پنجشنبه 10 تیر 1395 - 23:56

پیرامون گفتگوی سید حسن نصراله

علی مندنی پور

دکتر علی مندنی پور – در آموزه های اعتقادی مان برای “تفکر وتدبر در کارها”ارج و قرب ومنزلتی خاص قایل گردیده اند ،تا آنجا که این مهم را در ردیف “عبادات” بر شمرده و “ثواب و بهره معنوی “آنرا بالا تر از “آن” هم دانسته اند! به پیروی از این سیره ی زیبا و منطقی و راهبردی، در جایگاه یک مسلمان با توجه به شناختی که از فرهنگ رفتاری، سابقه مبارزاتی و مشی سیاسی سید حسن نصر اله داشتم ،به پیام مصاحبه ی عریان ،بدور از ملاحظه ، نا متعارف ، پر هزینه اما حساب شده و هدفمند مطبو عاتی اخیرش در باره ی” اعلان علنی و به ریز “! کمک های ایران به حزب اله آن هم در این شرایط بحرانی و حساس منطقه ای و بین المللی “فکر” کردم ؛ بی پرده و رک بگویم خروجی این پیام را رشته کردن همه ی پنبه های سیاست خارجی ایران به ویژه در خاورمیانه و بهانه ای راحت و دم دست برای بستر سازی و ایجاد فرصت های طلایی برای بیگانگان در زدن ضربه ی کاری به سیاست خارجی جمهوری اسلامی ،با هدف ایجاد موانع و مشکلات بر سر راه دولت و در نتیجه از کار انداختن چرخ حرکت ماشین دولت دکتر روحانی یافتم! حال از این آشفته بازار چه گروه و یا جریان و جماعتی بهره لازم را در داخل و خارج خواهند برد، گر چه جواب منطقی بر اهل درک و درد روشن است ، اما به حرمت اصل بی غرضی و بی نظری ، قضاوت نهایی را بر عهده تان وا می گذارم . در جایگاه یک شهروندبه این مهم و تبعات آن چگو نه می اندیشید؟ “فاعتبروا یا اولی الابصار” !

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196176
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    ماشاالله به این تحلیل و این بصیرت!!!

  2. لر زبان گفت:

    آقای دکتر مندنی پور سلام 
    حساسیت شما به بعضی مطالب و موارد ستودنی است . اما فقط به بعضی مطالب . به عنوان یک پیشنهاد شایسته است به قلم جنابعالی از توهینی که به قوم لر از طرف مجیز گویان دولت تدبیر و امید شده ( در قضیه نامه انتقادی جناب تاجگردون به هر دلیلی به رییس محترم جمهور ) پاسخی شایسته داده شود .

  3. بصیرت گفت:

    جناب دکتربه خداقسم سیرتاپیازاین اظهارات ودلیل بیانش توسطسیدنصرالله رااینجانب که شخصیت سیاسی نیستم میدانم وقدرت تحلیل بادرست۹۹٪ ان رادارم ولی چه فایده پس منتظرافکارعمومی نمآن بیخیال این فکرچرااین سی سال نگفت  قبلا نیازی به گفتن نبود

  4. ناشناس گفت:

    ب آقای دکتر درمورد کشته شدگان حادثه منا چه نظری دارید

دیدگاه شما