پنجشنبه 3 تیر 1395 - 14:44

گاف عجیب عضو شورای شهر یاسوج

زهرا زمانی گفت : در حال حاضر من عضو اقلیت شورای شهر یاسوج نیستم .

گروه اجتماعی – این هفته برخی اعضای شورای شهر یاسوج سخنان چالشی را مطرح کردند.

به گزارش بویرنیوز، شاید جرقه این گونه صحبت ها را بتوان گفتگوی سرافراز اردشیری عضو شورای شهر یاسوج با خبرنگاران دانست.

اردشیری که عموما زیاد اهل صحبت و اظهار نظر نیست، هر از چند گاهی مطالب داغ و چالشی را مطرح می کند که خوراک مناسبی برای رسانه ها فراهم می آورد.

نکته جالب این که این صحبت ها عموما بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری یاسوج کلید می خورد و پیش از آن آقای اردشیری در مورد مسائل شهری و کمبود امکانات و بودجه هیچ نظری ندارد.

اردشیری اخیرا در این گفتگو گفته بود؛ من به همراه آقایان علی پور،پایدار،خدابخش امیری و خانم زمانی اعضای اقلیت شورا هستیم و هیچ کاری از ما ساخته نیست.

به گزارش بویرنیوز، این اظهارات اردشیری بی جواب نماند و با واکنش خانم زمانی مواجه شد.

زهرا زمانی گفت : در حال حاضر من عضو اقلیت شورای شهر یاسوج نیستم .

زمانی گفت : بعد از خواندن مصاحبه با آقای اردشیری تماس گرفتم و دلیل معرفی کردن بنده به عنوان عضو اقلیت شورای شهر را توسط ایشان پرسیدم که ایشان اذعان کردند منظور من این بود که اوایل شروع بکار شورای شهر و معرفی شهردار بنده و شما به همراه سه نفر دیگر از اعضای اقلیت بودیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نایب رییس شورای شهر است گفت : مشخص است نایب رییس شورای شهر به هیچ عنوان نمی تواند عضو اقلیت باشد چرا که اگر چنین بود بنده رای کافی برای نایب رییسی شورای شهر را کسب نمی کردم.

زهرا زمانی در پایان بیان کرد: حتی آقای خدابخش امیری هم عضو اقلیت شورای شهر نیست چرا که ایشان خزانه دار هست و برای تصدی این پست رای کافی را به دست آورده است.

به گزارش بویرنیوز، ظاهرا اقای اردشیری اطلاعی از عضو هیات رئیسه بودن دو تن از کسانی که به قول ایشان در اقلیت هستند نبود و این بی اطلاعی عضو شورا از اتفاقات شورا آن هم در سال پایانی شورا جای تامل فراوان دارد.

پیگیری های خبرنگار بویرنیوز نشان می دهد که یکی از معظلات شهرداری های استان اعضای شورا هستند چرا که برخی از اعضای شوراها، شورا را با گردنه اشتباه گرفته اند و شهردار را مجبور به حل مشکلات اعضای شورا و خانواده خود می کنند.

متاسفانه آنچه تاکنون کم دیده ایم فریاد زدن مطالبات شهرداری و کمبودهای شهری و بودجه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم از زبان اعضای شورا است و شاه بیت اعترضات به شهرداری موضوع انتصابات شهرداری و بعضا استخدام ها است که اعضای شورا تلاش می کنند تا برای سهم بیشتر از این فرصت ها با هم رقابت کنند و شهردار را تحت فشار قرار دهند.

باید دانست مردم نظاره گر اقدامات اعضای شورا هستند و در انتخابات بعدی حتما به این مهم توجه خواهند کرد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195448
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    درود بر خبرنگاری که با کسی تعارف نداره .ممنونیم

  2. ريسي گفت:

    از كوزه همان برآيد كه در اوست،

  3. عبدالله خاکی گفت:

    بسیارعالی بود گرو کشی هم حدی دارد

  4. م م گفت:

    درود بر دکتر جاوید عزیز خداخیرت بده واقعا داره کار میکنه

دیدگاه شما