پنجشنبه 10 تیر 1395 - 2:44

ضیافت افطاری مقام معظم رهبری در کهگیلویه برپا شد (+تصاویر)

ضیافت افطاری رهبر معظم انقلاب در روستاهای کهگیلویه برپا شد.

به گزارش «بویر نیوز»، با عنایت رهبر معظم انقلاب سفره ضیافت و اطعام روزه‌داران امشب در روستای ضرغام‌آباد از توابع شهرستان برپا شد.

در این ضیافت معنوی که به همت دفتر امام جمعه دهدشت و با همکاری کمیته امداد شهرستان برگزار شده بود مسؤولان و اقشار مختلف مردم در فضایی صمیمی میهمان سفره مقام معظم رهبری شده و روزه خود را افطار کردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: سفره افطاری رهبر معظم انقلاب برای چهارمین سال در سطح شهرستان برپا شده است.

امام جمعه دهدشت با مهم خواندن اطعام روزه‌داران تصریح کرد: در سیره ائمه اطهار(ع) سفره افطاری مورد تأکید واقع شده است.

حسینی، برپایی چنین ضیافتی را باعث همدلی مردم و مسؤولان دانست و تصریح کرد: علاوه بر افطاری ساده مشکلات مردم با حضور مسؤولان بررسی و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسؤولان قضایی و دیگر مدیران در این ضیافت دعوت شدند،افزود:مشکلات و مطالبات مردم پس از صرف افطاری رسیدگی می‌شود.

امام جمعه دهدشت، ماه رمضان را فرصت صله‌رحم، همدلی و ارتباط طوایف خواند و بیان کرد: خداوند در این ماه فرصتی را برای بندگانش فراهم آورده است تا با انجام اعمال عبادی از جمله روزه گرفتن، نیکوکاری و احسان کردن به مستمندان نفع ببرند و از عنایت پروردگار بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام موسی برسیاه مسؤول دفتر امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به برپایی ضیافت افطاری در روستاهای شهرستان تصریح کرد: اقشار مختلف مردم با شرکت در این مراسم مهمان سفره افطاری رهبر معظم انقلاب شدند.

مسؤول دفتر امام جمعه دهدشت افزود: روزه‌داران پس از اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه بر سفره پهن شده افطاری کردند.

برسیاه با بیان اینکه امسال یک هزار و 500 نفر مهمان ضیافت افطاری رهبر انقلاب شدند تصریح کرد: این سفره‌ها در روستاهای طولیان، ضرغام‌آباد و شهر دهدشت برپا شد.

به گزارش فارس، رئیس ستاد نماز جمعه دهدشت افزود: اعضای حلقه‌های صالحین،مددجویان کمیته امداد،اعضای ستاد نماز جمعه و اقشار مختلف مردمی در این ضیافت مهمان شده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196123
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما