکلات است با این رسم رسومات استان ما مراسمات رادر حسنیه برگذار شود نه 3روز در مسجد

  9. گنجه ای جهان اباد گفت:

    کمال ایمان مومن صداقت و پارسایی است جناب پناهی نه رنگ عوض کردن

  10. جوان گفت:

    هاله نور -صندلی برا امام زمان عج در دولت-11روز خانه نشینی-بی اهمیت کردن نامه رهبری در مورد وزیر اطلاعات-بابک زنجانی – سعید مرتضوی وتاراج پول بیمه شدگان تامین اجتماعی-بقائی کیش- زمینهای تصرف شده در زمان محمود خان-بورسیه های تحصیلی-گرانی وبی ثباتی در بازار -سفرهای خانوادگی خارج از کشور 120 نفره-توهین وبی احترامی به خادمین ملت ومراجع وعلما-هو هوهوهوهو تا دلت بخو اعتماد واعتقادم را به بسیار پائین آورده است

  11. منصف گفت:

    دروغ منشاتمام گناهان است ولا غیر

  12. ناشناس گفت:

    چراعده ای تهمت میزنند
    ایشان بعنوان یک شخص از اقای هدایتخواه حمایت کردند
     وایمه جمعه صراحتا از کاندیدی حمایت نکردند

  13. محسن گفت:

    درود بر حاج اقاپناهی

  14. ناشناس گفت:

    درود وسلام برامامان جمعه که بیان کننده سخن حق هستند

دیدگاه شما