دوشنبه 28 تیر 1395 - 14:07

اقدام عملی شهرداری یاسوج برای جذب سرمایه گذار

وی عنوان کرد: موضوع جذب سرمایه‌گذار و حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای توسعه و رشد همگون شهری است.

شهردار یاسوج گفت: بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهری یاسوج در نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری استان با حضور استاندار و مسؤولان استانی رونمایی می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، محمد‌علی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهری یاسوج در نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری استان با حضور استاندار و مسؤولان استانی رونمایی می‌شود.

شهردار یاسوج گفت: با رونمایی از این بسته زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه شهری یاسوج فراهم می‌شود، همچنین در این بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری، اقامتی، پذیرایی، توریستی و تفریحی به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: در این زمینه شورای اسلامی و شهرداری آماده همکاری بین بخشی در فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بوده که در این زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در مجموعه شهرداری یاسوج راه‌اندازی شده است.

جاوید ادامه داد: با شکل‌گیری حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در شهرداری یاسوج، جذب سرمایه‌گذار در اولویت نخست سیاست‌های راهبردی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: موضوع جذب سرمایه‌گذار و حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای توسعه و رشد همگون شهری است.

جاوید با اشاره به اینکه موضوع جذب سرمایه‌گذار به عنوان اصلی‌ترین وظیفه شهرداری است، افزود: شهرداری معتقد است برای پاسخگویی به نیاز متنوع شهروندان باید سرمایه‌گذاری را در اولویت قرار داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=197805
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    بویر عزیز 
    سازمان همیاری شهرداری ها  برگزار کننده این نمایشگاه بوده

دیدگاه شما