جمعه 1 مرداد 1395 - 19:49

مملکت از افراط و تفریط ضربه خورده است/ لزوم توجه به ظرفیت جوانان کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

مسؤول شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد، خواستار توجه هر چه بیشتر به ظرفیت جوانان برای توسعه و آبادانی استان شد.

به گزارش بویر نیوز، سید عبدالحسین تقویان در نشست سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌هایی که جوانان استان در همه عرصه‌ها دارند کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف حزب اعتدال و و توسعه در کشور توجه جدی به ظرفیت‌های جوانان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

مسؤول شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی از ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید برای توسعه و عمران و ‌آبادانی استان در همه بخش‌ها به جوانان اعتماد بیشتری داشته باشیم.

1121 (1)

وی، توجه بیشتر به ظرفیت‌های جوانان را عاملی برای توسعه دانست و گفت: نیروی جوان با استعداد و پر تلاشی در استان داریم که دارای تخصص و تعهد بوده و اگر به این استعدادها توجه بیشتری کنیم موفقیت‌های پر شاری را در استان مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه سید هدایت اکبری دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در هر کجا که مملکت تاکنون ضربه خورده ناشی از افراط و تفریط‌‌ها بوده است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: جوانانی که به دنبال کارها و فعالیت‌های سیاسی هستند باید راه اعتدال و میانه‌روی را در پیش گیرند و از تندروی و افراطی‌گیری بپرهیزند.

اکبری بیان کرد: از شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه انتظار داریم که روشنگری را در جامعه مد نظر قرار دهند و در سایه اعتدال فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کنند.

وی از جوانان این حزب درخواست کرد تا برای حضور هیأت دولت و رئیس‌جمهور در استان آمادگی لازم را داشته باشند.

1121 (2)

1121 (3)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198076
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پ هم ای چهار نفرن

  2. فرهنگی گفت:

    طبق تعریفی که از حزب در علوم اجتماعی وسیاسی وجود دارد اعتدال و توسعه نمی تواند حزب باشد تنها یک گروه ساخته شده حکومتی برای دست یابی به مزایای سیاسی است موتلفه هم همینطور ،کارگزازان و……..همینطور

دیدگاه شما