چهارشنبه 9 تیر 1395 - 11:18
توصیه مدیر مسئول روز اول به خبرگزاری فارس

بحران سازی فیشی خبرگزاری فارس!

مدیر مسئول پایگاه خبری روز اول در یادداشتی به عملکرد دوگانه خبرگزاری فارس درباره اختلاس های دولت قبل و فیش های حقوقی پرداخته است.

مدیر مسئول پایگاه خبری روز اول در یادداشتی به عملکرد دوگانه خبرگزاری فارس درباره اختلاس های دولت قبل و فیش های حقوقی پرداخته است.

متن یادداشت بدین شرح است:

خبرگزاری فارس که در افشا و انتشار اخبار مربوط به اختلاس های کلان دولت سابق سکوت اختیار کرده بود، در چند روز اخیرمدیریت جوسازیهای رسانه ای گسترده در زمینه فیش های حقوقی برخی مدیران ارشد نظام را بدست گرفته و کشور را با بحران بی اعتمادی مواجه کرده است. جوسازی ها و پوشش خبری گسترده این رسانه دلواپس حول این موضوع، سوژه های خبری داغ را برای مخالفین نظام فراهم کرد، به طوریکه دولت روحانی طی چند روز اخیرتحت فشارهای همه جانبه و بی سابقه رسانه های خبری بیگانه قرار گرفته است. ناگفته پیداست که تنها هدف خبرگزاری فارس و دیگر رسانه های وابسته به این طیف، تنها سرپوش گذاردن بر پرونده های متعدد و سنگین دولتهای نهم و دهم در هیاهوی فیش های نامتعارف به قیمت تحت فشار قرار گرفتن نظام و دولت اعتدال می باشد. در این بحران سازی فیشی نوک حملات رسانه های دلواپس، ناجوانمردانه به سمت سید صفدر حسینی نشانه رفته است؛ این امر نه بخاطر دریافت حقوق نامتعارف از سوی ایشان ارزیابی می شود، بلکه به دلیل این است که وی گزینه جدی تصدی وزارت اقتصاد و دارایی است.
با بالا گرفتن تب حقوق های نامتعارف برخی مدیران، رئیس جمهور روحانی بارها در رسانه های مختلف از مردم عذرخواهی نمودند و بر خلاف دولت پیشین که کابینه خود را خط قرمز خود دانسته و حتی در مواردی تصمیم به تعطیلی دولت و قد علم کردن در مقابل رهبری گرفته بود، دولت فعلی دستور پیگیری های لازم را صادر کرده است. مردم ایران هنوز دچار آلزایمر سیاسی نشده اند و گم شدن دکل های نفتی و بابک زنجانی ها و تحریم ها و قطعنامه های پی در پی و تعطیلی سفارت خانه ها را از یاد نخواهند برد.
در پایان به عوامل این خبرگزاری توصیه میشود دراین ماه مبارک رمضان که ماه خود سازی و اخلاق و مهمانی خدا نام دارد به جای لاپوشانی فسادهای دولت گذشته و سعی در تخریب دولت فعلی، منش اسلامی را رعایت و به اصول اخلاقی پایبند بوده و منافع ملی و نظام را بر منافع حزبی و شخصی مقدم شمارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما