یکشنبه 6 تیر 1395 - 13:38

نظر جانشین پلیس کشور در خصوص انتخابات کهگیلویه و بویراحمد/ دلیل انتصاب اولین فرمانده بومی در پلیس استان؟!/توصیف جالب فرمانده جدید از زبان رئیس کل دادگستری(+ تصاویر)

سرهنگ”مهدی انصاری” تمامی درجات فرماندهی را از کف سازمان طی کرده و سابقه بیش از پنجاه ماه حضور در جبهه را دارد و به خوبی دو ویژگی تقوی و جاد که در بیانات مقام معظم رهبری تاکید شده را در خود دارد و البته باید بگویم آنچه ما را در انتخاب ایشان مصمم کرد مدت حضورشان در جبهه است.

گروه اجتماعی- تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروی انتظامی کشور، استاندار و سایر مسئولان و نمایندگان استان برگزار شد.

SONY DSC

امن ترین انتخابات را برگزار کردیم

به گزارش بویرنیوز؛ در ابتدای این مراسم سردار غلامعباس غلامزاده ضمن بیان گوشه ای از عملکردهای چند ساله اش در نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: به گواهی همه مسئولان سالم ترین و امن ترین انتخابات در میان انتخابات های بعد از انقلاب  را در استان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: هرچند کهگیلویه و بویراحمد در میان استان های مساله دار در انتخابات دسته بندی می شد اما به لطف الهی و با تلاش همه کارکنان توانستیم امنیت انتخابات را به بهترین وجه تامین کنیم.

پلیس و امنیت با هم عجین و همراه هستند

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان اهمیت مقوله امنیت در هر جامعه ای، بیان داشت: امنیت و ابزر ایجاد کننده آمنیت لازمه هم هستند و به همین تناسب می توان پلیس و امنیت را دو مقوله جدانشدنی دانست.

موسی خادمی گفت: در گذشته و در میان امامان معصوم هم میبینیم که حتی جامعه با حضور یک فرد ظالم که توانایی تامین امنیت مردم را داشته به حضور فرد دیگر بدون توان ایجاد امنیت را ترجیح داده اند.

SONY DSC

وی عنوان کرد: دون امنیت هیچگونه توسعه و پیشرفتی را نمی توان شاهد بود و بحمداله مجموعه نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به خوبی توانسته از عهده تامین امنیت برآید.

انتخابات 7 اسفند سالم ترین و امن ترین انتخابات بود

استاندار استان گفت: اقتداری که هم نشات گرفته از قدرت نیرو تجهیزات و قانون باشد و هم ترکیبی از عطوفت و رفتار و اخلاق انسانی را در خود داشته باشد از لازمه های اقدامات نیروی انتظامی است.

خادمی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از امن ترین استان های کشور است و خوشبختانه جرایم سازمان یافته و خشن و خاص در استان به ندرت داریم و یا اصلا نداریم.

وی به انتخابات 7 اسفند هم اشاره ای کرد و افزود: با همت نیروی انتظامی و در رأس آن سردار غلامزاده، سالم ترین و امن ترین انتخابات را برگزار کردیم.

مقام ارشد استان در پایان ضمن تقدیر از حضور نماینگان استان در مراسم تودیع و معارفه که نشان از توجه به مسائل مهم استانی دارد، خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد اولین فرمانده بومی را تجربه می کند و با تجارب خوبی که سرهنگ انصاری دارد اطمینان دارم اقدامات خوبی می تواند انجام داد.

SONY DSC

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد سخنران بعدی بود که به جایگاه رفت و به بیان موضوعات مهم پیرامون نیروی انتظامی پرداخت.

حجت الاسلام مزارعی اظهار داشت: نیروی انتظامی طلایه دار امنیت اجتماعی است و این مهم با مجاهدت و تلاش پلیس در جامعه ممکن می شود.

وی بیان کرد: دستگاه قضا در حمایت از نیروی انتظامی گام های موثری برداشته و این حمایت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس دادگستری بیان کرد: امروز مردم امنیت را در شهر و در زندگی روزمره خود در نقش و ظهور و حضور مقتدرانه پلیس میبیند.

متلاشی شدن تیم سارقان مسلح توسط نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: در زمینه انتخابات هرچند کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های مساله دار به حساب می آمد اما با تلاش های صورت گرفته در پایان در میان 3 استان امن کشور معرفی شد.

مقام ارشد دستگاه قضا با اشاره به رتبه خوب استان در کاهش جرایم، بیان داشت:  یک تیم مسلح سارق که مدت ها بود جنوب کشور را تهدید می کرد به لطف تلاش کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد متلاشی شد.

SONY DSC

سرهنگ انصاری بهترین انتخاب برای استان بود

وی ضمن تبریک حسن انتخاب فرمانده جدید استان، خطاب به جانشین ناجا اینطور گفت: با  تجربیات خوبی که سرهنگ انصاری در شیراز و یاسوج داشته به همراه روحیه تعاملی، اخلاقی و مقتدر ایشان، انتخاب شایسته ای برای استان رقم خورده است.

حجت الاسلام مزارعی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش و همراهی همه مسئولان و مردم و ظرفیت هایی که سرهنگ انصاری دارد گام های بهتری در امنیت را شاهد خواهیم بود.

در ادامه جانشین ناجا اظهار داشت: رویکرد و نگاه نیروی انتظامی به امنیت به عنوان یک موضوع اجتماعی و مشارکتی است که با عزم همگانی به دست می آید.

سردار مؤمنی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد در قریب به اتفاق شاخص ها بهبود و پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم و در سطح ملی هم استان شما را جزو امن ترین و کم جرم ترین استان های کشور می شناسند.

SONY DSC

کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های قرمز و مساله دار انتخابات بود!

وی با بیان اینکه امنیت حاکم بر این استان بدون شک ره آورد همراهی و مشارکت همه دستگاه ها و مردم است، افزود: جالب است بگویم استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به آمار ارائه شده از مرکز جزو استان های است که از نظر سلامت اداری در جایگاه خوبی قرار دارد.

سردار مؤمنی تصریح کرد: امنیت لازمه رشد و تعالی هر جامعه ای است و اهمیت آن زمانی قابل درک است که وجود نداشته باشد.

وی به موضوع امنیت انتخابات به عنوان شاخصی مهم در سنجش توسعه یافتگی، خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی قرارگاه امنیت انتخابات برگزار شد و استان شما در میان استان های قرمز و مساله دار طبقه بندی شد اما بحمداله در همه ایران و استان شما به بهترین نحو توانستیم انتخابات را برگزار کنیم که این مهم در بیانات رهبر انقلاب و قدر دانی ایشان از پلیس به خوبی مشهود است.

جانشین رئیس پلیس ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی هم اکنون 3 قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و آموزش درون سازمانی را برای حمایت از تولید و اشتغال داخلی، امنیت بیش از پیش جامعه و افزایش مهارت ها و بهبود رفتار پلیس با مردم را اجرایی نموده است.

دلیل انتخاب سرهنگ انصاری چه بود؟

وی در خصوص انتخاب فرمانده جدید کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سرهنگ”مهدی انصاری” تمامی درجات فرماندهی را از کف سازمان طی کرده و سابقه بیش از پنجاه ماه حضور در جبهه را دارد و به خوبی دو ویژگی تقوی و جاد که در بیانات مقام معظم رهبری تاکید شده را در خود دارد و البته باید بگویم آنچه ما را در انتخاب ایشان مصمم کرد مدت حضورشان در جبهه است.

سردار مؤمنی در پایان خاطر نشان کرد: امنیت تنها از عهده یک سازمان بر نمی آید و این مهم با هراهی و همکاری مردم و مسئولان مقدور است و انتظار ما هم کمک به فرمانده جدید استان برای پیشبرد بهتر امور است.

در پایان مراسم فرمانده جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدوارم در ادامه با همراهی و همگامی سایر مسئولان بتوانیم اقدامات خوبی را به منثه ظهور برسانیم.

SONY DSC

سرهنگ”مهدی انصاری” با اشاره به پیشینه ای که در خصوص اصلاح ذات البین در طوایف استان داشته، تصریح کرد: با آشنایی کاملی که از همه طوایف و خانواده های استان دارم بیشتر تنش ها و مسائل را بدون هزینه کردن از نیروی انتظامی و با همگامکردن بزرگان و متنفذان حل و فصل خواهیم نمود.

فرمانده جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: از همه افرادی که فرصت خدمت گذاری به مردم فهیم و عزیز استانم را در جایگاهی بالاتر دادند کمال قدردانی را دارم و امیدوارم با همکاری و همراهی همه مسئولان بتوانیم گام های اثر بخش تری برای بهبود وضعیت استان برداریم.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ مهدی انصاری که پیش از این  جانشین انتظامی استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس را درکارنامه خود دارد، با حکم فرمانده ناجا به مدت 3 سال سکان پلیس استان را در دست خواهد داشت.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195727
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قوم بزرگ شول گفت:

    این انتخاب بجا و شایسته رو تبریگ میگیم.ب امید استانی امن و منظم

  2. سید داریوش تبادار گفت:

    من هم این انتخاب شایسته را به همه ی مردم استان بخصوص خانواده ی جناب انصاری تبریک  عرض میکنم …واقعا لیاقت جناب انصاری بیشتر از این جایگاه است ..او سالها برای امنیت استان تلاش کرده است  به نظر من او از هر کسی بهتر خلق و خوی مردم  را بلد هست…به هر حال آرزوی سلامتی و سر بلندی را برای جناب انصاری  ارزومندم

  3. ناشناس گفت:

    انصاری کجایی و از چه طایفه ای است

  4. شریعت پور گفت:

    انتصاب بجا وشایسته یادگار دفاع مقدسرا به مردم فهیم استان و نیروی مقتدر انتظامی تبریک میگویم

  5. ابوذر گفت:

    سلام انتصاب سرهنگ انصاری انتصابی شایسته و بجا برای استان ک و ب بوده است وی فردی مومن و متعهد بوده و ارزش والای انسانی را در تمام مراحل کاری طی نموده است انصافا به همه هم استانیها تبریک میگم خدا سایه این افسر را جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی حفظ کند انشاالله آرزوی سلامتی وی را از خداوند منان خواهان و خواستارم

  6. ح م گفت:

    خدارشکر بالاخره یع بومی فرمانده شد

دیدگاه شما