چهارشنبه 9 تیر 1395 - 2:33

برگزاری 15 برنامه ورزشی به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهداء

مسئول کمیته ورزش و جوانان کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای استان 15 برنامه ورزشی برگزار می شود.

جهانبخش ایزد پوردر گفت و گو با خبرنگار سایت کنگره شهدای استان، منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دو ماه گذشته جلسات این کمیته به صورت منظم برگزار شده است، افزود:  در این رابطه 15 برنامه مختلف ورزشی  تصویب شده است که  تا قبل از اجلاسیه برگزار می شود.

وی صعود به کوه های دنا توسط خواهران سراسر کشور با نام شهدای 1848 شهید استان، پیاده روی همگانی در شهر یاسوج، برگزاری مسابقه فوتبال جام رمضان با شرکت 36 نهاد و سازمان با نام شهدای استان، برگزاری مسابقه دارپلان در شهر یاسوج توسط هیات عشایری و روستایی، برگزاری مسابقه فوتبال شهدای استان با یکی از تیم های لیگ برتری از جمله برنامه های یک هفته منتهی به اجلاسیه شهدای استان است.

ایزدپور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تعدادی از اماکن ورزشی استان هنوز نامگذاری نشده اند، تصریح کرد: در جلسات کمیته مصوب شده است که تمام این مکان ها به نام شهدای شاخص ورزشکار نامگذاری شوند.

وی تاکید کرد: برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های کمیته ورزش و جوانان چهار کارگروه ورزشی، جوانان، فرهنگی و ساماندهی امور مشارکت های مردمی تشکیل شده است که هر کدام از معاونت های اداره کل موظف به برگزاری این کارگروه ها شدند.

مسئول کمیته ورزش و جوانان کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: حوزه معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان نیز موظف شده است که بسته های فرهنگی شامل چفیه، وصیت نامه هدای ورزشکار و کتابچه و همچنین برگزاری جلساتی با حضور یادگاران دفاع مقدس برگزار کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195979
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما