جمعه 1 مرداد 1395 - 19:24

فرار دخترنوجوان برای سفر با مرد متاهل

عصر 27 تیر امسال مردی با حضور در کلانتری 161 ابوذر تهران از ناپدید شدن مرموز دختر 15 ساله‌اش خبرداد.شاکی به افسر بازجو گفت: دخترم بعدازظهر برای خرید از خانه خارج شد. هرچه منتظر شدیم خبری از او نشد. حتی تلفن همراهش را هم جواب نمی‌داد و دوستانش هم از او خبری نداشتند. می‌ترسم بلایی برسرش آمده باشد. دخترم دوستان زیادی نداشت. همسرم بی‌تاب است و نمی‌دانیم او کجاست.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با دستور مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در این مرحله ماموران با احضار دوباره این خانواده به پلیس آگاهی به تحقیق از آنها پرداختند که این خانواده گفته‌های قبلی خود را تکرار کردند.

با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران، تنها دوست صمیمی دختر 15 ساله را به پلیس آگاهی فراخواندند. او در بازجویی‌ها همچنان مدعی بود که از سرنوشت دوستش خبری ندارد اما در ادامه تحقیقات بناچار قفل سکوت را شکست و گفت: دوستم از خانه فرار کرده و همراه مردی که با او در تلگرام دوست شده تهران را ترک کرده و نمی‌‌داند به کجا رفته‌اند .

دو روز بعد شاکی همراه دختر نوجوان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی آمده و اطلاع دادندکه او به خانه بازگشته است. دختر 15 ساله به افسر بازجو گفت: دو ماهی بود که با پسری در تلگرام دوست شده بودم. او بعد از چند هفته به من ابراز علاقه‌مندی کرد و من هم کم‌کم به او علاقه‌مند شدم. او برایم پیام‌های عاشقانه ارسال می‌کرد و ساعت‌‌ها با هم حرف می‌زدیم و در تلگرام در ارتباط بودیم. او می‌گفت شیفته من شده است. عکس‌های زیبایی از خود در تلگرام برایم ارسال می‌‌کرد. این دوستی تلگرامی ادامه داشت تا این‌که او از من خواست چند روزی با هم برای سفر به شمال برویم.

وی اضافه کرد: ابتدا خواسته‌اش را نپذیرفتم. آن‌قدر در تلگرام برایم پیام‌های عاشقانه فرستاد و اصرار به این سفر کرد که من تسلیم خواسته‌اش شده و با او همراه شدم. بنابراین فریبش را خورده و با برداشتن مقداری پول و شناسنامه‌ام به بهانه‌ای از خانه خارج شده و با سوار شدن به خودرویش به شمال رفتیم. در آنجا متوجه شدم او همسر و فرزند دارد. بعد از آن‌که ماجرای زندگی‌اش لو رفت و متوجه شدم او فریبم داده، التماس کردم و او مرا به تهران بازگرداند. فکر نمی‌کردم که این دوستی تلگرامی برایم دردسر بیافریند.

با اعتراف وی، مرد جوان هم با دستور قضایی بازداشت شد و در بازجویی اولیه اعتراف کرد دختر نوجوان را در تلگرام اغفال کرده و باعث فرار او از خانه شده است .

او گفت: من دختر نوجوان را دوست داشتم اما اگر واقعیت زندگی‌ام را به او می‌گفتم، رابطه‌اش را قطع می‌کرد.

جام جم
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198066
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما