جمعه 11 تیر 1395 - 22:46

درخواست پیگیری مرگ جوان بویراحمدی در شورای عالی امنیت (+عکس)

jalalfard
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در اقدامی انقلابی و برای اولین بار بعد از انقلاب، به طور رسمی، خبر از بررسی ترورهای بیولژیک در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی داده اند.
به گزارش «بویر نیوز»، یقینا یکی از پرونده هایی که شایسته است در این مهم مورد بررسی قرار گیرد مرگ مشکوک جوان انقلابی محمد جواد جلال فرد( دانشجوی ارشد مدیریت در دانشگاه تهران ) است. آن مرحوم که به سخنگوی جبهه مستضعفین شناخته می شد، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی، مسوول کمیته مطالبه حق مسکن و دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه تهران نیز بودند که در اواخر سال گذشته، بعد از سفر به خارج از کشور دچار بیماری ناشناخته ای گردید و مدت کوتاهی بعد در حالی که هیچ سابقه بیماری نداشت (در نوروز امسال) در سن ٢۵ سالگی درگذشت.
در زمان فوت ایشان(با توجه به گستره ی فعالیت هایش) این موضوع (ترور بیولژیک) در خصوص وی بارها ذکر گردید.

پیام دکتر سعید جلیلی به خانواده مرحوم جلالفرد

دکتر سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در تماس با پدر مرحوم جلالفرد گفت: …ایشان واقعا جوان ارزشمند و توانمندی برای انقلاب و اسلام بود و حقیقتا به شما تبریک عرض میکنم برای تربیت چنین فرزندی و تسلیت عرض میکنم برای فقدان چنین برادر ارزشمندی. خداوند به شما صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید. انشاالله که خداوند ایشان را با شهدا محشور کند.

پیام سید عباس عراقچی به خانواده مرحوم جلالفرد

سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در تماس با هجیر جلالفرد، پدر مرحوم محمد جواد جلالفرد ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم ابراز داشت: “شنیدن خبر رحلت آقا جواد بسیار ناگوار بود، انشاالله مسیری که ایشان میرفت مسیری باشد که رهروان بسیاری داشته باشد.”
وی افزود:” من آقا جواد و دوستانی که مثل ایشان هستند و در این چند مدت کمابیش با آنها در تماس بودیم را از بچه هایی میدانستم که صادقانه و دلسوزانه عمل میکردند، و اینکه در برخی نقاط به ما ایرادی داشتند از نظر ما برکت بود و باعث میشد که ما کارمان را اصلاح کنیم و اگر نقطه ضعفی وجود داشت باعث میشد که قوی تر پیش برویم.
وی ادامه داد: “درست است که این دوستان انتقاداتی داشتند ولی طبق فرمایش حضرت آقا ما را حمایت میکردند. خداوند انشاالله ایشان را رحمت کند.”

پیام دکتر سعید زیباکلام برای درگذشت محمد جواد جلالفرد:
به همه برادران و مجاهدان عدالتخواه سراسر کشور  ضایعه پرواز این فرزند راستین و امین انقلاب از دارفانی را صمیمانه تسلیت میگویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196249
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما