پنجشنبه 3 تیر 1395 - 0:00

آخرین وضعیت مصدومان سقوط اتوبوس سربازان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد، ۱۷ تن از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس سربازان که در بیمارستان‌های نمازی و رجایی شیراز بستری شده بودند ترخیص شده‌، اما حال ۱۳ تن دیگر همچنان وخیم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پس از وقوع حادثه واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی «۰۵» کرمان، در کیلومتر ۱۵ جاده نی‌ریز کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان شیراز، دو دستگاه آمبولانس از استهبان، دو دستگاه آمبولانس از داراب، یک دستگاه آمبولانس از ناحیه مقاومت سپاه نی‌ریز، یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس از مرکز ریزاب برای اعزام مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شیراز تأمین شد.

پس از انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های نی‌ریز و سروستان و دریافت خدمات اولیه اورژانسی، ۱۷ مصدوم ساعت چهار صبح به بیمارستان‌های نمازی و رجایی شیراز منتقل شدند.
این گزارش حاکی است که رئیس بیمارستان ارتش در شیراز نیز پس از عیادت از مصدومان، اقدامات لازم برای ترخیص مصدومان را پیگیری کرده است.
برخی سربازان بستری در بیمارستان شهید رجایی، در بیان علت حادثه اعلام کردند که سه دستگاه اتوبوس روز گذشته همزمان از کرمان به سمت شیراز حرکت کردند اما به دلیل سرعت زیاد واژگون شده‌اند.
فرمانده پلیس راه شمال فارس پیش از این گفته بود که در این حادثه راننده به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو و عبور از سرعت مطمئنه،‌ مقصر بوده است.
کسری سیروسی اعلام کرده بود که بررسی‌ها برای مشخص شدن علت دقیق حادثه و بررسی احتمال وجود کالا یا مسافر قاچاق، ادامه دارد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195412
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما