پنجشنبه 31 تیر 1395 - 20:56

ادبیات عجیب فرماندار گچساران و معذرت خواهی تاجگردون (عکس)

صبح امروز با حضور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت و معاون امور اقتصادی استاندار و فرماندار شهرستان، برخی از مدیران استانی دستگاه‌ها و بانک‌های استان و روسای شهرستانی، تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جلسه تدوین برنامه‌ریزی چهارساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب، کشاورزی در فرمانداری گچساران برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در این جلسه به برخی از مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان اشاره شد و مقرر گردیده هر چه سریع‌تر نسبت به تسریع در عملیاتی کردن کارگاه‌ها و طرح‌های پیشنهادی و رفع موانع پیش رو اقدام شود.

اما این جلسه سنگین و چندین ساعته حاشیه‌های هم داشت.

اولین حاشیه این جلسه حضور سعید غلامی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که هفته قبل با توجه به اینکه یکی نیروهای متخصص و توانمند بومی و همچنین یکی از فعالان ستاد انتخاباتی تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در حوزه نفت بود که در عین ناباوری برکنار شد، در این جلسه بعنوان عضو ستاد برنامه های تاجگردون حضور داشت.

حاشیه بعدی این جلسه زمانی آغاز شد که یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که چندین سال است که در گچساران در حال احداث یک کارخانه کوچک می‌باشد در مورد مشکلات پیش رو خود به قطعی مرتب برق کارگاهش توسط اداره برق گچساران اشاره کرد و گفت این مشکل روند ساخت این کارخانه را کند می‌کند که بعد از بیان این مشکل توسط سرمایه‌گذار، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت از فرماندار تقاضای پیگیری موضوع را کرد.

فرماندار گچساران در جواب تاجگردون اظهار کرد: بارها مشکل قطعی برق این کارخانه را پیگیری و حل کرده‌ام، اما متأسفانه چند روز بعد مجدداً اداره برق گچساران برق این کارگاه را قطع کرده است، لذا از این روند و از عدم همکاری اداره برق گچساران ناراحت و گلایه‌مند و خسته شده‌ام.

در ادامه مدیرعامل سازمان برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد قطعی برق این کارخانه کوچک اظهار کرد: این کارگاه بدهی سنگینی بابت مصرف برق به این سازمان دارد و بارها تعهد داده است که هزینه مصرف برق کارگاه خود را به‌صورت اقساط پرداخت کند که درنهایت به تعهدات خود عمل‌نکرده و هزینه مصرفی خود را نداده است.

در این هنگام فرماندار گچساران نسبت به صحبت‌های راهزادی مدیرعامل سازمان برق استان واکنش نشان داد و گفت: شما عمداً و ……در این موضوع کارشکنی می‌کنید.

مدیرعامل سازمان برق استان از ادبیات فرماندار گچساران بشدت ناراحت و اظهار گلایه‌مندی کرد.

درنهایت تاجگردون بابت این اتفاق از مدیرعامل سازمان برق استان عذرخواهی کرد اما فرماندار گچساران در این مورد واکنش نشان داد و گفت: من بابت این موضوع اصلاً عذرخواهی نمی‌کنم و با این شرایط کار نمی‌کنم و استعفا می‌دهم.

لازم بذکر می باشد که استعفا فرماندار گچساران جدی نبوده و کاملا منتفی است.

 

 

۰ ۱ ۲ ۳ IMG_2997 IMG_3004 IMG_3007 IMG_3010 IMG_3015 IMG_3034 IMG_3048 IMG_3050 IMG_3053 IMG_3055 IMG_3061 IMG_3069

گزارش – حبیب قلندری/ کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198004
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    کسی که برای تعهدش خودش ارزش قائل نیست چطوری میخواد کارخانه داربشه فرداحقوق کارگربده بیمه واریرز کنه تولیدداشته باشه مملکت اگه صاحب داشت بایدتاچندکارگروبدبخت نکرده ازهمین جاجلوشوبگیره وازطرفی فرماندارکه باید نظم برقرارکنه وهماهنگ بین دستگاهاباشد این چنین عمل کند نماینده اش راشرمنده حضارمیکند چون ادبیات بحث کردن ندارد

  2. S گفت:

    Che farmandar bi adabi

  3. ناشناس گفت:

    راننده تریلی نه فرماندار

  4. یاسین گفت:

    فرماندار محکوم است بروگاوتو بچرون

  5. ناشناس گفت:

    واقعا باید در حوزه انتخابیه دکتر تاج گردون باید اینگونه با مدیران ارشد نظام در یک استان برخورد کنند؟

    اقای فرماندار, فکر نکن چون در گچساران بودی و به مهندس راهزادی ما توهین کردی کار درستی کرده ای؟ مطمئن باش پاسخ شما داده می شود اما نه در قالب توهین بلکه در قالب ادب و رسانه.

    مهندس راهزادی عزیز , شماهم بدانید که حامیان شما نمرده اند بلکه زنده اند و بزودی پاسخ منطقی در رسانه ها به این رفتار ناشیانه فرماندار خواهند داد.

    به دکتر تاج گردون عزیز و عزیزتر از جانم هم پیشنهاد می دهم فکری بحال این فرمامدار بکنید تا این رفتارها به نام شما نوشته نشود.

    زنده باد. مهندس راهزادی مهربان تر از تمام مهربان ها

  6. هم وطن گفت:

    تاکی تاجگردون باید بجا نیروهاش شرمنده باشه اون ازگوهرگانی اداره کشاورزی ومسئولین کشوری اینهم بقولی راننده تریلی جناب رحیمی آخ تاقیامت 

  7. ناشناس گفت:

    این از ادبیات فرماندار گچساران اون هم از ادبیات گوهرگانی، واقعا شرم آوره، اول اخلاق و ادب یاد بگیرید بعد پست سازمانی

  8. ناشناس گفت:

    جای بسی تاسف است 

  9. غنجعلی گفت:

    هردم از این باغ بری میرسد ، گچسارانه دیگه، با این ادبیات بزرگ شده اند، مدیرکل از فرماندار بدتر ، حاکم شهری که مرغابی بود ، برسرآن چه غوغایی بود ،دست پرورده های تاج بهتر از  این نمیشه، غلامی،رحیمی ، جعفر،…….. آخ تا قیومت، شاهینم من قفسه، کلاغ ایزنه قار، 

  10. ناشناس گفت:

    چرا موسی خادمی وزارعی این جلسات را برای شهرستان دنا برگزار نمیکنند؟//

  11. مم گفت:

    واقعا به نظرم توهین به یکی از بهترین مدیران استانی کاری ناشایست و دور از شان یک فرماندار است اقای فرماندار این دوران تموم میشه زیاد مغرور نباشید

  12. ناصر گفت:

    یادمه نصراله خادمی هم تو این جلسات دعوت میکردن یه پیمانکار که فقط پول داره تازه حق کارگراشو کامل نمیده و فقط چون پشتوانه مالی تبلیغات تاجگردون بود اونو دعوت میکردن وگرنه نه سواد و نه پست سازمانی داشت اقای تاجگردون بعنوان طرفدار شما و دلسوخته گچساران خدمتتون عرض میکنم چرا از تخلفات پروژه زیر گذر چشم پوشی کردید وقتی که مناقصه به اسم شرکت سیس وی بوده و شما ان قرارداد رو به شرکت زیدون کوش دادید از شما بعنوان شخصی فرهیخته و محبوب انتظار بیشتری داشتیم در مبارزه با رانت

  13. ناشناس گفت:

    فرمانداری که تابع قانون نیست و فقط حرف خودشو قبول داره، بی ادبم که هست

  14. حقگو گفت:

    لقمان را گفتند ادب از کی اموختی گفت از بی ادبان

  15. استان گفت:

    راهزادي از مديران پيگير وكاركوشته است ودر سطح كشوري مي باشد ؟نبايد با مديراني كه واقعا تلاش مي كنند وزحمت مي كشند اينطوري برخورد شود .وگرنه انها هم همانند اقاي فرماندار مي شوند ؟از منش اقاي تاجگردون بود كه معذرت خواهي كرد /ايشان از خانوادهاي بزرگ مي باشد .ولي در هرصورت فرماندار بايد ادبيات سخن گفتن داشته باشد وبا بلند حرف زدن وتوهين كردن كاري از پيش نمي رود ؟حالا فكر ميكنه من كار نمي كنم چيزي درست ميشه وكسي نيست جايگزين ايشان بشود .بنده خدا صف كشيده اند براي فرمانداري .

دیدگاه شما