پنجشنبه 17 تیر 1395 - 17:23

دایی و مبعلی پس از ١١ سال به هم رسیدند (+عکس)

ایمان مبعلی یازده سال پس از آن دعوای عجیب با علی دایی، شاگرد وی در تیم نفت تهران شد.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/01124895.jpg

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه فولاد توانست در لیگ برتر برای اولین بار با درخشش ستاره هایی چون مبعلی، شریفی نسب، کاملی مفرد، بداوی، علوی، سرلک، کلاه کج، سلیمانی، میرزاپور و… قهرمان ایران شود، صبا که آن زمان اسمش صبا باطری بود قهرمان جام حذفی شد تا دیدار سوپر لیگ را این دو تیم برگزار کنند.

فولاد که در بازی های لیگ یک برد و یک تساوی برابر صبا به دست آورده بود، فکر می کرد سوپر جام را می تواند به راحتی مال خود کند اما ورق به سود علی دایی و یارانش برگشت.

فولاد با نتیجه ٤-٠ شکست خورد. در آن بازی که در ورزشگاه دستگردی برگزار می شد علی دایی(٢ بار)، روبرت مارکوسی و محسن سلطانی برای صبا که هدایتش را مجید جلالی به عهده داشت گلزنی کردند.

این دیدار تنها یک اخراجی نداشت بلکه محمد نوازی از صبا و جلال کاملی مفرد از مسعود مرادی همراه با ایمان مبعلی کارت قرمز را جلوی دیده شان دیدند و نکته دیگر حضور محمد علوی درون دروازه از دقیقه ٨٠ به جای میرزاپور مصدوم بود، حاشیه دیگر این بازی شکسته شدن جام قهرمانی در دستان بازیکنان صبا بود.

تمام این حاشیه ها به کنار و تکل ایمان مبعلی روی پای علی دایی و کارت قرمز مستقیم مسعود مرادی نیز به کنار!

ایمان مبعلی که عدد٢٣ را در اهواز رویایی کرده بود و همه خوزستانی ها امیدوار بودند تا او را در جام جهانی ٢٠٠٦ ببینند با این تکل سرنوشتش عوض شد. تکلی که به عقیده بسیاری باعث شد تا جام جهانی از ایمان گرفته شود. ایمان پس از این اتفاق رنگ حضور در تیم ملی را ندید و بعدها که علی دایی سرمربی تیم ملی شد این دعوت نشدن ادامه یافت.

این دلخوری در زمان تصادف علی دایی و عیادت مبعلی از وی تمام شد و بعد از آن هر دو با روی خوش از همدیگر استقبال می کردند.

حال یازده سال پس از آن اتفاق ایمان مبعلی که به مهندس معروف است،شاگرد علی دایی در نفت تهران شده و مطمئنا گذشته را فراموش کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196851
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما