یکشنبه 6 تیر 1395 - 9:24

تبعید 13 مجرم گچسارانی به دیگر نقاط کشور

13 مجرم گچسارانی که سبب ناامنی در این شهرستان شده بودند براساس احکام قضایی به دیگر نقاط کشور تبعید شدند.

به گزارش ایلنا، حبیب غلامی در نشست رسانه‌ای گفت: 13 مجرم گچسارانی که سبب ناامنی در این شهرستان شده بودند براساس احکام قضایی به دیگر نقاط کشور تبعید شدند.

وی با تشریح دلایل تبعید مجرمان تبعید شده گچسارانی,اظهارداشت: شرکت مستمر درنزاع‌های دسته‌جمعی محلی و حمل سلاح غیرمجاز در این نزاع ها از مهمترین مصادیق این مجرمان است.

دادستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد افزود: سن تبعیدشدگان بین 22 تا 32 سال بوده و هیچکدام از تبعیدشدگان زن نیستند.

غلامی با تاکید بر اینکه حمل سلاح مجوزدار و بی‌مجوز در نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی جرم محرز است، خاطرنشان کرد: تبعیدشدگان گچسارانی از اعضای یک خانواده نبوده اند.

وی گفت: 13 مجرم تبعید شده گچسارانی به سایر نقاط کشور با پیگیری‌های بازرسی استان تبعید شده‌اند و البته امیدواریم در سالجاری شاهد تبعید نباشیم.

دادستان گچساران در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه قضایی برای تامین امنیت شهروندان با هیچکسی تعارف نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهروندان نیز برای ایجاد بسترهای امنیت بایستی همکاری های بیشتری با دستگاه قضا داشته باشند.

غلامی در ادامه، جرم اول شهرستان گچساران را سرقت عنوان و یادآورشد: در سال گذشته‌میزان پرونده‌های ورودی این جرم 25 درصد کاهش داشت که امیدواریم در سال‌جاری شاهد کاهش چشمگیر این جرم باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195718
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما