پنجشنبه 10 تیر 1395 - 2:33

عددهای غلط در آمار مدیران کهگیلویه و بویراحمد صدای استاندار را درآورد/ دستگاه‌هایی که باری به هر جهت آمار تنظیم می‌کنند

در نشست ستاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد، استاندار نسبت به ارائه آمارهای غلط به مدیران تذکر داد.

به گزارش بویر نیوز، ظهر چهارشنبه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار برگزار شد.

در این نشست حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های دستگاه‌های مختلف این استان برای ارسال به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در این نشست 10 دستگاه، پروژه‌ها و برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد تا پس از بررسی در ستاد فرماندهی اقتصاد  مقاومتی در استان به عنوان پروژه به ستاد فرماندهی کشور ارسال شوند.

به گزارش فارس، اما در این میان برخی از آمارهایی که توسط مدیران تهیه و تنظیم شده بود با یکدیگر مطابقت نداشت که نشان از مخدوش بودن عددها و رقم‌ها داشت.

سید موسی خادمی استاندار که از این موضوع بسیار گلایه‌مند بود خطاب به مدیران برخی دستگاه‌ها از آن‌ها خواست دقت کرده و عددهای غلط در آمارهای خود به کار نبرند.

وی گفت: شاید یکی از دلایل اشتباهات و ارائه عددهای غلط در آمارها به این دلیل باشد که مدیران در نشست‌های اقتصاد مقاومتی به هر دلیل به خوبی متوجه موضوعات نمی‌شوند و همین موجب انتقال نادرست آمار به کارشناسان آن‌ها شده و چنین آمارهای غلط و اشتباهی را موجب می‌شوند.

این مسؤول ارشد اجرایی از دستگاه‌ها خواست تا با نهایت دقت آمارهای خود را تنظیم کنند و تأکید کرد که اگر چنین آمارهای اشتباهی تکرار شود مدیران دستگاه‌ها جریمه خواهند شد.

همچنین در این نشست کارشناس و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد که برخی دستگاه‌ها ساعت 10 شب روز گذشته برنامه‌های خود را تحویل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داده‌اند، هنگامی که دیگر وقتی برای بازبینی آمارها وجود نداشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما