پنجشنبه 31 تیر 1395 - 11:33

افشاگری مدیرکل دادگستری از ضعف مدیران سابق کهگیلویه و بویراحمد

وی در پایان از رسانه‌ها خواست آنچه که در جلسات مطرح می‌شود را منعکس کنند و از کم و زیاد کردن مطالب بپرهیزند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌تفاوتی و سستی مدیران موجب محرومیت کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی عصر امروز در نشست شورای حفاظت از بیت‌المال به نامه حضرت علی‌(ع)به استاندار آذربایجان اشاره کرد و اظهار داشت: در نامه حضرت علی(ع) خطاب به استاندار آذربایجان آمده که مدیریتی که تو عهده‌دار آن هستی امانتی در دست توست، بنابراین مدیریت امانتی است که مدیران باید از آن به خوبی مراقبت کنند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عملکرد منابع طبیعی، محیط زیست و سایر دستگاه‌هایی که در مهار آتش‌سوزی اخیر پای کار بودند، گفت: دستگاه قضایی استان با تمام توان از این مدیران حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: اینکه ستاد بحران استان باید در خط پدافند باشد نه در خط مقدم اطفای حریق باشد این تعریف تئوری این موضوع است اما در عمل ستاد بحران باید در خدمت مقدم مهار بحران باشد همانطوری که فرماندهان ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس خود در خط مقدم مبارزه با دشمن بودند.

مسؤول ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد از عدم استفاده اعتبارات گذشته و برگشت این اعتبارات انتقاد کرد و گفت: بی‌تفاوتی و سستی باعث شده کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان‌ها عقب بماند، زیرا شهرستانی مانند رستم امکاناتی بیشتر از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

مزارعی تصریح کرد: در استان دلسوزی و همت نیست و اگر دلسوزی و همت بود چرا اعتبارات گذشته که می‌شد با آن بالگرد و سایر نیازمندی‌های را تهیه کرد برگشت خورد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مقابله با اطفای حریق و جلوگیری از آتش‌سوزی در منابع طبیعی را نیازمند کار جهادی دانست و گفت: اگر در آتش‌سوزی‌های اخیر دستگاه‌ها به منابع طبیعی و محیط زیست کمک می‌کردند شاهد این حجم وسیعی خسارات نبودیم.

وی اضافه کرد: در گذشته اعتبارات خوبی داشتیم اما به دلیل سهل‌انگاری مدیران گذشته نتوانستیم از این اعتبارات به خوبی استفاده کنیم، لذا مدیران کنونی برای تجهیز امکانات تلاش کنند تا مورد سرزنش آیندگان قرار نگیرند.

مزارعی با بیان اینکه مدیران نباید کم‌کاری خود را به تحریم‌ها نسبت دهند، گفت: تحریم‌ها مدت دو سال است که وضع شده اما چرا در پنج ساله گذشته امکانات مانند بالگرد را نخریدیم و اجازه دادیم اعتبارات برگشت بخورد.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست آنچه که در جلسات مطرح می‌شود را منعکس کنند و از کم و زیاد کردن مطالب بپرهیزند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=197971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رحیمی گفت:

    واقعا سپاسگزاریم 

  2. احمد گفت:

    سلام بر رئيس كل دادگستري ازحسن نيت حضرتعالي كمال تشكر وقدر داني را داريم در بيشتر مواقع دردادگاه ما با وجود اينكه يه خروار مدرك ومستندات محكمه پسند ارائه ميدي ولي توجه دوستان تصميم گيرنده شهادت شهود ميباشد آن هم بدون سوگند ياد كردن شهودكه بيشتر همان رابطه فاميلي و شفارشات بيشتر مواقع باعث ميشود تا فردي بي گناه تاوان خلافهاي خلافكاران را بدهد يا حق مسلم او پايمال شود لطفا با اطلاع رساني در سطح دادگاه چنين اقداماتي را پيگيري نماييدتا حق وحقوق ديگران كه كسي را در دادگاه ندارن پايمال نشود با تشكر فراوان

  3. همشهری گفت:

    بله کسی که مسول دستگاه قضایی و اهل استان نباشه میتونه راحت بر رضای خدا حرف بزنه ،کاش همه مثل ایشون بودند .
    احسنت درود خد بر شما.

  4. یاسوج گفت:

    جدا جای تشکر دارد ، اما جناب مزارعی بعضی مدیران کل مرد در قلعه دارند و احساس مشکل نمیکنند و همچنین اینکه بعضی در این استان مدیر شده اند که از امکانات بیت المال لذت ببرند و در محضر ایل و فامیل کلاس بگذارند نه به زحمت بیفتند ، البته فراموش نکنیم که اگر مدیران سابق حوزه قضایی در استان مثل حضرتعالی و دادستان محترم جدی و عاطفی نبودند هم بخش زیادی از مشکلاتی که امروز شما و همکارن خدومت را زجر می دهد نبود. 

  5. رضا عبادي گفت:

    واقعا حاج آقا مزارعي اين استان را درك ميكند.و ايشون مرد عمل هست.

  6. مندنی گفت:

    شورای حل اختلاف را بیشتر نظارت بکنید حاج آقا افرادی هستند خیلی پارتی بازی میکنند درانجا شهر یاسوج

دیدگاه شما