شنبه 23 دی 1391 - 10:37

متهم فراری با رشادت مامور وظیفه شناس دستگیری شد

بویرنیوز:

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: 60 کیلومتر تعقیب و گریز خودروی متهم فراری با رشادت مامور پلیس پایان یافت.

خبرگزاری فارس: متهم فراری با رشادت مامور وظیفه شناس دستگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای گفت: در خیابان قائم مقام شهرستان اراک مامور گشت کلانتری 11 این شهر حین گشت‌زنی متوجه می‌شود که شخصی در حال دستکاری پلاک خودروی خود است، بلافاصله مامور گشت با رعایت اصول حفاظتی به نامبرده نزدیک و از متهم تقاضای مدارک و اوراق هویت خودرو را می‌کند.

وی بیان داشت: راننده با قرار گرفتن در پشت فرمان به ظاهر اینکه قصد ارایه مدارک هویت را داشته، ناگهان با روشن کردن خودرو قصد فرار می‌کند، لذا مامور در حالی که از طریق شیشه جلو به داخل می‌رود و قصد متوقف کردن راننده را دارد خودرو حرکت می‌کند.

فرمانده انتظامی اراک افزود: خبر فوق از طریق سرنشین گشت کلانتری ارسال که بلافاصله شخصا با یک اکیپ از واحد امداد شهرستان در مسیر خودرو فوق حرکت و در حالی که مامور گشت از خودرو آویزان و متهم را با دستان خود گرفته بود آن را تعقیب و نهایتا با سماجت مامور انتظامی خودرو سمند با طی 60 کیلومتر مسافت در اطراف شهر اراک متوقف شد.

ویسمه‌ای با تشکر از این عمل شجاعانه مامور گشت متذکر شد: وقتی خودرو متوقف شد بلافاصله متهم دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی تحویل اداره آگاهی شد.

این مسئول در پایان اذعان اشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی مشاهده شد که متهم دارای سابقه 10 فقره سرقت است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=19776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما