پنجشنبه 10 تیر 1395 - 19:10

واکنش‌ها به درگذشت یک خواننده پاپ

یک صدابردار موسیقی گفت: ای کاش آرزوی زنده‌یاد «حسن پیغان» درباره انتشار آلبوم جدیدش و بازگشت دوباره‌اش به عرصه موسیقی عملی می‌شد.

به گزارش انتخاب ، «حسن پیغان» خواننده پاپ هرمزگانی  نهم تیرماه براثر ایست قلبی در بندرعباس درگذشت. او متولد آبان‌ماه سال ۱۳۵۵ بود و دو آلبوم موسیقی از او منتشر شده است.
‌امید محبی  صدابردار موسیقی پس از درگذشت این خواننده گفت: شنیدن خبر درگذشت حسن پیغان به هیچ‌وجه برایم قابل هضم نیست و هنوز فکر می‌کنم که این خبر فقط یک شوخی است. او انسانی آرام بود و در مدت ۱۵ سال دوستی‌ای که با او داشتم، بدی از او ندیدم و همواره خاطرات خوبی با هم داشتیم.

او با بیان این‌که درگذشت این هنرمند برای خانواده‌اش و جامعه موسیقی، ضایعه دردناکی است، ادامه داد: امیدوارم جامعه موسیقی با برگزاری مراسمی باشکوه و در حد نام و اعتبار زنده‌یاد پیغان و حضورشان در آن مراسم، باعث دلداری خانواده‌اش شوند.

وی افزود: مدتی بود که زنده‌یاد پیغان تصمیم داشت به‌شکل جدی جدی به موسیقی بازگردد و در حال تهیه آلبوم و گرد آوردن نوازندگان برای برگزاری کنسرت بود که متأسفانه این آرزویش عملی نشد.

در این‌باره، یک خواننده پاپ نیز گفت: امیدوارم تا زمانی که هنرمندان زنده هستند، قدرشان را بدانیم نه با درگذشت‌شان از آن‌ها یادی کنیم.

‌عمران طاهری با بیان این‌که از دست دادن «پیغان» ضایعه بزرگی برای جامعه موسیقی کشور و استان هرمزگان است، اظهار کرد: خیلی به‌هم ریخته‌ام و از مظلومانه رفتن زنده‌یاد پیغان بسیار ناراحتم.

او گفت: ای کاش تا زمانی که زنده‌یاد پیغان در قید حیات بود، مورد حمایت قرار می‌گرفت. او فردی مهربان و صادق بود و واقعا جایش در پیش ما خالی است و هیچ‌گاه از ذهن جامعه موسیقی فراموش نمی‌شود.

خواننده قطعه موسیقی «بندرعباس» با بیان این‌که دو هفته پیش در بندرعباس به دیدن پیغان رفتم، توضیح داد: در آن دیدار قرار شد چند قطعه را برای زنده‌یاد پیغان تنظیم کنم و ساخت ملودی‌اش را انجام دهم. من بسیار تشویقش کردم که بار دیگر به عرصه موسیقی برگردد. زنده‌یاد پیغان قصد فعالیت دوباره داشت و می‌خواست به عرصه موسیقی بازگردد.

طاهری اضافه کرد: پس از زنده‌یاد ناصر عبداللهی، حسن پیغان چهره‌ای کشوری بود و زمینه حضور خوانندگان مطرحی مانند رضا صادقی و غلامرضا صنعتگر فراهم شد. امیدوارم قدر کسانی را که زنده هستند.

مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی استان هرمزگان نیز درباره درگذشت زنده‌یاد حسن پیغان – خواننده پاپ – توضیح داد: ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه (۹ تیر) زنده‌یاد پیغان دچار مشکل قلبی شد و پس از آمدن آمبولانس، راهی بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس شد. تلاش پزشکان برای بازگرداندن زنده‌یاد پیغان در مرحله احیا نتیجه نداد و او درگذشت. زنده‌یاد پیغان پیش از این هم سابقه بیماری قلبی داشت.

محمدرضا اقدسی اظهار کرد: از زنده‌یاد پیغان چهار فرزند به یادگار مانده است.

او افزود: انجمن موسیقی استان هرمزگان در تلاش است تا مراسمی باشکوه و درخور شأن این هنرمند برگزار کند که جزییات آن در صورت حتمی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود. امیدوارم علاقه‌مندان و جامعه موسیقی با حضور در مراسم خاک‌سپاری این هنرمند، بار دیگر اهمیت هنر و هنرمند را بین مردم هرمزگان به اثبات برسانند.

منبع: ایسنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196164
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما