شنبه 2 مرداد 1395 - 18:57

سخنان کنایه آمیز فرمانداربویراحمد درباره شعار و عمل!

اولین جلسه شورای مشورتی معتمدین ایثارگر شهرستان بویراحمد ظهر امروز با حضور فرماندار در محل  دفتر ایشان برگزارشد.

به گزارش «بویر نیوز»، سید محمد کاظم نظری در این جلسه با اشاره به جایگاه ایثار وشهادت در جامعه، گفت:  واقعیت این است که در جامعه ما نه به رسم و آیین دین و ارزش های اسلامی بلکه به عرف دنیا هم، نسبت به ایثارگران و کسانی که در راه حفظ کشور و نظام شان جان را فدای این خاک و آب کردند، رفتار نشده است.

http://boyerahmad.ir/wp-content/uploads/IMG_0526-800x600-1-620x279.jpg

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه، آنهایی که بیشتر شعار دادند کمتر عمل کرده اند، گفت: جامعه ایثارگران در بسیاری موارد در محرومیت و مظلومیت به سر می برند.

نظری  با اشاره به ابلاغ قانون جامع ایثارگری توسط  این دولت گفت:  این توفیقی  برای جامعه ایثارگری است و تصریح کرد: انوع نگاه ها و انگاره ها درباره جامعه ایثار گران وجود دارد، این موضوعی فرهنگی است که باید به عنوان یک مسئله اجتماعی در دانشگاه های ما مورد مطالعه قرار بگیرند.

وی که خود از یادگاران دفاع مقدس است،با بیان اینکه این معضل فرهنگی را می توان در عرصه های مختلف جامعه روزانه مشاهده کرد،عنوان کرد: این در حالی است که بسیاری از ایثارگران از امتیاز های طبیعی که حق شان است، استفاده نکرده اند و با همین نگاه ها دیده می شوند.

فرماندار بویراحمد افزود: به هر حال این نوع نگاه ها به یک گروه اجتماعی بزرگ که برای کشور و نظام، دارای اهمیت ویژه ای هستند، می تواند آثار روحی و روانی نامطلوبی برای این عزیزان داشته باشد که این شایسته ارزش های والای انسانی و دینی جامعه ایثارگر ما نیست.

رئیس این شورا با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان در راستای اقدام های عملی برای نهایت استفاده جامعه ایثارگر، گفت : تمامی مواردی که برای جامعه ایثارگر شهرستان دارای اولویت هستند به جد پیگیری خواهند شد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما