سه شنبه 8 تیر 1395 - 1:59

اعتراض مردم به سخنرانی احمدی نژاد در مسجد نارمک (+تصاویر)

خطاب به احمدی‌نژاد گفت: 8 سال رئیس‌جمهور بودی و عدالتت را دیدیم، دیگر تو سخن از عدالت نگو. سهام عدالتت را هم دیدیم که چگونه میان مردم توزیع کردی.

?بخش‌هایی که احمدی‌نژاد از عدالت سخن می‌گفت عموما با واکنش حاضران مواجه می‌شد. یکی از افراد از داخل محوطه مسجد جامع نارمک، خطاب به احمدی‌نژاد گفت: 8 سال رئیس‌جمهور بودی و عدالتت را دیدیم، دیگر تو سخن از عدالت نگو. سهام عدالتت را هم دیدیم که چگونه میان مردم توزیع کردی.

?یکی دیگر از افراد حاضر در محوطه مسجد جامع نارمک نیز گفت: اگر حضرت علی(ع) دغدغه‌اش مسکن مردم بود، چرا تو با ساخت‌وساز مسکن مهر مردم را بدبخت‌تر از قبل کردی؟ در این میان برخی از طرفداران احمدی‌نژاد به سخنان وی اعتراض کردند و مانع از ادامه حرف‌های وی در داخل محوطه مسجد جامع نارمک شدند. اما شخص معترض حریف طرفداران احمدی‌نژاد شد و گفت: مثال‌های آقای احمدی‌نژاد مانند این است که خود را با حضرت علی(ع) هم‌تراز و یکی می‌داند. گویی وی حضرت علی(ع) است.

photo_2016-06-27_13-36-40

به گزارش بویرنیوز من سخنرانی احمدی نژاد در مسجد نارمک بدین شرح است:

“محمود احمدی‌نژاد”، رییس جمهور سابق کشورمان، امروز پس از نماز ظهر و عصر در جمع عزاداران امیرالمومنین(ع) در مسجد نارمک تهران حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی گفت: امام علی(ع) از شكست دشمنانش خوشحال نمی‌شود بلكه غصه می‌خورد از سقوط آن‌ها و بالای جنازه دشمنانش گريه می‌كند اما ما از نابودی دشمنانمان خوشحال می‌شويم. امام بيت‌المال را روزانه بين مردم تقسيم می‌كرد و اجازه بلوكه شدن ثروت را نمی‌داد.

اهم اظهارات رییس دولت سابق را در ادامه بخوانید؛

*آیا ما به دنبال اقتصاد اسلامی هستيم؟ بسم الله، اقتصاد اسلامي همين است. مراعات رضايت عموم مردم در برابر خواص، اعتقاد امام علی(ع) بود. امام علی(ع) می‌گويد خواص در وقت آرامش باری بر دوش حكومتند و در وقت خطر به ياری حكومت نمی‌آيند و اجرای عدالت را در حق خود تحمل نمی‌كنند. از نظر امام علی(ع)، اگر خشم عمومی برانگيخته شود، خوشنودی خواص و اطرافيان فايده‌ای ندارد و كاری نمی‌تواند بكند اما اگر رضايت عمومی پديد آمد، هيچ باكی از خشم خواص زياده‌خواه نبايد داشت.

*سخنرانی چند سال قبل مقام معظم رهبری درباره مسأله عوام و خواص بسيار مهم و راهگشاست.

photo_2016-06-27_14-21-19

*امام علی(ع) عدالت را مايه آرامش و امنيت سرزمين می‌دانست بر خلاف دروغ‌هايی كه می‌شنويم و می‌گويند عدالت موجب ناامنی و جنگ می‌شود. امام علی(ع) روابط ظالمانه را حتی به اندازه گرفتن دانه‌ای از دهان مورچه نمی‌پذيرد و تمام قد در برابرش قيام می‌كند.

*امام علی(ع) معتقد است سربرآوردن كاخ‌ها و قله‌های ثروت، محصول بی‌عدالتي و ظلم است. امام علی(ع) رنج ٣ جنگ را تحمل كرد اما از آرمانخواهی دست نكشيد. قُتِلَ علیُ فِی محرابِ لِشدّةِ عَدلِه. بيشتر صفحات تاريخ را مورخانی نوشته‌اند كه دشمن علی(ع) هستند اما حتی همان‌ها هم يك بار نگفته‌اند كه علی عقب نشست، سازش كرد و به حقيقت پشت كرد. زره اميرالمومنين(ع) پشت نداشت و هيچ كس در جنگ، پشت امام را نديد.

ا*امام(ع) بالاترين مظهر لطف و مهربانی خداست و در اوج قدرت، قامتش در برابر ايتام خم می‌شود. او عاشق مردم است و برای دشمنانش نيز دل می‌سوزاند و سفارش می‌كند براي قاتلش شير ببرند. كسي غير از مولا را نمي‌شناسيم كه در عين اينكه حق با اوست، برای حفظ جان و مال و پايه‌های اجتماع و حفظ اركان دين در برابر سنگين‌ترين هجمه‌های تبليغاتی و بزرگترين دروغ‌ها براي سال‌های طولانی استخوان در گلو و خار در چشم صبر و تحمل پيشه كند.

photo_2016-06-27_14-02-37

*امام علی(ع) هرگز اسرار مردم را فاش نكرد و هرگز در امور شخصی دشمنانش تجسس نكرد. امام علی(ع) مظهر كامل جوانمردی است و هرگز آب را علی‌رغم عمل متقابل دشمنش نبست. در لحظه سرنوشت‌ساز جنگ، وقتی فرصت كشتن عمروعاص دست داد و او از ترس، خود را برهنه كرد، امام از كشتن عمروعاص صرف‌نظر كرد. امروز اگر ما باشيم، از همان صحنه فيلم و عكس می‌گيريم و در جهان منتشر می‌كنيم و می‌گوييم ببينيد فلاني اينگونه است!

photo_2016-06-27_14-20-58

*امام علی(ع) قوی‌ترين و با تدبيرترين مدير عالم است و از علم روز بهره می‌برد و در تنظيم امور جامعه، دقيق و منظم بود. براي تأمين رفاه مردم، با تمام وجود تلاش می‌كرد. كم‌خرج‌ترين، چابك‌ترين، كوچك‌ترين و پربازده‌ترين سيستم حكومتی را تأسيس كرد.

*پروژه تخريب و منزوی كردن اميرالمومنين(ع) تا زمان رحلت پيامبر(ص) و پس از آن تا همين امروز ادامه دارد. هزاران شايعه، افترا و تهمت عليه امام (ع) ساختند. مگر می‌شود بدون عقبه‌ای قدرتمند، طولاني، پيچيده و طراحي شده ظرف چند دقيقه خليفة‌الله و جانشين پيامبر را كنار زد، صد سال قبرش را نامعلوم گذاشت و صدها سال توهين و فحاشی به او را جزو تعقيبات نماز و واجبات نماز جمعه قرار داد؟! پشت همه اين جنايت‌ها دست خبيث شيطان است. امروز نيز صهيونيسم بين‍‌‌‌‍‌‎الملل درباره فرزند برومند اميرالمومنين(ع) يعني حضرت مهدی(ع) و پيروانش و ملت رشيد ايران، همان روش را پی گرفته‌اند اما من به شما بشارت می‌دهم كه ان كيد الشيطان كان ضعيفاً و آينده از آن امام و پيروان اوست و ملت ايران صهيونيست‌ها را در داخل و خارج مايوس و نااميد می‌كند.

*عده‌ای كه در دست‌اندازی به بيت‌المال مسابقه می‌گذارند و از يك ساعت خوابشان نمی‌گذرند و آلوده به سياسي‌كاری هستند، نمی‌توانند مدعی پيروی از پيامبر باشند و ديگران را تخطئه كنند.

photo_2016-06-27_14-21-37

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استغفرالله چرااین احمدی این پررواست رحیمی دزد.بقایی دزد.نفت به غارت.دکل هاناپیدا.خزانه خالی.گرانی وتورم.بازمی ایدحرف ازعدالت میزند

  2. محمود گفت:

    از احمدی نژاد بترسید و از این ترس بمیرید. 

