پنجشنبه 10 تیر 1395 - 2:47

استاندار: در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد مراقب آبروی استان باشیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سفر هیأت دولت به این استان، توصیه‌هایی به خبرنگاران کرد.

به گزارش بویر نیوز، سید موسی خادمی امشب در حاشیه ضیافت افطاری که برای خبرنگاران بر پا کرده بود به نقش رسانه‌ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار نداریم که رسانه‌ها مبلغ دولت باشند، چراکه رسانه‌ها نمایندگان مردم هستند و باید با نقد منصفانه خود به دولت برای خدمت به مردم کمک کنند.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید به دولت برای ایجاد امید در جامعه کمک کرد چرا که اگر امید را از دست بدهیم چیزی به دست نخواهیم آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: رسانه‌ها باید امید به آینده را زنده کنند و خدمات دولت و نظام را برجسته نشان دهند.

خادمی بیان کرد: اگر انتقال مشکلات مردم به صورت منصفانه توسط رسانه‌ها صورت گیرد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و شاهد بهبود امور خواهیم بود.

وی، حذف بذر ناامیدی در جامعه را یکی از کارکردهای رسانه عنوان کرد و توضیح داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ناامید کردن مردم در جامعه بزرگترین خیانت است.

این مسؤول ارشد اجرایی به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تبیین کرد: در آستانه سفر دولت به استان هستیم و باید سعی کنیم که خواسته‌های استان را مطابق قانون مطرح کنیم تا دستاوردی به همراه داشته باشد.

وی از رسانه‌ها خواست تا برای برگزاری یک سفر موفق در استان اقدام کرده و همه کاری کنیم که ذره‌ای از اعتبار و آبروی استانمان کاسته نشود.

خادمی اظهار کرد: کاری کنیم که هر کس از این استان بازدید داشته باشد به شایستگی‌های ما اقرار کند و چنین است که می‌توانیم مطالبات خود را در این سفر محقق کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196126
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما