جمعه 11 تیر 1395 - 14:07

کهگیلویه وبویراحمدیها حماسه ای دیگر آفریدند (+تصاویر)

مردم روزه دار و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در ۱۷ شهر این استان بار دیگر حماسه ای از حضور و استکبارستزی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش بویرنیوز، مردم و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

امروز و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار ۱۷ شهر کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه امروز به خیابانها آمدند و با مشت های گره کرده مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند و جنایت‌های بی‌شرمانه رژیم خونخوار صهیونیست و آل سعود در یمن را محکوم کردند.

در روزی که گرما بر سر زاگرس مرکزی سایه انداخته، این مردم بار دیگر و با زبان روزه در خیابانها و مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم مناطق گرمسیری استان از جمله شهرستانهای کهگیلویه، گچساران، باشت، چرام، لنده و بهمئی، به رغم گرمای بالای ۴۰درجه سانتیگراد حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی داشتند تا بر تبعیت کامل خود از آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کنند.

در این مراسم همچنین استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت و به آرمان‌های امام راحل و رهبری ادای دین کردند.

همچنین عشایر غیور استان با لباسهای محلی و تفنگ برنو در این مراسم حضور یافتند تا به دشمنان انقلاب اعلام کنند همچنان آماده دفاع از کیان و شرف ایرانی اسلامی هستند و هر تهدیدی از سوی آنان را بی جواب نخواهند گذاشت.

امروز ندای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آل سعود در دامنه های زاگرس مرکزی طنین انداز شد و مردم سرزمین حماسه های ماندگار، حماسه ای دیگر خلق کردند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان و سالخوردگان در گرمای کم سابقه جنوب آمده بودند تا بار دیگر فریاد بلندشان را بر سر کفر و اسکتبار بکوبند و زوال روز افزون رژیم غاصب اسرائیل را نوید دهند.

هنرمندان استان نیز با برگزاری نمایشگاههای کاریکاتور و نقاشی جلوه ای دیگر از استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد پس از این راهپیمایی در نماز دشمن شکن جمعه شهرهای استان حضور یافتند.

IMG_4304 IMG_4311 IMG_4316 IMG_4318

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196216
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انصاف گفت:

    باسلام.شرمنده تو تصویر اولی سردار غلامزاده  ک درحال حاضر شهرکرد هستن  چطور تو تصویره؟؟!!!!!! 

  2. هموطن گفت:

    نیست عزیزم .سردار غلام زاده نیست اشتباه گرفتی.قیافه اش مثلشه.

  3. یییی گفت:

    خوب اومده بود یاسوج .اینم سواله توپرسیدی

دیدگاه شما