دوشنبه 7 تیر 1395 - 20:05

میزان اعتبارات حمایت از تولیدات عشایر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات 41 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده برای حمایت از تولیدات عشایر این استان خبر داد.

به گزارش بویر نیوز، مجید علی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: عشایر قشری مولد در جامعه بوده که با بی‌ادعایی بیشترین کمک به به امر تولید در جامعه را دارند.

وی با اشاره به نقش عشایر در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گفت: عشایر نقش بارزی در این حوزه بر عهده دارند که باید با در نظر گرفتن تسهیلات و امکانات لازم آن‌ها را برای تولید هر چه بیشتر مجهز کرد.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید برخی از زیرساخت‌ها را که برای ادامه زندگی عشایری لازم است برای آن‌ها در مناطق عشایری مهیا کنیم و از روستانشینی و شهرنشینی عشایر به دلیل کمبود امکانات جلوگیری شود.

این مسؤول به تمهیداتی که برای کمک به رشد تولید در استان اندیشیده شده اشاره کرد و از اختصاص 41 میلیارد ریال برای کمک به تولید در میان عشایر خبر داد.

علی‌پور با بیان چگونگی و نحوه پرداخت این تسهیلات گفت: تسهیلات 8 میلیون تومانی ارزان قیمت در اختیار هر یک از خانوارها قرار داده می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات برای کمک به ارتقای وضعیت تولید در حوزه دام از جمله برای هزینه‌های مربوط به خوراک دام و پرواربندی پرداخت می‌شود.

این مسؤول از عشایر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قشری سخت‌کوش در عرصه تولید و کار یاد کرد و گفت: اطمینان داریم که با در نظر گرفتن مشوق‌ها و همچنین تسهیلات کم‌بهره، می‌توان از این ظرفیت بسیار بزرگ برای رونق تولید در استان بهره فراوانی برد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195846
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما