چهارشنبه 9 تیر 1395 - 1:54

کلنگ زنی پروژه بزرگ در چین توسط زارعی/ افشای دلیل غیبت های نماینده بویراحمد/ این پروژه دیگر انتخاباتی نیست! (+ عکس و حواشی خواندنی)

دلیل غیبت های زارعی در مجلس از زبان مدیرکل راه و شهرسازی/ نیک اقبالی: این پروژه دیگر انتخاباتی نیست!/ زارعی: چهار کار بزرگ در لوداب به بهره برداری رسید / حواشی – از کلنگ زنی محکم فرماندار و مدیرکل که لودابی شد تا روحانی رئیس جمهور لوداب!

گروه اقتصادی – عصر دیروز (سه شنبه) عملیات آسفالت محور 15 روستای بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی، رئیس سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی در دهستان چین آغاز شد.

DSC_0696

به گزارش «بویر نیوز»، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه بخش لوداب یکی از بخش‌های محروم استان است، عنوان کرد: عملیات آسفالت این محور به طول 20 کیلومتر با اعتبار 84 میلیارد ریال تا 18 ماه آینده اجرا می‌شود.

حسن فدایی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه 15 روستای دهستان چین از این راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

DSC_0749

وی با تاکید بر اهمیت و نقش راه ها در توسعه و اقتصاد روستاها بیان داشت: سرانه راههای روستایی استان با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد و باید تلاش کنیم این فاصله را کاهش دهیم.

فدایی با اشاره به اینکه میانگین راههای آسفالت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد، 31 درصد است، ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این مقوله شده است و با همکاری نمایندگان مجلس گام های بزرگی در این زمینه برداشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا را یکی از پیگیرترین نمایندگان مجلس خواند و بیان داشت: آقای زارعی برای گرفتن اعتبار و ابلاغ این پروژه و سایر پروژه های شهرستان های بویراحمد و دنا وقت زیادی را صرف کردند و حتی در مجلس غیبت کرد تا این خواست مهم محقق شد که جا دارد از همراهی وی تشکر ویژه ای داشته باشم.

نیک اقبالی: این پروژه دیگر انتخاباتی نیست!

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بیان داشت: در دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات اعتباری، پروژه های بزرگ زیادی کلنگ زنی شده و به بهره برداری رسیده است.

DSC_0718

پژمان نیک اقبالی بیان داشت: خوشبختانه فضای امروز کهگیلویه و بویراحمد سیاسی نیست و حتی رقابت بین نمایندگان در بحث های عمرانی است.

وی افزود: نتیجه رقابت عمرانی میان نمایندگان و تلاش آنها برای جذب اعتبارات از محل های مختلف به سود مردم است.

نیک اقبالی یادآور شد: سال گذشته وقتی خواستیم پروژه های مختلفی را کلنگ زنی یا به بهره برداری برسانیم، آنرا سیاسی و انتخاباتی خواندند و تلاش داشتند تا این اقدامات را به حاشیه ببرند و بطور مثال پروژه گازرسانی مارگون که اکنون به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است، یکی از همین پروژه ها بود.

وی با تقدیر از نماینده بویراحمد و دنا بخاطر پیگیری های مستمر در امور عمرانی بیان داشت: همکاری خوب نمایندگان باعث رونق پروژه های عمرانی شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با تقدیر از عوامل راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد این پروژه در موعد مقرر در اختیار مردم قرار گیرد.

زارعی: مثل چهار سال قبل خواهم بود/ چهار کار بزرگ در لوداب به بهره برداری رسید

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم نیز در این آئین بیان داشت: در چهار سال گذشته عزم خود را برای خارج کردن لوداب از بن‌بست جزم کردیم و کارها و اقدامات بسیاری برای توسعه این منطقه صورت گرفت.

DSC_0755

غلام محمد زارعی تاکید کرد: رویکرد ما در 4 سال آینده عمرانی است و به دنبال اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستیم.

 وی گفت: در زمینه‌های مختلف از جمله راه و آب روستایی، برق و گاز اقدامات خوبی صورت گرفته که پیگیر ادامه این خدمات هستیم.

نمیانده مردم بویراحمد و دنا با بیان اینکه در دوره گذشته مجلس 4 اولویت برای بخش لوداب بویراحمد ترسیم شد افزود: تقویت و تسریع در عملیات راه اصلی لوداب به یاسوج و اتصال آن به محور مواصلاتی پاتاوه ـ دهدشت، تأمین اعتبار برای آب‌رسانی به مرکز بخش لوداب و دهستان چین، گازرسانی به گراب لوداب و آغاز مطالعه گازرسانی به دهستان چین و روستاهای آن و اصلاح شبکه‌های برق و استفاده از برق پایدار اقدامات انجام شده برای بخش لوداب در دوره گذشته مجلس بود.

زارعی افزود: در زمینه راه روستایی مردم این منطقه دغدغه‌هایی داشته‌اند که بر همین اساس آغاز عملیات بهسازی و آسفالت تعداد 15 روستای بخش لوداب را در دستور کار قرار دادیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هم در مجلس نهم و هم در مجلس دهم پیگیر مشکلات منطقه لوداب هستیم، خاطرنشان کرد: در بحث گاز رسانی به مرکز بخض کار شروع شده است و بخشی نیز به پایان رسیده است و برای سایر روستاها و دهستان چین نیز کارهای مقدماتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 9 میلیارد و 200 میلیون تومان به حوزه آب‌رسانی استان اختصاص یافت تصریح کرد: از این میزان 4 میلیارد و 900 میلیون تومان به مجتمع آب‌رسانی لوداب اختصاص یافت.

زارعی اصلاح و توسعه شبکه های برق بخش لوداب را یکی دیگر از اقدامات ماندگار چهارسال گذشته دانست و بیان داشت: با اصلاح و توسعه شبکه برق لوداب مشکلات این بخش در این زمینه تا حدود زیادی مرتفع شده است.

– حواشی / از کلنگ زنی محکم فرماندار و مدیرکل که لودابی شد تا روحانی رئیس جمهور لوداب!

* کلنگ زنی محکم فرماندار بویراحمد بر زمین باعث شوخی حاضران شد بطوریکه از وی خواستند تا با قدرت پیگیر سایر پروژه ها باشد.

DSC_0780

DSC_0781

** مدیرکل راه و شهرسازی از روحانی بخشدار لوداب بخاطر پیگیری هایش تشکر کرد و گفت: آقای روحانی رئیس جمهور بخش لوداب است!

*** فدایی در سخنانش به مزاح گفت من بچه لوداب هستم و به جد پیگیر توسعه این منطقه هستم. وی به 8 کیلومتر آسفالت در سال گذشته نیز اشاره کرد.

DSC_0624         DSC_0697

DSC_0698

DSC_0700

DSC_0703

DSC_0706

DSC_0710

DSC_0711

DSC_0712

DSC_0716

DSC_0717  DSC_0719

DSC_0720

DSC_0721

DSC_0723

DSC_0725

DSC_0728

DSC_0729

DSC_0732

DSC_0738

DSC_0744

DSC_0745

DSC_0758

DSC_0762

DSC_0767

DSC_0768

DSC_0772

DSC_0776

DSC_0783

DSC_0786

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195918
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین امین گفت:

    باز هم تلاش بی دریغ از مرد خستگی ناپذیز خداقوت

  2. امید حیدریان گفت:

    زنده باد زارعی قهرمان و دکتر نظری باکلاس. احسنت به این حرکت. خدایی فدایی مدیر راه آدم جنتلمن واقعی است.

  3. 22 گفت:

    خسته نباشی فدایی

  4. ایلم بویراحمد گفت:

    سیت ایارن …..خیلی استقبال کردیم خیلی هم شلوغ بود

  5. رهگذر گفت:

    باز هم اسفالت وفقط اسفالت ان هم با عمر یکساله

  6. ناشناس گفت:

    بخش مارگون مرد

  7. عباس گفت:

    علاوه بر کلنگ زنی این پروزه بزرگ ، این وسط نوشابه هم خیلی واسه همدیگه باز شد

  8. سیمان مارگون گفت:

    خدا قوت شیر مرد جناب حاج زارعی عزیز 

  9. امین هادوی اصل گفت:

    از این که نماینده محترم بویراحمد و دنا در توسعه زیر ساخت ها و پیشرفت منطقه لوداب و چین تلاش میکنند بی نهایت سپاسگذاریم . امیدوارم که این مراحل کاری بیشتر ادامه پیدا کنه و برای نماینده محترم و بقیه مسولان که در این برنامه ها نهایت همکاری را دارند ،از خداوند آرزوی توفیق و روز افزون را برای قشر زحمتکش جامعه خواهانیم . با تشکر

  10. ارجمند گفت:

    هر چه قدر هم که شما رو تخریب کنیم اما با این زبان روزه شما صادق ترین…پیگیر ترین…توانمند ترین نماینده استان بوده اید

  11. دنا گفت:

    اولا که خسته نباشید. دستتون درد نکنه.
    دوما ما چقدر بدبختیم که برای یه آسفالت و… اینقدر جنجال و چه کردم و چنان کردیم و پروژه بزرگ و!!! میکنیم.
    صحبت از احداث فلان کارخانه بزرگ و فلان طرح میلیاردی کشاورزی و فلان پروژه بزرگ اشتغال زا و.. بکنین.
    ای داد بیداد که با یه چن کیلومتر آسفالت ملت رو خام میکنن این مسیولین…

  12. بویراحمد گفت:

    مسخره بازی

  13. حمیدی گفت:

    درود برمرد بی ادعا 

  14. ع م گفت:

    اوفییش چه پروژه سنگینی اسفالت 30 کیلومتر حتما هم و او اسفالتلیه که بادست راس ویبو همه مسولل رهته بین سی هم یو واقعن خسته نباشن بعد از سه سال واقعن کار بزرگیست راستی پیمانکار کیست……..اسفالت از کجا میارن…….

  15. مجید گفت:

    انصافاازهیچ تلاشی برای رفع محرومیت منطقه دریع نمیکند.والحق که همیشه درکنارمردم بوده وهست

  16. جهانبین گفت:

    گامی دیگر برای زدودن محرومیت از چهره ی لوداب. درود بر امیر کبیر بویراحمد

  17. یااااا زهرااااا گفت:

    یا زهرا
    خدا قوت جهادگر
    جد زهرا نگهدارت باشد حاج زارع 

  18. سید گفت:

    با عرض سلام و خدا قوت خدمت حاج غلامحمد زارع
    خدا پشت و پناهت بو

  19. مهدی گفت:

    از بیکاریه که نماینده مجلس برای 20 کیلومتر آسفالت مجلسو ول کنه بیاد اینجا

دیدگاه شما