چهارشنبه 2 تیر 1395 - 19:59

سرمایه گذار پروژه عظیم تجاری یاسوج مشخص شد، زمین واگذار شد

وی افزود : با واگذاری این پروژه به شرکت سرمایه گذار ، عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری آغاز می شود .

در مراسمی با حضور نمایندگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان اقتصادی کوثر ، زمین پروژه بزرگ تجاری و فرهنگی مرکز شهر یاسوج برای اجرای عملیات به شرکت سرمایه گذار واگذار شد .

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم اعلام کرد : این پروژه متعلق به سازمان تامین اجتماعی ، با اعتبار اولیه 2000 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث خواهد شد .

عباس نورمحمدی افزود : این طرح در 6 طبقه با زیربنای 95 هزار متر مربع احداث خواهد شد و شامل واحدهای تجاری ، فضاهای فرهنگی ، ورزشی و خدماتی ، سالن همایش ، رستوران و کافی شاپ و پارک ویژه بازی کودکان خواهد بود و در طول زمان ساخت ، حداقل 600 فرصت مستقیم شغلی ایجاد خواهد کرد .

وی از پیش بینی باکیفیت ترین و مدرن ترین تجهیزات در این مجتمع خبر داد و افزود : احداث پارکینگ طبقاتی و فضای سبز کنار مجتمع ، بخشی از اقدامات پیش بینی شده برای رفع نیاز عمده مر کز شهر یاسوج به پارکینگ و هم چنین زیباسازی فضای شهری خواهد بود .

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : در مرکز این استان ، که پایتخت طبیعت لقب گرفته است ، کمبود چنین فضایی که هم نیازهای روزمره مردم در بخش های گوناگون را پوشش دهد و هم بتواند به رونق توریسم کمک کند به شدت احساس می شد و این مجتمع علاوه بر تامین نیازهای یادشده ، اشتغال زایی ، رونق اقتصادی و فعال شدن استان در برگزاری همایش های ملی و بین المللی را نیز به دنبال خواهد داشت .

وی افزود : با واگذاری این پروژه به شرکت سرمایه گذار ، عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری آغاز می شود .

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195381
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    احسنت و درود بر عملکرد و طرح این مدیرکل باعرضه. کاش همه مدیران استان که زمینهای زیادی و غیرقابل استفاده ای جز دارایی های.اداره شان هست.چنین فکرمثبتی داشته باشند تا ما که رهگذر این ادارات هستیم غصه نخوریم که چرا این زمینها بی استفاده مانده اند. مثل منی که درحسرت 100متر زمین برای ساختن کاشانه ای کوچک برای کودکانم هستم
    چطور زمینهایی بامتراژ زیادی بی استفاده مانده اند.خداقوت مدیرکل…همچنان برای زمینهای مختلف اداره ات طرح.اجرا کن.احسنت

  2. نگین تاجی گفت:

    سرمایه گذار کی بود؟ توان مالی و اقتصادی سرمایه گذار را هم اعلام کنید.

  3. ناشناس گفت:

    ساختمان 30طبقه راه و شهرسازي كنار مجتمع چي ميشه.

  4. همشهری گفت:

    افرین بر این درایت. کرایه مغازه در شهر خیلی بالاست امیدواریم با این کار کرایه مغازه ها پایین بیاد

دیدگاه شما