جمعه 1 مرداد 1395 - 13:10

اصولگرایان به هیچ وجه از احمدی‌نژاد حمایت نمی‌کنند

«محمود احمدی‌نژاد به هیچ‌ وجه جزو کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود. اصولگرایان در سال ۹۶ مطلقا از وی حمایت نمی‌کنند و بحثی پیرامون حمایت از وی وجود ندارد. مخالفت‌های جدی برای حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۹۶ در میان اصولگرایان وجود دارد.»

روزنامه آرمان به بهانه بررسی موضع اصولگرایان در انتخابات ۹۶ با ناصر ایمانی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگرا به گفت‌وگو پرداخت.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

– درباره تصمیم جناح اصولگرا می‌توان با قاطعیت گفت که آنها تصمیم به حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دارند و بدون شک و به صورت جدی در انتخابات حاضر خواهند شد. و در این زمینه قاعدتا کاندیداهایی را در نظر دارند که مشتمل بر چهره‌های جدید و برخی از چهرهایی است که در گذشته در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده‌اند. سخن گفتن درباره مصداق‌ها صحیح نیست اما به طور کلی اصولگرایان در حال مطالعه گزینه‌های احتمالی هستند.

– اصولگرایان تا این لحظه به صورت کلی استراتژی‌های خود را مشخص کرده‌اند. حرکت جدی اصولگرایان چند ماه دیگر شروع خواهد شد و احتمالا در سه ماه پایانی سال گزینه‌های خود را رفته‌رفته تعیین خواهند کرد.

– نوعی هماهنگی در انتخابات۹۴ بین اصولگرایان را شاهد بودیم که از همه طیف‌های اصولگرا در آن حضور داشتند و هیچ جریان اصولگرایی از آن تصمیمات تخطی نکرد.

– محمود احمدی‌نژاد به هیچ‌ وجه جزو کاندیداهای اصولگرایان نخواهد بود. اصولگرایان در سال ۹۶ مطلقا از وی حمایت نمی‌کنند و بحثی پیرامون حمایت از وی وجود ندارد. مخالفت‌های جدی برای حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۹۶ در میان اصولگرایان وجود دارد.

– در این که آقای احمدی‌نژاد دارای رای خاصی است، نباید شک کرد. طرفداران احمدی‌نژاد به طور یقین از اصولگرایان هستند اما وجود حامیان موجب نخواهد شد که اصولگرایان از وی در انتخابات ۹۶ حمایت کنند و اساسا چنین بحثی مطرح نیست.

– آقای محمدرضا باهنر یکی از کاندیداهای اصولگرا هستند. ایشان گزینه شناخته‌شده‌ای هستند که می‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تاثیرگذار باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198041
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    فقط شخص دکتر احمدی نژاد لیاقت پست ریاست جمهوری را دارن . حزب یا گروه بی معنی فقط دنبال منافع شخصی و حزبی هستن 

  2. لبیک یاحسین گفت:

    حالاکه اصول  گرایان قبولش ندارن من بهش رای میدم

  3. داوود گفت:

    بله احمدی نزاد کاندید مردمیست

  4. سجادح گفت:

    احمدی نژاد  بهولطف خدا بازخواهدگشت.ایشون رو مردم می خوان .
    حزب وجناح هرکی رودوست دارن معرفی کنند.

  5. احمد گفت:

    تو8سال چکار کردے مرد؟!

دیدگاه شما