دوشنبه 7 تیر 1395 - 19:33

کنایه صادق خرازی به احمدی نژاد

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه دولت یازدهم همچون هر دولت دیگری با مجموعه ایی از واقعیت ها و کنش ها و خواسته های اجتماعی رو به رو است گفت: روحانی مدیران دولتش را خط قرمز خود نمی داند و دست به مقدس نمایی دولت نزده است.
سید محمد صادق خرازی، در گفتگو با “افسانه” (روزنامه داخلی استان فارس) درباره موضوع افشا فیش های حقوقی چند ده میلیون تومانی بعضی مدیران دولت گفت: وجود این فیش های حقوقی نقیصه ایست که در جامعه وجود دارد واز دولت گذشته شروع شده است.
خرازی موضوع گیری رییس جمهور در برابر این موضوع را بهترین اقدامی دانست که دولت می توانست انجام دهد و افزود: رییس دولت به معاون اول خود دستور داده بررسی های لازم انجام شود و با کسانی که چنین مبالغی دریافت کرده اند برخورد شده و این دریافتی ها نیز به بیت المال بازگردد.
وی گفت: هر چند برخی کنشگران سیاسی تلاش می کنند با مچگیری فضای سیاسی را با فضای اجتماعی در هم بیامیزند اما دولت نباید در این میان از تحقق عدالت اجتماعی غافل شود و به خواسته و رای مردم احترام بگذارد چرا که این پذیرفته نیست که در هیچ یک از دولت های جمهوری اسلامی مدیران چنین حقوق های گزافی بگیرند.
خرازی با تاکید بر اینکه دولت روحانی و شخص رییس جمهور باید با دقت والا، دفاع از عدالت را بر حمایت از باطل برگزیند گفت: انحراف و اشتباه در هر دولتی ممکن است وجود داشته باشد و هیچ یک از ما قسم نخورده ایم که دولت مورد حمایت ما از هر گونه خطایی مبرا است اما انچه اهمیت دارد این است که دولتدر برابر این خطاها اشتباهات و انحراف ها واکنش نشان داده و با آنها برخورد کند.
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با ابراز تاسف از اینکه چنین فیش های حقوقی و مبالغ دریافتی در دولت گذشته بیشتر از اکنون بود به مقایسه برخورد روسای دو دولت با خطا ها و انحراف ها پرداخت و گفت: آقای احمدی نژاد اعلام کرده بود که مدیران من خط قرمز من هستند و به نوعی مقدس سازی دست زده بود در حالی که روحانی با صراحت دستور بررسی و برخورد جدی با خطا کاران را داده و به هیچ عنوان دولت و مدیرانش را مقدس جلوه نداده است.
خرازی با اشاره به اینکه دولت یازدهم همچون هر دولت دیگری با مجموعه ایی از واقعیت ها و کنش ها و خواسته های اجتماعی رو به رو است، گفت: اگر چنین تصور کنیم که دولت بدون توجه به پیچیدگی ها و خواسته های اجتماعی و همچنین توجه به نیاز های مردم جامعه می تواند کاری از پیش ببرد نوعی خلاف مسیر جامعه عمل کردند است که بی تردید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه دولتمردان ما این نکته را به خوبی دریافته اند و برای رصد نبض جامعه تلاش می کنند، بعضی ارکان دولت به ویژه تیم رسانه ایی را نیازمند بازنگری و تقویت دانست و خاطر نشان کرد: اکنون که دولت با شناسایی خواسته ها و نیاز های جامعه در پی برنامه ریزی و ایجاد تحول در این زمینه است بهتز است با تقویت تیم رسانه ایی این فعالیت ها رادرجامعه انعکاس دهد.
مشاور ارشد رییس دولت اصلاحات با اشاره به اینکه امروز خواسته مردم ایران چندان پیچیده نیست، افزود: مردم ایران دغدغه تحولات چشمگیر و اساسی دارند.
خرازی با بیان اینکه اگر دولت در مجلس گذشته به دلیل مشکلات موجود در ایجاد تحولاتی که مد نظر داشت چندان موفق نبود حضور مردم در انتخابات اسفند و اردیبهشت چنین پدیده و فرضیه ایی را ایجاد کرد که دولت می تواند با چشمان تیزبین و دستان باز بر اساس خواست جامعه به این تحولات جامه عمل بپوشاند و واقعا تصمیمات خود برای اصلاحات خاص و تغییرات جدی در دولت را عملی کند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195835
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما