جمعه 4 تیر 1395 - 11:17

پشت پرده خرید کارخانه قند/ زمان تکمیل بزرگترین مجتمع تفریحی- ورزشی جنوب کشور مشخص شد+ تصاویر

دنا صنعت کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول ایران و سوم آسیا را دارد

گروه اجتماعی- کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد به نحوه واگذاری شرکت قند و زمان تکمیل مجتمع ورزشی- تفریحی آزادی باقری پرداخت.

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد باید ریسک ‌پذیر باشیم، اظهار کرد: من و خانواده ام  در راه ایجاد کار و تولید و اشتغال برای جوانان هم استانی به خصوص در شهر یاسوج از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

باقری-لهراسب4

دنا صنعت و مجتمع تفریحی- ورزشی آزادی باقری هیچ بدهی معوقی به بانک ها ندارند

لهراسب باقری گفت: در حال حاضر سه کار بزرگ در عرصه تولید و اشتغال و فرهنگ در دستور کار قرار داده‌ام و خوشبختانه در راه انجام این کارها هیچ معوقه‌ای در بانک‌ها ندارم.

وی  راه‌اندازی این واحدهای بزرگ تولیدی و اشتغال‌زایی و فرهنگی را همه به یمن و برکت کمک‌ها و حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: برای کمک به اجرایی و عملیاتی شدن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی این روزها کارخانه قند یاسوج این نماد صنعت در استان را خریداری کرده و در آینده نزدیک تولید و اشتغال را به بهترین نحو در آن عملیاتی خواهم کرد.

IMG09333734

کارخانه قند حدود 140 میلیارد تومان خریداری شد

باقری عنوان کرد: کارخانه قند یاسوج را با 92 میلیارد تومان طی یک مزایده عمومی که در روزنامه های کثیر الانتشار هم فراخوان شده بود، خریداری کردم که بیش از 50 میلیارد تومان بدهی آن را نیز باید بپردازم ولی مشعوفم که بدون هرگونه سفارشی از سوی سیاسیون این کار انجام شد و اکنون به کسی در این خصوص مدیون نیستم.

این کارآفرین هم‌استانی با اشاره به فروش بخش زیادی املاک برای خرید کارخانه قند، بیان کرد: بعضی ها به ناحق سخن از رایزنی نمایندگان برای واگذاری این کارخانه و تاراج آن می گویند در حالیکه صرفا برای فعال کردن نماد صنعت استان و کمکی هرچند ناچیز به اشتغال جوانان دیارم و افزایش تولید وارد میدان شدم.

IMG_1936

باقری اظهار کرد: به زودی و در شهریور امسال کارخانه قند یاسوج به ما واگذار می‌شود و رویه و رویکردی جدید به غیر از خام‌فروشی را در این کارخانه خواهیم داشت به طوری که در کنار آن صنایع و واحدهای تولیدی جانبی از جمله نوشابه‌سازی،  الکل‌سازی، قند کله و واحدهای تولیدی از این قبیل راه‌اندازی خواهیم کرد.

دنا صنعت کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول ایران و سوم آسیا را دارد

وی از واحد صنعتی دنا صنعت به عنوان اولین تولید کننده لوله‌های دریایی در ایران اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی که در برخی تولیدات خود رتبه اول ایران و سوم آسیا را نیز داراست و حدود 43 درصد نیاز داخلی را مرتفع می کند، اکنون با تعداد 384 نفر نیروی مستقیم که هر کدام چهار نفر را به صورت میانگین زیر پوشش خانواده دارند در حال تولید و اشتغال‌زایی است.

SONY DSC

باقری یادآور شد: مجتمع ورزشی و تفریحی بزرگ آزادی باقری نیز بدون این که تسهیلاتی از دولت دریافت شود را پس از سال‌ها رکود راه‌اندازی کردیم و اکنون با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی آماده راه‌اندازی و افتتاح توسط رئیس‌جمهور در سفر هیأت دولت به استان(بعد از ماه مبارک رمضان) است.

این کارآفرین برتر متذکر شد: بسیاری از مشکلات مرکز استان در حوزه گردشگری با راه‌اندازی این مجتمع برطرف می‌شود و اصولاً این کار را برای کمک به عرصه فرهنگی استان راه‌اندازی کردیم تا در کنار تولید و اشتغالی که در دو واحد دنا صنعت و کارخانه قند داریم کارهای فرهنگی نیز فراموش نشود.

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195543
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهروزی گفت:

    حالا یکی اومده سرمایشو داره صرف مردم این شهر میکنه و میخواد حداقل چند صد جوان که درس خوندن و بیکارن کار براشون ایجاد کنه متهم به زد و بند میکنن

  2. حقیقت گفت:

    با سلام و خسته نباشید و خدا قوت به خانواده باقری ..
    زه حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی
    چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی
    انشالله که خداوند آبرویتان را افزون دهد

  3. مهدی ..... گفت:

    سلام. جناب آقای باقری عزیز ضمن عرض خسته نباشید اینجانب بعنوان یک شهروند یاسوجی از حضرتعالی خواهشمندم که جهت زیبا سازی بهتر وجه شهرمان و اینکه فضای موجود در یاسوج خیلی برای ایجاد تله کابین مناسب است اگر  تله کابینی بین آبشار و پارک جنگلی ایجاد شود هم درآمد بالایی دارد و هم گردشگران زیادی از شهرمان بازدید میکنن و هم نمای شهرمان زیبا میشود . 

  4. ناشناس گفت:

    بنازم مادري راكه خسروباقري را زاييد اي كاش دهها خسرو باقري داشتيم

  5. یک مسافر اهوازی گفت:

    باسلام خدمت سایت خبری بویر نیوز و جناب باقری و همچنین باقی اهالی محترم استان کهگیلویه وبریر احمد 
    کهگیلویه و بویر احمد بسیار استان زیبا بکر و واقعا پایتخت طبیعت ایران می باشد که متاسفانه با توجه به این زیبایی مسئولین ومردم ساکن در استان کمتر اهمیتی به استانشون میدن برای مثال محل اسکان مسافرین نداره ، سرویس بهداشتی تعدادش بسیار کم هستش ، ویا اگر هم هست اوضاع نا به سامانی از نظر نظافت و ظاهر داره از همه مهمتردر استان کهگیلویه فرهنگ سازی در زمینه توریسم و گردشگری نیاز هست شما در خارج از استان پرسو جو کنیداز هر مسافر که بپرسید حد اقل یک بار در یاسوج یا با راننده یا یک جوان دعوا داشته برای استانی زیبا مثل استان همسایه ما خوب نیست هر چند خوزستانهم دست کمی از استان شما نداره ولی کهگیلویه مهاجر کمتر داره من این حرفهارو از روی دلسوزی نوشتم انشالله که مسئولین و سرمایه گذاران و همچنین مردم با غیرت و فرهنگ کهگیلویه و بویر احمد از حرفهای من ناراحت نشن و رسیدگی صورت بگیره 
    پیشاپیش دستان شمارا میبوسم

  6. نوروزی گفت:

    به نظرم به جز آقای زاده باقری من هم که بودم این همه پول رو میبردم یه جای دیگه سرمایه گذاری میکردم واقعا دستت درد نکنه به فکر هم استانی هات هستی

  7. کریمی گفت:

    انصافا باید تبریک گفت به جای رفاه طلبی برای خود و خانوادشون میان سرمایشون رو هزینه کارهای عام المنفعه میکنن
    واقعا خداقوت

  8. رضا گفت:

    تو رو خدا افتتاح مجتمع ورزشی رو به روحانی ندید چون که هیچ کاری برا استانمون نکرده آخرین استانی هم هستیم که میخاد سفر کنه

  9. باشت گفت:

    آقای باقری واقعا دست شما درد نکنه .ادامه بده داداش …

  10. حمید گفت:

    برادر مسافر اهوازی مگه اقای باقری استانداری یا چیزی هست که توقع رسیدگی دارید؟

  11. صادق گفت:

    واقعا خدا حفظتون کنه آقای باقری. بقیه ئپولدارای استان برن یاد بگیرن. خدا خیرتون بده

  12. ناشناس گفت:

    افتخار نجف آباد و تیرتاجی

دیدگاه شما