چهارشنبه 2 تیر 1395 - 9:36

انتصاب مدیر حراست شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

درحکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد, مدیر حراست این شرکت منصوب شد.
به گزارش بویر نیوز، مهندس داود راهزادی در نشستی که به مدیرکل حراست وزارت و مجموعه مسولان حراستی شرکت های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزارشد، اظهارداشت: تغییر مدیریت ها و گردش نخبگان مدیریتی طبیعی و باید در سیستم ها شکل بگیرد.

index
وی با برشمردن ویژگی های مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران, خاطرنشان کرد: همراهی و تعامل واحدهای مختلف بویژه حوزه حراست می تواند راهگشای رفع بسیاری از تنگناهای سیستم باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: حراست باید نقش ارشادی را در کنار سایر مجموعه ها بخوبی به سرانجام برسانند..

راهزادی با برشمردن ویژگی های خاص مجموعه حراست در یک سیستم, خاطرنشان کرد: حضور مستمر در کنار همکاران برای بالندگی سیستم وظیفه ذاتی حراست است..
مدیرکل حراست وزارت هم در این نشست به تشریح وظایف مجموعه حراستی پرداخت و تاکیدکرد که مهمترین سرمایه یک دستگاه نیروی انسانی است و حراست وظیفه صیانت از پرسنل سیستم را برعهده دارد..
افراز گفت: حراست باید در سیستم به جایی برسد که پرسنل در کنار وی احساس آرامش داشته و حتی مسائل خانوادگی را با وی در میان بگذارند…
وی حفاظت از اماکن و مجموعه اداری را یکی دیگر از وظایف حراست عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری اسناد مهم از دیگر وظایف این مجموعه است..
مدیرکل حراست وزارت افزود: حراست باید دارای انگیزه بالا نسبت به سایر همکاران بوده و رفتار حراست باید تعاملی باشد..
افراز , تقوای در کار را از مهمترین ویژگی های حراست یک مجموعه ذکر و اظهارداشت: مجموعه حراست نباید بفکر ترقی خود و یا اقوام و دوستان براساس تکبر و سواستفاده باشد..
وی گفت: صنعت برق خیلی به گرایش های سیاسی توجهی ندارد و بخاطر همین موضوع نیز موفق بوده و از سویی در مجموعه حراست این ویژگی باید پررنگ تر باشد..
مدیرکل حراست وزارت, تعامل سازنده با مجموعه بدنه سیستم را از وظایف ذاتی حراست برشمرد و یاداورشد: حراست متعلق به دستگاه بوده و متعلق به فرد یا گروه خاص نیست…
افراز در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت پیک برق تابستانی پرداخت و اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم که برق پایدار به مشترکین ارائه دهیم…
وی گفت: زحمات همه مجموعه صنعت برق باید معطوف به خدمات رسانی مطلوب بوده و باید افتخار کنیم که خدمتگزار ملت ایران اسلامی باشیم..
در پایان این نشست از خدمات غلام صفایی حراست سابق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به درجه بازنشستگی نایل و مهندس حیات الله حیاتی که پیش از این مسوولیت حراست ناحیه برق بویراحمد را برعهده داشت بعنوان مسوول حراست جدید این شرکت منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195343
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناصر دانشیار برق کهگیلویه گفت:

    باسلام و عرض ادب و احترام جناب اقای مهندس حیاتی انتصاب بحق وشایسته حضرت عالی را تبریک عرض نموده واز زحمات جناب اقای صفایی کمال تشکر و قدر دانی را دارم 

  2. شهروند دلسوز گفت:

    تبریک به جناب آقای مهندس حیاتی که انصافا  من چندین با به ایشان در شرکت برق شهرستان مراجعه نمودم فردی مردم دار و متواضع میباشند.با آرزوی توفیق در مقاطع بالاتر

  3. مهدی گفت:

    ضمن عرض تبریک حضور جناب آقای مهندس حیاتی

    . ایشان از مدیران جوان و شایسته استان هستند و با توجه به سوابق درخشان وی امید هست که در جایگاههای مختلف مدیریتی در سطح استان خوش بدرخشند

  4. ناشناس گفت:

    با عرض تبریک خدمت آقای مهندس حیاتی و خسته نباشید خدمت آقای صفایی

  5. دکتر لایقی گفت:

    با عرض سلام، ادب و احترام
    جناب اقای مهندس حیاتی انتصاب شلیسته حضرت عالی را تبریک عرض نموده در واقع جا دارد از انتخاب مناسب وشایسته جناب اقای مهندس راهزادی تقدیر و تشکر نمود.با توجه به شناختی که بنده حقیر از اقای مهندس حیاتی دارم مدیریت موفق و اینده روشنی را برای ایشان متصورم.

                                                                                      با تشکر

  6. ارباب رجوع گفت:

    با سلام خدمت آقای مهندس راهزادی که با خوشفکری ، آقای مهندس حیاتی را به مدیریت حراست برق انتخاب نمودن چون آقای مهندس حیاتی از جوانان تحصیل کرده و خوشفکر و مردم دار و انصافا تکریم ارباب رجوع را به نحو احسن اجرا مینمایند

  7. ناشناس گفت:

    باعرض تبریک به اقای حیاتی خیلی انتخاب خوبی بود

  8. همشهری گفت:

    تبریک صمیمانه خود را قبل از هر چیز تقدیم مهندس راهزادی میکنم به دلیل انتخاب و انتصاب شایسته ای که انجام دادند. مهندس حیاتی فردی توانمند ، دلسوز ، مدیر و مدبر خواهند بود

  9. سیدامید قلی پور یاسوج کارمند مالیاتی گفت:

    جناب آقای مهندس حیاتی باسلام وعرض ادب بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی رابه سمت مدیریت حراست برق استان تبریک عرض نموده وتوفیق روز افزون شماراازدرگاه خداوندمتعال خواهانیم .

  10. از کاکان گفت:

    با تقدیر تشکر از جناب اقای مهندس راهزادی  با انتصاب خوب جناب اقای مهندس حیاتی

  11. انتخاب گر گفت:

    عرض سلام و ادب
    انتخاب انسان های شایسته سرعت و روند مناسب  پیشرفت استان را باعث خواهد شد….انشالله با ابن انتخاب مناسب گامی مهم و ارزشمند در جهت بهبود شرکت توزیع برق استان حاصل آید.

دیدگاه شما