شنبه 5 تیر 1395 - 23:37

نخبه کهگیلویه و بویراحمدی: دانشگاه یاسوج پتانسل تبدیل شدن به قطب علمی در کشور را دارد

در آن سال دکتر رحیمی که هم اکنون ریاست دانشگاه را بر عهده دارد مسئول بخش مهندسی شیمی بود و با شناخت کاملی که از ایشان دارم او را بسیار متعهد، جدی در کار و مسلط بر علم خود می دانم.

گروه دانشگاه – نخبه کهگیلویه و بویراحمدی و نفر اول آزمون دکتری مهندسی شیمی در آمریکا گفت: دانشگاه یاسوج در صورت ادامه روند کنونی می تواند یکی از دانشگاههای شاخص و قطب علمی در ایران و منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

به گزارش «بویر نیوز»، بهزاد نظری افزود: در بهار و پاییز سال 1390 به مدت یکسال تحصیلی در دانشگاه یاسوج تدریس کردم و در آن سال مجموعا در 10 کلاس حضور یافتم و برایم مسجل گشت که به لحاظ قدرت علمی دانشجویان و اعضای هیئت علمی فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج به لحاظ علمی هیچ چیزی کم ندارد و در صورت ادامه روند رو به رشد خود می تواند موفقیت های چشمگیری در ایران و جهان بدست آورد.

این نخبه جوان ادامه داد: در آن سال دکتر رحیمی که هم اکنون ریاست دانشگاه را بر عهده دارد مسئول بخش مهندسی شیمی بود و با شناخت کاملی که از ایشان دارم او را بسیار متعهد، جدی در کار و مسلط بر علم خود می دانم.

بهزاد نظری

نظری که خود نیز دانش آموخته دبیرستان (سابق) دانشگاه یاسوج است از حضور دکتر رحیمی در راس دانشگاه مادر استان ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: مادامی که چنین افراد دلسوز و دانشمندی، سکاندار مدیریت مراکز آموزشی هستند چشم انداز علمی استان و دانشگاه یاسوج بسیار امیدوار کننده و روشن است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تدریس در دانشگاه یاسوج، حضور در این دانشگاه را مایه افتخار دانست و گفت: از همه دانشجویان و هم استانی های خویش می‌خواهم در جهت اعتلای نام ایران و استان زحمت بسیار کشیده و خود نیز در صورت حضور مستمر در استان با افتخاز در دانشگاه یاسوج تدریس می‌کنم.

گفتنی است؛ چندی پیش دکتر  بهزاد نظری جهان آباد فارغ التحصیل دکترای شیمی از دانشگاه ایالت “مین ” آمریکا نفر اول این رشته در ایالات متحده شد که برخی رسانه های استانی نیز آن را پوشش دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195669
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما