جمعه 1 مرداد 1395 - 23:53

توصیه های استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم در آستانه سفر هیات دولت

دکترسید موسی خادمی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان، افزود: بدون شک سفر مقام های ارشد کشور برای کهگیلویه وبویراحمد، منشا خیر و برکت و توسعه خواهد شد.
به گزارش بویرنیوز، استاندار، عقب افتادگی ها و مشکلات استان را زیاد عنوان کرد و اظهار داشت: آن گونه که شایسته بوده به استان ما توجه نشده است و مشکلات کهگیلویه وبویراحمد که ریشه تاریخی دارد از سایر استان های کشور بیشتر خود نمائی می کند.
خادمی ابراز داشت: مردم فهیم این استان شایسته خدمت بیشتری هستند و به طور قطع اگر دولت کاری را برای کهگیلویه وبویراحمد انجام بدهد، که قطعا انجام خواهد داد، مردم این خدمت را به یاد خواهند سپرد.
خادمی تصریح کرد: در جلسات انجام گرفته با وزیران یا در نهاد ریاست جمهوری در تهران، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید کمک به کهگیلویه وبویراحمد است تا این استان در مسیر توسعه قرار بگیرد و حرکت رو به جلوی خودش را آغاز کند و این مسئله در نگاه دولت به صورت ویژه است.
استاندار با بیان اینکه، برنامه های سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان در سه مرحله پیش از سفر، روز سفر و بعد از سفر طراحی و تدوین شده است، افزود: موضوع اول، مشکلات و مطالبات طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی است که که جمع بندی نهائی شد و آماده تصمیم نهائی در روز سفر است.
خادمی، برنامه های استقبال، برگزاری جلسات در روز سفر را مهمترین پروسه سفر دانست و افزود: در این روز همه باید مسئولانه رفتار کنند و چهره استان را به صورت خوب و واقعی به نمایش بگذارند و به طور منطقی و علمی مسائل، مشکلات خود را مطرح، مطالبه وپیگیری کنند.
استاندار، سومین مرحله از سفر را نامه ها و در خواست های مردمی از طریق شبکه سامد، بیان کرد و گفت: این درخواست ها باید از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.
خادمی یادآور شد: استان در عین محرومیت و مشکلات فراوانی که دارد، مردم آن با استعداد، آگاه، مهمان نواز و مطالبه گر هستند و مطالبات خود را به صورت منطقی و عقلانی پیگیری و مسئولین هم صادقانه، شفاف و با جدیت مسائل و خواسته های مردم را مطرح و دنبال خواهند کرد.
استاندار با بیان اینکه، تاریخ مشخصی برای سفر اعلام نشده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: با این حال، تمام شرایط از همه لحاظ برای سفر دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد فراهم است و این استان در آمادگی کامل بسر می برد.
خادمی با بیان اینکه، مردم کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین در همه عرصه ها وهمیشه نشان داده اند که هرجا که لازم باشد به نحوه شایسته و مطلوبی حضور داشته اند و پای کارند، تاکید کرد: باید با یک تلاش همگانی، استقبالی خوب و شایسته از رئیس جمهور و هیات دولت به استان رقم  زده شود، بطوریکه عابرومندانه و در خور شان مردم فیهم این استان باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198098
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ح گفت:

    کسی که دل خوشی از اومدن رئیس جمهور ندارد چون استان ما براشون مهم نیستند وگرنه خیلی زودتر ازین باید میومد. دکتر احمدی نزاد هر دور 4 بار میومد استان ما

  2. بویراحمدی گفت:

    با سلام کسی منتظر روحانی نیست ، شما هم برید از شهرهای دیگه نیرو بیارید برای استقبال

  3. کهگیلویه گفت:

    دیگه جایی نیست که رییس جمهور نرفته. استان آخرهستیم مجبور هست که برای رفع تکلیف بیاد….. تحریم حضور در استقبال کلیدساز

  4. گپ مفت گفت:

    خود جنابعالی تو این چند سال ریاستت چه کار کردی چه پلی ساختی چه بیمارستانی رو تکمیل کردی چه جاده ای رو به سرانجام رسوندی …

  5. سید گفت:

    ما مردم اولا به استقبال نمی رویم در ثانی اون تعداد اندکی هم که بروند اجازه سخنرانی به روحانی را نخواهند داد از بس مشکلات زیاد داریم

  6. جعفر گفت:

    عامو مگه استان چهره خوبی داره که میفرمای باید چهره خوبی به نمایش بذاره

  7. کورش گفت:

    ابرو مندانه

  8. فرهنگيان گفت:

    بزرگترين و بهترين استقبال نرفتن است

  9. سعيد گفت:

    فقط براي نگه داشتن جايگاه خودتونيد، آقاي. روحاني بايد بعد از سفر خوزستان ميومدند

  10. م گفت:

    آقای رییس جمهور، رییس جمهور صرخه ای هاست. بره از همونجا آدم بیاره برای استقبال. یکی بهش بگه برای بویراحمد چکار کرده مگه………

  11. شايان گفت:

    اقاي استاندار،شما يك ساله ميگيد رييس جممور مياد،شما چه استانداري هستيد ك سفر هييت دولت و نميدونين،خدا روشكر چون اخرين استان بوديم ديگه مطمعنين ك مياد

  12. آگاه گفت:

    هرچی بودجه بوده توزیع شده میخاد بیاد چی بیاره این روزها که نزدیک به انتخابات دوره بعده حضرات به فکر ما نیستن به فکر ریاستشونن

  13. علی گفت:

    باسلام.اگه.مردم غیرت داشته بون دونن چکنن.بره تا اخرش

  14. ناشناس گفت:

    باسلام امدنش به درد مادیگه نمی خوره

  15. هادی گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز .میخوام بگم این که بگیم روحانی دیر امده استان ما یه چیز بی اساسیه .این که ایشون وهیئت همراهشون به این دوری میخوان بیان از بی برنامگی واماده نبودن همین سیاسیون استان خودمونه .

  16. سیدهاشمی گفت:

    از آنجایی که سفرهای این دولت با دولت های گذشته تفاوت هایی دارد و رییس جمهور نمی‌خواهند لیستی به لیست های طولانی پروژه های نیمه تمام استان و کشور بیافزایند، لذا در بحث موافقت با پروژه های جدید به دنبال آن هستند که تنها با چند پروژه تاثیرگذار موافقت کنند وشایدهم دراستان ما به اندازه جوی آبی…………..
    رییس جمهور در تمامی سفرهای استانی خود تنها چهار تا پنج پروژه کلان و اثرگذار برای توسعه استانها را به تصویب می‌رساند و ما نیز می خواهیم به این جمع بندی برسیم که خواسته مهم استان از رییس جمهور چه باشدوچه خواهدشد.
    در جلسات متعدد کارشناسی که تاکنون برگزار کرده‌اندو حتی بخشی از این جلسات در زمان استاندار قبلی برگزار شده مجموعا لیستی متشکل از ده ها خواسته مهم استان را احصاء کرده و با چکش کاری آن نهایتا باید به همان جوی آب…… خواسته اصلی برسیم که البته با توجه به شرایط خاص استان این انتظار را داریم که رییس جمهور برای دیار استان چهارفصل ده ها که نه لااقل یک خواسته ارتقاء دهند اگر به ثمر برسد ان شاالله…
    پس از انجام جلسات متعدد کارشناسی وجلسات مهم دردانشگاه ها همگی متفق القول به این مهم رسیده ایم که اولین، اصلی ترین و مهمترین خواسته استان از رییس جمهور حل معضل بیکاری است، لذا این امرمهم را به عنوان اولویت اول خود قرار داده شود بهتراست همچنین موضوع ارتقاء منطقه گردشگری به منطقه آزاد تجاری ، چرا که معتقدیم کریدور گردشگری منطقه آزاد یک ابرپروژه است که می تواند استان را از جهات گوناگون به توسعه همه جانبه نزدیک کند
    حداقل شش درصد از کل اعتبارات سالیانه سازمان میراث فرهنگی کشور به این ابرپروژه استان اختصاص یابدکافیه تامردم استان ازمحرومیت بیرون بیایند وشیرینی وفاداری این انقلاب رابچشند..
    ….درمجموع انتظار از رییس جمهور و اعضای هیات دولت در سفر به این استان آن است که توجه ویژه ای به خواسته مردم کهگیلویه بویراحمدیها داشته باشند

  17. بویراحمد گفت:

    عالی بود جناب هاشمی

  18. احمد گفت:

    برای حفظ آبروی خودش نیاد بهتره

دیدگاه شما