چهارشنبه 2 تیر 1395 - 14:28

واکنش تند دختر ستار هدایت خواه به خبر کاندیداتوری اش! (+یادآوری سخنان پدر!)

امیدواریم اینبار این سخنان حمیده هدایت خواه باشد که درست از آب در می آید نه اخبار رسانه ها که بارها تکذیب می شد و بداخلاقی رسانه ای نامیده شد، ولی دست آخر درست از آب درآمد!

گروه اجتماعی – هفته گذشته خبری در پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز»، مبنی بر احتمال حضور دختر ستار هدایتخواه در انتخابات شورای شهر یاسوج منتشر شد. (اینجا کلیک کنید)

به گزارش «بویر نیوز»، در این خبر که به بر اساس گمانه زنی های برخی افراد نزدیک به جریان فکری هدایت خواه منتشر شده بود به مذاق سرکار خانم دکتر حمیده هدایت خواه خوش نیامده و این فعال فرهنگی با ادبیات تند به این موضوع واکنش نشان داد.

حمیده هدایت خواه در بخشی از سخنانش با بیان اینکه برخی با بازی های سیاسی تلاش دارند که بیان کنند هرکسی که در پی حل و رفع نیازها و مسائلشان برآمده است در پی مسائل سیاسی و مطامع خود است، ابراز داشت: شکلات جامعه زنان شهر ما نه با رفتن حمیده هدایتخواه به شورای شهر و نه حتی با تبدیل شدن تمام ترکیب جمعیتی شورای شهر به ترکیبی مونث و حضور صددرصدی زنان در شورا حل نمی شود، چرا که راه حل مسئله را باید در بسط نگاه و فعالیت فرهنگی، آموزشی و اجتماعی گسترده جست نه در حضور زنان در شورای شهر!

-18545

به گزارش «بویر نیوز»، تمایلی برای انتشار حملات وی به رسانه ها نیست، اما افکار عمومی نیک می دانند پدر وی نیز در دو دوره انتخابات اخیر مجلس نیز تاکید کرد در انتخابات حضور نخواهد یافت وحتی به نقل از ایشان اعلام شد که استخاره کرده است و حضور نخواهد داشت ولی هر دو دوره کاندیدا شدند.

امیدواریم اینبار این سخنان حمیده هدایت خواه باشد که درست از آب در می آید نه اخبار رسانه ها که بارها تکذیب می شد و بداخلاقی رسانه ای نامیده شد، ولی دست آخر درست از آب درآمد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195331
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انوش گفت:

    هنوز استخاره نکرده

  2. Raziye گفت:

    خانم هدایتخواه از تخریب ها نترس،به مسیری که شروع کردی ادامه بده.

  3. حسین گفت:

    خانم هدایتخواه افتخار استان! ما باهاتیم خواهر

  4. آرش گفت:

    من به عنوان یک مرد به حضور این خانم در صحنه های فرهنگی افتخار می کنم. واقعا تحسین برانگیزن ایشون

  5. نه گفت:

    پدر براش استخاره میزنه

  6. zahraano_313 گفت:

    خوشحالم که خانم هدایتخواه به عرصه فرهنگی و زنان ورود کردن،فعالیت و دیدگاه ایشون قابل احترامه.من به حضورش افتخار می کنم…

  7. مستر بین گفت:

    هنوز بهش تکلیف نشده

  8. مهدی گفت:

    شماها جمع کنید بهتره، مردم از کذابان بیزارند خانم عکاس و فیلمبردار

  9. سجاد.حسینی گفت:

    باسلام.
    باتوجه به مسائلی که خانم هدلیت خواه در خصوص مساله قشر زنان بحث های کارشناسی داشته اند رسانه ها هم بالاخره باید به بعضی حواشی دامن بزنند.کسانی هم که کامنت درج می کنن بهتره بگیم جوابی ندهیم نیک ترخواهدبود و امیدواریم دست از چنین بداخلاقی ها هم برداشته شود ودراین ماه رحمت الهی رحمت واسعه الهی شامل همگان گردد.

  10. دنا گفت:

    اوفی ی ی ی ی بنا زمت عالی گفتی کاتب ولی اشاره میکردین که چه پستی دارن فک کنم مث بقیه فقط دانشجو باشن به خدا دیگه از دست اینا خسته شدیم 

  11. af گفت:

    پدرش بویر احمد را پیوار کرد دخترش کبریت می خواهد بگذارد زیرش

  12. رئوفي گفت:

    چه ايراد دارد خانم هايي مؤمن و متعهد به شوراي شهر ورود پيدا كنند كه بتوانند با تلاشهاي شبانه روزي خويش گوشه اي از دغدغه هاي فرهنگي مقام معظم رهبري را رفع نمايند. اگر نيم نگاهي به وظايف شوراي شهر بيندازيم حضور يك فعال فرهنگي آن هم يك خانم متخصص در اين امور نياز مبرم است.آن هم چه كسي بهتر از سر كار خانم هدايت خواه كه پا جاي پاي پدر بگذارد و زمينه تربيت و رشد فرزندان اين شهر را در محيط سالم فراهم كند .دوستان عزيز حضور آقاي هدايت خواه در عرصه فرهنگي فقط سودش و نمودش در بين خيلي از خانواده اي هم استاني عزيز بود ولا غير .خانواده استاد هدايتخواه از زماني كه ايشان به عرصه فعاليتهاي فرهنگي گذاشته به جزء دوري از حضور ايشان در كانون گرم خانواده و هزينه هاي مالي برايشان هيچ چيزي نداشت .التماس دعا

  13. پریسا گفت:

    باباش هم اولش همین حرفا رو میزد،میخاد جواب استخاره بیاد

  14. بويراحمد گفت:

    البته با دوربين جلوي فرمانداري در زمان شمارش آرا حضور داشتن كارشون فرهنگي بود

  15. کریم گفت:

    گفتار بعضی ها نشان ازابتلای به بیماری حسادت در درون آنها حکایت دارد //متاسفم

  16. ناشناس گفت:

    ایشان واقعا باسواد هستند

  17. حمید گفت:

    باباش کم بود، حالا باید خودشو تحمل کنیم. بابا دست از سرمون وردارین

دیدگاه شما