  3. همشهری گفت:

    دلتون خوش میگید یه نفر یه غلط اضافی کرده.این همه جمعیت رو ندیدیداون یه نفرو دیدید..تازه شما کجا بودید؟مسخره کردید خودتون رو

  4. غریبه گفت:

    امام علی(ع) هرگز اسرار مردم را فاش نکرد و هرگز در امور شخصی دشمنانش تجسس نکرد ….

    یادم می یاد جناب احمدی نژاد در مناظره با میرحسین موسوی چی کار کرد …
    یا بگم بگم های معروفش در دوران ریاست جمهوری رو

  5. علی گفت:

    جمع کن کاسه وکوزه ات را که هیچ وقت حنات رنگ نداشته تو را باید به عنوان فاسد ترین روی زمین به دنیا معرفی نمود

  6. رهگذر گفت:

    اونی که راجع به مسکن حرف زد فقط خواسته غلط اضافی بکنه اگر همین مسکن مهر نبود خدا میدونه چه بلایی سر مردم میومد

  7. بویراحمدی مقیم تهران گفت:

    بنده در جلسه حضور داشتم واستقبال بی نظیری بود ومطلب فوق اصلا صحت ندارد

  8. علي گفت:

    درود خدا بر دکتر احمدی نژآد

  9. گنجه ای دشتروم گفت:

    8 سال کشور را بدبخت کرد حالا هم هرچی دلش میخاد میگه

  10. علی گفت:

    درود بر دکتر احمدی نژاد، به جون هر چی مرده احمدی برمیگرده 
    اگر مردی بذار رو سایت میدونم که نمیذاری

  11. دانشجوی صنعتی شریف گفت:

    ما که در جلسه حضور داشتیم و هیچ گونه اعتراضی ندیدیم؛ حرف بی حساب نزنید، روحانی 8 ماه دیگه مانده به دولتش ولی متاسفانه هنوز نیومده به استان ما که از لحاظ زیر ساخت یکی از محرم ترین استانها هستیم؛ واقعا باید تاسف خورد به حال یه عده از همشهریانم که…

  12. ياسوج گفت:

    جانم فداي احمدي نژاد

  13. یا حق گفت:

    درود بر احمدی نجات

  14. ناشناس گفت:

    باز هم دردو بر احمدی نژاد

  15. محمد گفت:

    واقعا تعجب میکنم از دوستانی که از احمدی نژاد طرفداری میکنن دوستان در اغاز ریاست جمهوری این اقا سکه طلا ۹۰ هزار تومن بود روزی که رفت بالای یک میلیون دلار نهصد تومن روزی که رفت نزدیک به ۴هزار تومن مسکن مهری که قرار بود مرحمی بر زخم قشر زخم خورده بشه استخوانی لای زخم شد دوستان و یاران این اقا هم که نصفشون زندانن نصفشون پرونده دارن چرا سرتونو زیر برف کردید ۸ سال درامد نفت روزی ۳ میلیون بشکه نفت بشکه ای ۱۲۰ دلار کجا خرج شد با این مقدار عظیم درامد میشد یه کشور جدید تاسیس کرد پول کشورمون بی ارزش ترین پول جهان شد حتی بی ارزش تر از افغانی واحد پول افغانستان واقعا نمیتونم درکتون کنم

  16. جانبازمازندرانی گفت:

    افشای اسرارمردم اگرازطرف امیرالمومنین نهی است توتوتوچرااینکاررا کردی مملکت رادچارفتنه 88کردی ودل امام زمان رهبرعزیزراخون کردی

  17. عسل گفت:

    تو رو خدا احمدی نژاد چی کار کرد جز بدبخت تر کردن مردن بدبخت و بیچاره که حالا شعار می دی برمی گرده
    برگرده چی کار کنه دیگه چیزی برا غارت کردن مونده … حتماً خبر داره جایی رو غارت نکردن اطرافیانش می خواد بیاد دوباره … تعجب می کنم از این همه …………..

  18. 2خرداد76 گفت:

    عدالت علی بود رفتگر شهرداری هم نصیب احمدی نژاد نمی شد تا چه به فرمانروایی 8 ساله یه ملت 70میلیونی اگر عدالت علی بود باید به جرم 8سال نابودی مملکت که همانا کائنان معبد بودند باید زندانی و اعدام میشد

  19. بصیرت گفت:

    واقعا پررووبیسواد اگریه ذره حیاداشت انجاکه میگفت حضرت علی تجسس نمیکردیادش میامدزمانی که عکس زن رقیبش راازتلویزیون نشون میداد

  20. علیرضا گفت:

    تصاویر اعتراض کجا بود

  21. عجب گفت:

    درود بر محمود احمدی نژ اد منتظر حضورت هستیم

  22. مجتبی گفت:

    احمدی نژاد هم معصوم که نیست. اشتباهاتی داشته اما خیلی از امثال روحانی و خاتمی و هاشمی بهتره. من خودم کارمندم و دوران ریاست جمهوری چند رئیس جمهور را درک کردم. علی رغم همه کارشکنی های خیلی ها از جمله استوانه های نظام که فقط به قطر استوانه افزودند، بهترین دوران دوران احمدی نژاد بود.

  23. ناشناس گفت:

    سلام دوستان
    عزیز ، بخدا احمدی نژاد از سایرین بهتر بود ، مقوله مسکن مهر شاید ضعف های هم داشت ولی در کل خوب بود با مفت خورهای امثال بساز به فروشهای بی رحم مبارزه کرد ،

  24. امين گفت:

    واي سي اقبال وخو مملكت…

  25. ناشناس گفت:

    ما که تصویری تابحال از اعتراض از سخنرانی دکتر در هیچ سایتی ندیدیم پس همه این حرف ها هیاهوست بویر عزیز

  26. معلم ایرانی گفت:

    میگم این افراطیون خشک مغز متحجری که دائم درخواست مرگ برای دیگران دارند چرا بدون تحقیق ومطالعه اظهار نظر میکنند،شخصی که هشت سال سکانداراین مملکت فلک زده بوده چرا هنوز دست ازاین حرفای زنکی برنمیداره ؟اینه منطق وادبیات چنین شخصی ؟البته کسی که مردم خودشوخس خاشاک خطاب میکنه چه انتظاری بیش ازاین هست .فقط باید متأسف بود

  27. ناشناس گفت:

    احمدی کیلو چنده

  28. محمود گفت:

    درود بر دکتر عزیز

  29. دانشجو گفت:

    درود بر احمدی نژاد

  30. راد گفت:

    بخدا من از عقل وشعور این جماعت تعجب میکنم که با وجودیکه در طول هشت سال دولت احمدی نژاد بزرگترین اختلاس تاریخ ایران صورت گرفت بزرگترین ریخت و پاشها و دست کجیها در دوره ایشان انجام گرفت اقتصاد و اعتبار ایران سقوط کرد ولی هنوز از احمدی نژاد حمایت و تعریف و تمجید میکنند

  31. کارگر گفت:

    روحانی قرار بود تو صد روز کشورو گلستان کنه پس کو فقط مردم بدبخت کرد 

  32. بویراحمدی گفت:

    درود بر مرد خستگی ناپذیر و رئیس جمهور آینده ایران محمود احمدی نژاد مردمی نژاد، تا بترکه آنکه نتواند دید

  33. گچساران گفت:

    احمدی نزاد وطرفدارانش خیلی پوست کلفت هستندشرم را خورده وحیا را قی کرده اند

  34. مظفری گفت:

    امام علی هیچ وقت دوست نداشت ابروی دشمنش هم برود چه رسد به برادر دینی خود که روی سفره بودن

  35. ایرانی گفت:

    جانم فدای احمدی نژاد

دیدگاه شما