پنجشنبه 10 تیر 1395 - 12:51

توهین بیسابقه سایت حامی دولت به غلامرضا تاجگردون

گروه سیاسی – هفته گذشته غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نامه ای خطاب به رئیس جمهور درباره فیش های حقوقی نوشته بود.

به گزارش بویرنیوز، در این نامه  تاجگردون نوشته بود: جنابعالی به عنوان یک حقوقدان و مجری قانون می‌دانید پرداخت یک وجه مراحلی دارد که اگر تخلفی صورت بگیرید تمامی اقدام کنندگان در این مراحل متناسب با اختیارات‌شان می‌بایستی پاسخگو باشند و تنبیه شوند. (همچنان‌که بارها جنابعالی در ارتباط با پرونده بابک زنجانی فرمودید تمامی عاملین پرونده باید محاکمه شوند).

جناب رئیس‌جمهور، در یک پرداخت اگر خلاف قانونی صورت گرفته باشد تجویزکننده، پرداخت‌کننده، تأییدکننده و حتی اعضای مجامع، شرکت‌ها و هیات امناها هم مقصرند و کمترین تخلف متوجه دریافت‌کننده است. قانون‌گذار بالاترین ارکان نظارتی کشور را ناظر مالی صندوق توسعه ملی قرار داده و رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گزارش رسمی حساب‌ها و پرداخت‌های این صندوق را تأیید و به مجلس گزارش می‌دهد.

نماینده مجلس در ادامه خطاب به رئیس جمهور نوشت: جنابعالی به عنوان رئیس قوه مجریه با مقصرترین وزیرتان، رئیس قوه قضاییه با رئیس سازمان بازرسی به دلیل بی‌توجهی در اجرای وظیفه نظارتی و رئیس قوه مقننه با رئیس دیوان محاسبات بدلیل عدم نظارت در فرایند حسابرسی برخورد کنید و ما هم به عنوان نماینده مجلس یک نمره منفی به خود دهیم تا این عادت بد قربانی کردن یک نَفَر برای فرار از فضای موجود را کنار بگذاریم. جناب رئیس جمهور شما در برابر قران قسم یاد کردید مجری قانون باشید و ما هم همچنین. اگر چه می‌دانم وظیفه شما اجرای دقیق قانون است ولی رعایت جوانب ضروریست. اگر چنین شود گویا رفتاری صورت گرفته که برخی می‌خواستند زنجانی اعدام شود تا صورت مساله پاک شود.

یقینا نمایندگان محترم مجلس از تخلفات انجام شده چشم پوشی نکرده و با متخلفین در هر رده‌ای که باشند برخورد خواهند کرد.

به گزارش بویرنیوز، این نامه را هر انسان آزاده ای مطالعه کند به حریت و شجاع بودن این نماینده پی خواهد برد و معنی عدالت در این نامه به درستی تبیین شده و همواره مجازات باید به اندازه مسئولیت در تمام جوامع پذیرفته شده است.

تاجگردون و انتخاب

این مطلب برخی حامیان دولت را خوش نیامده و در مطلبی سراسر توهین به تاجگردون اتهام قوم گرایی و برچسب منعفت طلبی به وی زده اند.

 سایت تدبیر و امید در مطلبی سراسر توهین به تاجگردون خطاب کرده که حر باش و توسط سایت هایی همچون انتخاب، که ید طولایی در تخریب فرزندان لر که در مسئولیت های ملی حضور دارند بانشر شده است.

نویسنده یادداشت که از آزادگی تاجگردون در انتقاد از رئیس جمهور به ستوه آمده در آخرین جمله خود عقده خود را به تمامه نشان می دهد و می نویسد : آقای تاجگردون لر! حر باش و منصب نمایندگی را رها کن.

نویسنده در بخشی از متن برای پاچه خواری رئیس جمهور و وزیر اقتصاد اینگونه می نویسد: اینک با شیطنت تمام ژست مطالبه گری گرفته اید و به وزیر اقتصاد دانشمند و رئیس جمهور خدوم حمله ور می شوید مقصر اصلی این ماجرا هستید.

index

نویسنده تلاش فراوانی دارد تا با ربط قومیتی تاجگردون و مدیران صندوق توسعه ملی، اصل نامه تاجگردون را منحرف کرده و مسئولیت دستگاه قضایی، مجلس و دولت را از یاد ببرد.

این در حالی است که تاجگردون تقصیر را به گردن یک نفر نمی اندازد و در نامه خود تاکید می کند که : ما هم به عنوان نماینده مجلس یک نمره منفی به خود دهیم تا این عادت بد قربانی کردن یک نَفَر برای فرار از فضای موجود را کنار بگذاریم.

تاجگردون در نامه خود معتقد است که باید سیستم اصلاح شود و دستگاههای نظارتی نیز بسهم خود در این گونه اتفاقات مقصر هستند و نباید تنها گیرنده را مورد بازخواست قرار داد.

اتفاقا آنکه با عینک قومیت به موضوع نگریسته تا اصل نامه تاجگردون را زیر سوال ببرد نویسنده مطلب توهین امیز خطاب به قوم لر است چرا که اگر به متن نامه دقت می شد این نامه بالاترین کمک به دولت روحانی در حمله ای که مخالفان دولت بنام فیش های نجومی در حال انجام آن هستند.

اکنون که انتقادات از تیم رسانه ای دولت بالا گرفته این تیم بجای انجام درست مسئولیت خود تلاش دارند تا تاجگردون که یکی از اصلی ترین حامیان دولت در مجلس است را اینگونه تخریب کنند و با ایجاد بازی قومیتی لرها را نسبت به دولت روحانی بدبین کنند.

این گونه مطالب نه تنها کمکی به حل موضوع  نمی کند بلکه با شعله ور کردن نفاق قومیتی در آینده بزرگترین خسران را برای دولت روحانی در پی خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196144
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهمئی گفت:

    سلام ودرود بر تاجگردون.درود بر ایل بختیاری وسردار اسد بختیاری.بمیرد دشمن خونخوار تو

  2. شرمت الله گفت:

    این نوع دشمنی ها نشان از  کار آمدی و شجاعت و پاکی دکترتاجگردون است 

  3. بویراحمد گفت:

    سلام و درود و هزاران درود بر تاجگردون
    افتخار استان عزیزمان کهگیلویه و بویراحمد و افتخار کشورمان جمهوری اسلامی ایران
    تاجگردون در بین ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عزیز است.

  4. فردين گفت:

    دكتر تاجگردون نماد اقتدار است

  5. کارشناس گفت:

    این مطالب زیر سر نوبخت . کجای دنیا اسم قومیت تو مطالب می نویست. یعنی چی نوشته تاجگردون لر!

  6. محمدی گفت:

    برای تخریب بزرگان قوم لر و کنار زدن انها از صحنه سیاست و قدرت بدخواهان از کوششی فروگذاری نمی کنند اول دکترحسینی در ادامه تاجگردون _ وکیلی و بقیه را می زنند

  7. شاهین گفت:

    درود بر تاجگردون درود بر لر های بااصالت وغیور.پاچه خواران دولت ازنوشتن هیچ متنی علیه فرزندان دلاور کهگیلویه وبویر احمد خودداری نمیکنند وگستاخی خود را به نهایت رساندد.لرها باید یکدست چنین توهین اشکاری رامحکوم کنند.زنده باد لر

  8. احسان دشمن زیاری دهدشت گفت:

    من یک اصولگرا هستم….بی شک بهترین و دلسوز ترین نماینده استان  ما جناب دکتر تاجگردون هست…… هم غیرت دارد وهم سواد…این دولت مطمئن باشید در قلب مردم جا ندارد..واکثریت مردم اونو قبول ندارن…..نه وزیر کار بلد داره…نه مجری قوی داره….نه جوون گرایی کرده…به قول بزرگواریدر پروژه هاشون  باید سرم بهشون وصل کرد….ولی ما که پروژه  ازشون ندیدیم ….نه شرکتی نه کارخانه ای…..فقط تخریب الکی ودروغ دیدیم … …زنده باد تاجگردون باغیرت زنده باد لر……

  9. بویراحمد وطنم گفت:

    نویسنده بیشعوری که به قوم لر توهین کرده رو باید پیدا کرد و ….

  10. ص گفت:

    درود بر تاجگردون

  11. بویراحمد گفت:

    احسنتم جناب دکتر تاجگردون .حرف حق همیشه تلخ بوده 

  12. حمید گفت:

    قشقایی لار اویاق دیر 
    تاجگردونا دایاق دیر

  13. حمید .ک گفت:

    دکتر تاجگردون منتخب سیل عضیمی از لر و ترک زبان هایی استان هستند و نه تنها استان کهکیلویه و بویراحمد بلکه استان هایی همجوار
    دردودد بر شرافت ایل قشقایی 
    درود بر شرافت ایل لر
    پشتت کوه خامی و کوه دنا

  14. پناهپوری گفت:

    درود بر تاجگردون ما قشقاییها حمایت خودرا اعلاممیکنیم نا اخر ایستاده‌ایم

  15. .................... گفت:

    دکتر تاجگردون عزیز دل همه است.. مرگ بر نویسنده مطلب که برعلیه دکترنوشته .. فدات بشم دکتر باغیرت 

  16. ناشناس گفت:

    پاچه خوارانی که به قومییت هر شخص و انسان متشخصی همچون آقای تاجگردون توهین میکنند بدانند لر هر جا باشد در برابر ظلم و بی عدالتی ساکت نمینشیند حتی اگر سنگینترین بها را بابت آن بپردازد. همینطور که هم اکنون نیز بهای آنرا میپردازد و در فقر و محرومیت به سر میبرند

  17. حسین گفت:

    درود بر دکتر تاجگردون  شجاع ودلیر که همیشه حامی حق  حقیقت است و لحظای کوتاه نخواد امد

  18. دکتر سی سختی گفت:

    با سلام به مدیریت محترم سایت بویرنیوز و مخاطبین محترم , بنظر میرسد برخورد با علت و مسببین را حتی دولت تدبیر و امید بر نمیتابد . و مثل همیشه علت ها را رها میکنند و معلول ها را بررسی سطحی و غیر کارشناسانه خواهند کرد . هر چند باید تاکید کرد که این روش آزمون وخطا دهها سال است که در دنیا منسوخ شده است و ما همچنان بر طبل آن میکوبیم …

  19. ش زارع پور گفت:

    درود برتاجگردون فرزندی ازنسل آریوبرزن.ومرگ بر تمامی پاچه خواران.

  20. من تکیتم گفت:

    درود دکتر تاج عزیز حرف بسیار پرمغز وبه حق  زدی لعنت برکسانی که براساس هوی وهوس صحبت میکند باید هرکه خورده وبرده پس دهد حتی دولت نهم ودهم که باعث اینهمه شارلاتان بازی وبی قانونی شده بود

  21. توسعه پایدار گفت:

    شجاعت و تذکر نماینده گچساران و باشت ستودنی است. نامه ایشان سرشار از دلسوزی و دغدغه خاطرشون برای نظام و مملکت و مردم بوده و جای انتقاد و بحثی ندارد که بخواهد به مذاق کسی خوش نیاید و به قوم لر توهین کند.تاجگردون افتخار میکند که لر هست نکنه نویسنده شجاعتهای تیپ 48 فتح را نشنیده و ندیده اند .
    تاجگردون یک قهرمان ملی است که جلوی بی عدالتی سکوت نخواهد کرد قرار نیست حق پیرمرد و پیرزن باباکلانی را از حلقوم  ایشان بگیرند و در قالب فیشهای نجومی به نفع خواص صادر نمایند تاجگردون ثابت کرده است که مرد عمل هست نه مرد شعار.

  22. مهدی گفت:

    دولت تدبیر وعده ما پای صندوق رأی
    درود به دکتر تاجگردون و قشر لر  که همیشه سنگری بوده برای قایم شدن عده ای ترسو
    دیروز که ترس از آتش ارتش بعث سراسر وجودتون رو گرفته بود این لر بود که مرد جنگ خطابش میکردین اما امروز که به واسطه غیرت دیروز لر حق و حقوق فرزندان لر در جیب شما و شما سرازیر شده دم از قومیت میزنید؟!
    پس وعده ما پای صندوق رأی

  23. محسن آقایی گفت:

    درود بیکران خداوند به بزرگ مرد ایل لر و باشت  باوی مثلمأ کسانی که انتقاد دکتر برایشان سنگی  میکند  خود شریک دزد و رفیق قافله هستند . و چهره ننگ و منفور ی در   این کشور اسلامی دارند. زنده باد لر زنده با د لر زبان
    ‌‌‌‌‌

  24. دیل گفت:

    توهین کار زشت وناپسندی ست ونامه تاجگردون ژست مطالبه گری بود

  25. ناشناس گفت:

    اگر به یکنفر بگویند لر مگرتوهین حساب میشود؟ خودمان را دست کم گرفته ایم؟ حالا آقای فلانی … تهرانی یا شیرازی یا اهوازی یا اردبیلی یا ترک یا دزفولی یا لر ، آیااینهاتوهین هستند؟

  26. چیتاب گفت:

    دکتر تاجگردون به درستی اشاره به موضوع کرده وقطعا” باید با مسببین این موارد برخورد لازم صورت گیرد واین کار آقای دکتر باید تحسین شود حالا یک شخصی در یک سایت موضوع را به قومیت ارتباط می دهد دلیل منطقی برای این کار ندارد ولذا با سایت مذکورنیز باید برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

  27. بویراحمدی گفت:

    درود بر زبان حقگوی تاجگردون .ایشان چهره ی ماندگار قوم لر هستن .توهین کننده ی به تاج لر بی پاسخ نمیماند

  28. على گفت:

    تعصب .چرا؟ 

  29. علی گفت:

    دوستان خودتون به سایت تدبیر وامید مراجعه بکنید بعد متوجه می شوید که چه توهین هایی کرده اند واقعا مایه تاسف هست که این تهرونی ها هر جا که باب میلشون نیست دیگه نمی خواهنت مثل اینه که اونا امریکا هستن بقیه مردم ایرانی که هر چه فقط اونا گفتن بشه

  30. سیدرضا گفت:

    سلام خدمت کسانی که ادبیات و شعور ندارند و به ایل بزرگ لر توهین می کنند بدانند که شجاعت یکدلی و مردانگی نمادمالرهاست. اقای تاجگردون افتخار قوم لر 

  31. سیدرضا گفت:

    افتخار قوم لر حرف دل همه مردم ایرانی را زد

  32. صالح گفت:

    با سلام لطفا لر باشید ومتحد کاش هیات دولت از دروازه های سمیرم به اسفحان میآمد ودر کنار زایندرود خشک شده شورای اداری برگزار می کردند کاش نمایندگان ما هم فرصتی بودند نه تهدید ی برای استان … لطفا از پتانسیل های موجود استفاده آنی نبرید

دیدگاه شما