پنجشنبه 3 تیر 1395 - 12:56

انتقاد شدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دلواپسان/زمان دقیق سفر روحانی به استان/دستگاه های برتر استان در زمینه حقوق شهروندی

مدیران و مسئولان دولت سابق باید جواب ناتوانی و بدهی های فراوان به مردم و دولت را بدهند.

Iگروه سیاسی- مدیران و مسئولان دولت سابق باید جواب ناتوانی و بدهی های فراوان به مردم و دولت را بدهند.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدا معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات مهم این سازمان اشاره و گفت: بحمداله با تلاش های دستگاه قضایی، امسال شاهد رتبه 6 استان در زمینه رسیدگی و مختمه کردن پرونده های برجای مانده از گذشته بود.

رتبه 6 کهگیلویه و بویراحمد در رسیدگی به پرونده های قضایی

این مسئول بررسی و خاتمه قریب به 6700 پرونده قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندان ها، کاهش چشمگیر زمان رسیدگی به شکایات، کاهش سرقت و نزاع دسته جمعی به میزان 20 و 16 درصد و مواردی از این قبیل را جزو آمارها و اقداما خوب صورت گرفته در حوزه قضایی بیان کرد.

در ادامه و پس از سخنرانی عده ای مدیران، نوبت به استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسید تا خاتمه دهنده جلسه باشد.

دولت تدبیر و امید یک سرزمین سوخته را تحویل گرفت!

موسی خادمی اینبار متفاوت تر از گذشته به استقبال مخالفان دولت و دلواپسان رفت، وی بیان داشت: آنچه از دولت قبل به دولت تدبیر رسید اصلا شرایط مناسبی برای کار کردن نبود و هرچند ایران با منابع غنی و انسانی متنوع و خوبی که دارد تعبیر سرزمین سوخته در خورش نیست اما واقعا به لحاظ مالی یک سرزمین سوخته را تحویل گرفتیم.

139402150914398745236514

وی با اشاره به تک رقمی شدن نرخ تورم در دولیت دکتر روحانی،  خاطر نشان کرد: تورم قریب به 40 درصد و رشد اقتصادی منفی 7 درصد( 7% -) یک فاجعه رقم وحشتناک دولت قبل بود که با دولت روحانی به ارث رسید و عملا در این شرایط باید نام ورشکستگی را مناسب یک دولت دانست.

خادمی گفت: دولت تدبیر دولت نجیبی است و هیچگاه نخواسته با تخریب دیگران خودش را توانمند جلوه دهد اما مخالفانی دارد که نا نجیبانه رفتار می کنند.

استاندار گفت: در سال 90 درامد ایران از محل فروش نفت قریب به 113 میلیارد دلار بود که به واسطه تحریم ها روند نزولی شدید را طی، و در 94 به 23 میلیارد دلار رسید و جالب است مخالفان دولت را با این درآمد و شرایط با آرمان ها! مقایسه می کنند.

خادمی بیان کرد: البته اگرآماری از عملکردها و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف بررسی و ارائه شود رقم خیره کننده و جالبی از بهبود  کیفیت و کمیت عملکردهای دولت تدبیر به نسبت گذشته افشا خواهد شد.

دلواپسان و مخالفان دولت اقدامات و عملکر خوب روحانی را نمیبینند

وی به فیش های حقوقی هم اشاره ای داشت و در این خصوص گفت: متاسفانه پرداخت این سقف از حقوق ها صرفا در برخی ساختارها که به صورت مجمعی و بدون عبور از فیلتر دولت اداره می شودند، وجود دارد که تعدادشان هم ناچیز است می باشد و همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند، اکثر قریب به اتفاق مدیران دولتی حقوق های متعارف و معمولی دارند.

موسی خادمی عنوان کرد: مخالفان حل معضل یزرگ روابط سیاست خارجی را نادیده انگاشته و هیچ جایی از موفقیت های دولت دم نمی زنند.

مقام ارشد استان افزود: در همین کهگیلویه وبویراحمد نیز حجم و اقدامات صورت گرفته ابدا قابل قیاس با قبل نیست و شاید ایراد از ما است که در اطلاع رسانی خوب عمل نکردیم.

اقدامات غیر قانونی و کارشناسی نشده دولت قبل بار مالی زیادی را متوجه دولت روحانی کرده

خادمی گفت: دولت گذشته با استخدام های غیر قانونی، یارانه غیر کارشناسی و مواردی از این دست بار مالی زیادی را به دولت فعلی تحمیل کرده که البته بحمداله با وجود این مشکلات اقدامات خوبی صورت گرفته و در دست جریان است.

وی عنوان کرد: بعضی ها حمله کردن به دولت برایشان یک عادت شده که این حمله کردن به دولت و مدیران را متهم کردن به کم کاری اقدام اخلاقی و درستی نیست.

خادمی با بیان اینکه ارقامی منتشر خواهیم کرد که گواه حجم زیاد اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر است، عنوان کرد: دولت دکتر روحانی نجیب است و فکر می کند اقدامات بیشتر و بهتری میتوانسته انجام دهد و جالب اینست افراد ناتوان که با آنهمه پول دولت سابق نتوانسته اند کاری انجام دهند الان طلبکارند.

دولت قبل بایدجوابگوی بدهی ها و ناتوانی های خود باشد

دکتر خادمی تصریح کرد: آنها(مدیران و مسئولان دولت سابق) باید جواب ناتوانی و بدهی های فراوان به مردم و دولت را بدهند.

استاندار در پایان با اشاره به وظیفه همه مدیران به تلاش در جهت بهبود وضع جاری، تکریم و خدمات رسانی قابل قبول به مردم و سرعت بخشیدن به پروژه ها، خاطر نشان کرد: به زودی و پس از ماه مبارک رمضان شاهد حضور رئیس دولت به استان خواهیم بود که همه دستگاه ها باید نهایت تلاششان را برای بهره بردن از این سفر به کار ببندند.

آب و فاضلاب روستایی در صدر دستگاه های خدمات رسان در زمینه تکریم و حقوق شهروندی

در پایان به ترتیب از آموزش و پرورش و آب و فاضلاب روستائی استان و برخی دیگر از دستگاه های استان به عنوان سازمان های برتر در زمینه تکریم و رعایت حقوق شهروندی و ترویج حجاب و عفاف تجلیل به عمل آمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195432
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیییل7 گفت:

    به والله قسم ما هیچ کار عملی در این دولت در شهرستان بهمئی ندیدیم .تمام کارها راکدند.فرماندار وبخشداران ول معطلند

  2. سیدعلی گفت:

    شما دلتان به این خوش باشد که دولت ( تک دوره ا ی ) می خواهد به استان بیاید تا الان چکار برای این استان انجام داده اید از نظر ما نیامدن رئیس دولت برای این استان خیلی سنگین تر است

  3. ناشناس گفت:

    هر جا کم میارن از دولت قبلی می گن ……

  4. بصیر گفت:

    اینهمه عقب ماندگی…..بدهی…..بسته شدن مرزها و تحریم به طوریکه نفت هم نمی شد صادر کرد….غارت صندوق توسعه و خالی کردن منابع بانک ملی از برکات دولت پاکدشت بود…..تا این بدبختی ها جمع شه و بخواد کار بشه چه زمانی نیاره……دولت روحانی واقعا قانونمند بوده و به نسبت منابع هم خوب کار کرده

دیدگاه شما