شنبه 5 تیر 1395 - 2:10

مرگ تلخ زن «باردار» در گردنه افسانه ای بیژن سی‌سخت

خبرها از واژگونی خودروی پیکان در ارتفاعات گردنه بیژن حکایت دارد.

بر اساس اخبار و اطلاعات رسیده از شهروند خبرنگاران در اثر حادثه واژگونی خودروی پیکان در منطقه گردنه بیژن سی‌سخت مادر بارداری در این حادثه جان خود را از دست داده است.

به گفته افراد حاضر در صحنه خودروی پیکان بعد از انحراف از مسیر جاده به اعماق دره در منطقه گردنه بیژن سقوط کرد که در اثر این حادثه مادر بارداری که یکی از سرنشینان خودرو سواری بود جان خود را از دست داد.

گفته شده بعد از اعزام عوامل اورژانس روستای بیده بخش سمیرم و اورژانس ۱۱۵ سی سخت به محل حادثه دو تن از سرنشینان به مراکز درمانی سی سخت منتقل شدند که متاسفانه مادر باردار به علت شدت جراحات وارده دار فانی را وادع گفت.

زن فوت شده از اهالی روستای بیده از توابع بخش سمیرم در استان اصفهان بوده که به همراه همسر خود در حال عزیمت به این روستا بودند.

غلامحسن آراسته رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا در این باره گفت: بعد از اعلام گزارش این حادثه ،عوامل اورژانس ۱۱۵ سی سخت فورا به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در حوزه استحفاظی شهرستان دنا نبوده افزود:در هر حال به علت شدت حادثه عوامل اورژانسی به محل اعزام شدند و مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی دنا و سمیرم به شهر سی سخت منتقل شدند.

آراسته در بیان جزئیات این حادثه گفت: بعد از انتقال مصدومان به مرکز اورژانس ۱۱۵ کلیه عوامل درمانی و حتی پزشک متخصصی که از مرکز استان به سی سخت آمده بود بالای سر حادثه دیدگان حضور یافتند.

وی ادامه داد: زن فوت شده در ابتدا بدون از هیچ گونه علائمی حتی حاضر به معاینه نمی شد که لحظاتی بعد از انتقال به اورژانس سی سخت بد حال و با وجود حضور پزشک داخلی جان خود را از دست داد.

وی وضعیت خاص زن فوت شده را ناشی از احتمال ضربات داخلی عنوان کرد و گفت:عوامل درمانی تمام تلاش خود را برای احیای این مادر انجام دادند که متاسفانه موفق نشدند.رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا افزود:از آنجا که این مادر باردار بوده برای نجات جان فرزندش به مرکز استان منتقل شد.

گفتنی است احداث جاده مواصلاتی سی سخت به پادنا که برای اهالی این دو منطقه از اهمیت بالایی برخوردار بود به علت عدم تکمیل پروژه و نواقصی همچون نبود علائم هشدار دهنده و گاردریل متناسب با این جاده، خطرات فراوانی برای اهالی این مناطق بوجود آورده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195586
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهران گفت:

    واقعأ متأسفم برا مسئولين!!!

دیدگاه شما