یکشنبه 20 تیر 1395 - 10:41

انتشار عکسی از اوباما با لباس اسلامی

مجری تلویزیون فاکس نیوز روز چهارشنبه تصاویر جدیدی از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا را به بینندگان خود نشان داد، که اوباما را در لباس اسلامی نشان می دهد، و گفت که این تصاویر نشان می دهد که او در «نهان یک مسلمان» است.

به گزارش جام جم آنلاین، بیل اورایلی افزود: این عکس ها در ایالت مریلند و در جریان مراسم ازدواج برادر ناتنی اوباما در اوایل سال های دهه 1990 گرفته شده است.

او گفت که این عکس ها نشان دهنده علاقه قلبی اوباما به اسلام است، و همین علاقه قلبی است که مانع از مبارزه اوباما با تروریسم می شود، و باعث گسترش داعش در خاورمیانه شده است.

او در ابتدای برنامه خود این تصاویر را به نمایش گذاشت و گفت اوباما ممکن است که یک «مسلمان پنهان» باشد. او گفت که اوباما در هاوایی از پدری مسلمان زاده شده است.

پدر و مادر اوباما پس از تولد او از یکدیگر جدا شدند، و مادر اوباما با مرد مسلمان دیگر ازدواج کرد و با اوباما به کشور مسلمان اندونزی رفت.

اوباما 4 سال را در اندونزی گذراند و سپس باردیگر به هاوایی بازگشت.

در گذشته نیز عکس های دیگری از باراک اوباما منتشر شده که او را در محیط های اسلامی نشان می دهد، و از جمله عکس هایی از کشور کنیا که او برای دیدار با برادران تنی و ناتنی خود از آنجا سفر کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=197057
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما