شنبه 5 تیر 1395 - 2:06

حاشیه تاسف آور جشن گلریزان در گچساران! (+تصاویر)

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان گچساران در سالن اجتماعات هلال احمر و با حضور انگشت شمار خیرین و مسئولین برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، جشن گلریزان زندانیان غیر عمد در حالی برگزار شد که تنها معدودی از مدعوین در جلسه حضور داشتند .

در این مراسم فرماندار گچساران ٬ معاون فرماندار ، رئیس دادگستری ، دادستان ، رئیس زندان ، رئیس ستاد دیه استان و همراهانش و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هلال احمر گچساران و جمعی از کارکنان زندان شهرستان حضور داشتند.

فرماندار گچساران در این مراسم با بیان اینکه تا آنچه دوست داری انفاق نکنی رستگار نخواهی شد ، گفت :  آسیب شناسی رفتارها و بزه های اجتماعی برای همه افراد جامعه الزامی است.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به صندلی های خالی جلسه افزود : با همه احترامی که مدعوین دارم باید اذعان کنم بحث خیر و کمک گرفتن از خیرین در استان ما مسیر غلطی را طی می کند .

وی با بیان اینکه همه ما برای انکه نیازها رفع شود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم  ، تصریح کرد : اما دستگیری برای برخی به عادت و عرف بسیار بد ، بدل شده است و این از روند کمک به افراد نیازمند واقعی را کاسته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با این صندلی های خالی نمی دانم این مراسم حسنه را جشن گلریزان بنامم یا جشن سکوت خیرین و مسئولین ، گفت : با کمال تاسف ، نیازمندان واقعی در میان احتیاجات روزمره ما گم شده اند .

رحیمی با بیان این پرسش که متولی این جشن سکوت چه کسی بوده است؟ افزود: پیشنهاد می کنم از این به بعد مراسمات گلریزان را برای حضور پرشورتر مردم وخیرین استانی برگزار کنیم .

وی اظهار داشت : باید زیرساخت و فرهنگ سازی انفاق را همگانی کرد تا چشمان منتظر عزیزان دربندی که جرمی مرتکب نشده اند و نیاز مالی آنان را گرفتار کرده است ، در حسرت یک سال بی حاصل به ناامیدی خیره نشود.

رحیمی با بیان اینکه جشن گلریزان بدون حضور بانیان انفاق لذتی ندارد ، افزود : هدف اصلی این حرکت نهادینه کردن فرهنگ انفاق است  زیرا لذتی که در کار خیر هست در هیچ‌کاری نیست .

وی با اظهار تاسف از عدم حضور خیرین و مردم در این مراسم تصریح کرد : نیازمندان استان ما چشم به راه دستان سخاوتمند خیرین است .

فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه کاش این سالن امروز از حضور خیرین پر بود گفت : مثل سالهای گذشته رسالت خود را به عنوان خیر و در حد توان انجام می دهیم ٬ اما پیشنهادم به متولیان امر این است که این حرکت خداپسندانه را استانی برگزار کنیم تا پیشبرد اهداف برجسته تر شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    شما اصلاح طلبان همه چیز را قبضه خود کرده اید این هم نمونه ای از واکنش مردم متدین وخیر هست . مردم به شما ها اعتماد ندارند

  2. گچساران گفت:

    خنده دار

  3. كيارش گفت:

    اصولگرايان مملكت رابه تاراج بردند كفگير ته ديگ راهم سوراخ كرده

  4. روژان گفت:

    شهروند عزیز 8سال گذسته ک دست اصولگرایان بود چ شد!!!الان داره گندش در میاد..نمونه اش فیش های حقوقی سرسام آور..و دادن  پاداش های کالان 100 سکه ای لطفا فرا جناحی قضاووووووت کنیم،،،،

  5. ﻫﻤﺸﻬﺮﻱ گفت:

    ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻡ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﮔﭽﺴﺎﺭاﻥ اﺻﻼﺡ ﻃﻠﺐ ﻫﺴﺖ ﻳﺎ اﺻﻮﻟﮕﺮا

  6. علی گفت:

    سلام شماها با این غارت بیت المال چطوری میخواهید مردم به به شما اعتماد کنند اول برید فیش های نجومی رو اصلاح کنید بعد حرف از انسانیت بزنید

  7. مجاهد گفت:

    استانی شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما