جمعه 1 مرداد 1395 - 19:34

غرق شدن ۴ عضو یک خانواده در رودخانه مارون کهگیلویه

یک خانواده اهل شهر سوق که برای شنا به حاشیه رودمارن سفر کرده بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا هر 4 عضو این خانواده در این رودخانه غرق شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: عدم آشنایی به فنون شنا سبب غرق شدن چهار عضو یک خانواده سوقی و جان باختن یک جوان ۲۸ ساله از اعضای این خانواده در رودخانه مارون شد.

به گزارش بویر نیوز، سید عادل رهبریان در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: جوان 28 ساله‌ای به نام نعمت الله رسم امروز برای شنا به همراه خانواده خود به رودخانه مارون سفر کرده بود که به علت عدم آشنایی با فنون شنا جان خود را از دست داد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه با بیان اینکه رودخانه مارون درمنطقه قلعه دختر دشمن زیاری درشهرستان کهگیلویه واقع شده است، گفت: ساعتی پیش چهارعضو یک خانواده اهل شهر سوق که برای شنا به حاشیه رودمارن سفر کرده بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا هر 4 عضو این خانواده در این رودخانه غرق شدند.

وی بابیان اینکه درپی تماس با نیروهای امداد بلافاصله  اکیپ از نیروهای امداد شهرستان کهگیلویه به محل حادثه اعزام شد، عنوان کرد: خوشبختانه به کمک نیروهای مردمی و محلی هر چهار نفر غرق شده به بیرون هدایت شدند که متاسفانه یکی از این چهار نفر در این حادثه جان باخت.

رهبریان با بیان اینکه در حالیکه در این محل تابلوهای هشدار نصب شده است، تصریح کرد: متاسفانه مردم به این علائم هشدار توجه نمی‌کنند و وارد منطقه ممنوعه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، حال عمومی 3 عضو دیگر اعضای خانواده که به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل شدند،خوب است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 111 گفت:

    سلام متاسفانه این نقطه از رود مارون (پل قلعه دختر و کلات) هرساله قربانی میگیره سال 94 هشت نفر غرق شدن که از هشت نفر دو جوان خواهر و برادر جون خودشونو از دست دادند و بقیه را مردم نجات دادن . مسئولین محترم اگر بتونن یک کانکس امداد جاده ای در این نقطه بذارن به هیچ وجه شاهد این حوادث نخواهیم بود . توی سالهای اخیر بیش از 20 نفر در همین نقطه حادثه خیز جون خودشونو از دست دادند.

دیدگاه شما