چهارشنبه 2 تیر 1395 - 0:19

دعوت شهردار یاسوج از سرمایه گذاران در پروژه سودآور

وی گفت: برای این که سرمایه‌گذاران را جهت سرمایه‌گذاری در شهر یاسوج ترغیب کنیم باید مشوق‌های لازم را نیز به همراه داشته باشیم.

شهردار یاسوج با اشاره به آمادگی همکاری با بخش خصوصی برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهر یاسوج از شرایط آرمانی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پارک جنگلی و پارک ولایت یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  محمدعلی جاوید ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهر یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج یکی از شهرهای گردشگرپذیر در منطقه جنوب و جنوب غربی کشور محسوب می‌شود که همه ساله تعداد زیادی گردشگر و مسافر به این شهر سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: این شهر در منطقه‌ای زیبا با موهبت‌های خدادادی فراوان واقع شده که باید از این ظرفیت طبیعی نهایت استفاده را داشته باشیم.

شهردار مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: همین موجب شده که وظیفه و رسالت سنگین‌تری بر عهده داشته باشیم.

جاوید تصریح کرد: متأسفانه از گذشته‌ها برخی از زیرساخت‌های مهم و اساسی این شهر به مرور و طی گذشت زمان ایجاد نشده بود که امروز وظیفه ما برای تکمیل این زیرساخت‌ها بسیار سنگین است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: با وضعیتی که در زمینه اعتبارات وجود دارد و سال‌های نه چندان خوبی را پشت سر می‌گذاریم باید از همه ظرفیت‌ها برای ساختن شهر خود استفاده کنیم که یکی از این روش‌ها استفاده از توان سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: برای این که سرمایه‌گذاران را جهت سرمایه‌گذاری در شهر یاسوج ترغیب کنیم باید مشوق‌های لازم را نیز به همراه داشته باشیم.

این مسؤول در امور خدمات‌رسانی شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از این روش‌ها اجرای طرح‌های مشارکتی است که در شورای شهر و شهرداری مرکز استان از چنین برنامه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های شهری استقبال می‌کنیم.

وی از شهر یاسوج به عنوان یک شهر با وجهه گردشگری یاد کرد و گفت: برای مثال سرمایه‌گذاران می‌توانند در این حوزه همکاری داشته باشند و همچنین در حوزه توسعه بازار نیز آماده همکاری با سرمایه‌گذاران با ارائه مشوق‌های لازم هستم.

جاوید با نام بردن از برخی اماکن شهر یاسوج که امکان سرمایه‌گذاری با سود خوب برای سرمایه‌گذاران را دارد، اظهار کرد: در پروژه بزرگ پارک ولایت و همچنین پارک جنگلی شهر یاسوج این امکان و ظرفیت به خوبی وجود دارد که سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی وارد عمل شوند.

این مسؤول از احصا برخی توانمندی‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که شهر یاسوج را به کمک و همراهی بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در همه ابعاد بسازیم و به همین دلیل بهترین نوع همکاری و تعامل را با سرمایه‌گذاران خواهیم داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195286
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما