چهارشنبه 2 تیر 1395 - 0:13

واکنش متفاوت فرماندار بویراحمد به انتشار فیش های حقوقی/ کنایه سنگین نظری به دولت احمدی نژاد

در راستای بحران سازی های پی در پی برای دولت تدبیر و امید و شاید تلاش واهی برای به فراموشی سپردن اختلاس ها و فساد های گسترده گذشته، به یکباره تصاویری از فیش هایی منتشر می کنند

جلسه شورای هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ظهرامروز به ریاست فرماندار تشکیل شد.

به گزارش «بویر نیوز»، سید محمد کاظم نظری دراین جلسه با تاکید به در پیش بودن روز قدس وجایگاه آن گفت:  به تدبیر و درایت امام راحل (ره) در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و وحدت جامعه مسلمین این روز از جایگاه ویژه ای در جهان اسلام برخوردار است و لازم است همه دستگاه ها دربرگزاری این مراسم همکاری داشته باشند.

MG_0167-620x279

فرماندار بویراحمد با اشاره به انتصابات درآموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد شایسته سالاری، تخصص و همفکری باسیاستهای دولت تدبیر وامید ارکان وملاک گزینش افراد برای تصدی پستهای سازمانی باشد .

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نقش روسای مدارس آموزش پرورش را از نظر جایگاه اجرای سیاستهای هردولتی وبه لحاظ ارتباطات وتعلیم وتربیت مهم برشمرد وتصریح کرد: بدیهی است، در صورت دارا بودن بعضی از معیارها برای تصدی پست ،اگر کسی مخالف سیاست های دولت باشد نمی تواند به عنوان مجری این سیاست ها انتخاب شود و در انتخاب های موجود جایی ندارد، در واقع شایستگی مجری دولت بودن را ندارد.

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضا سازی رسانه ای مخالفان دولت گفت:  مظلومیت این دولت را می بینید که در جریان سازی های رسانه ایِ سیاسی و حزبی که درباره فیش های حقوقی به راه انداخته اند، و عده ای به یکباره دلواپس شده اند، جای سوال است، مگر این داستان فقط از سال ۹۲ به این طرف شروع شده است؟ مگر پیش از این نبوده است؟ مگر در همان ۸ سال_ که خیلی از بدعت ها از آن زمان شروع شده است _همین فیش ها و دریافتی ها نبوده است؟ مگر نفت ۱۴۰ دلاری با آن همه اختلاس های نجومی را می توان فراموش کرد؟ در آن روزه ها چه کسی فریاد زد؟ آنروزها چه کسی نگران حق مردم و بیت المال بودکه امروز باید مردم یکی پس از دیگری از آنها با خبر شوند؟ چه کسی دلواپس آن همه پرداخت هایی که خارج از  همه ضوابط انجام می شد، بود؟ چه کسی نگرانی های به حق مردم را فریاد زد؟

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در راستای بحران سازی های پی در پی برای دولت تدبیر و امید و شاید تلاش واهی برای به فراموشی سپردن اختلاس ها و فساد های گسترده گذشته، به یکباره تصاویری از فیش هایی منتشر می کنند، این در حالی است که دولت افتخار می کند در کمال صداقت و احترام، پاسخگوی افکار عمومی باشد و وظیفه خود می داند که در هر زمان و هر موضوعی جوابگوی مردم باشد.

ایشان با اشاره به نظارت و نقش رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی گفت:. این مسئله زمانی درست و بجاست که در مورد همه دولت ها یکسان رعایت شود، نه اینکه امروز دولت مورد این همه هجمه و جریان سازی های رسانه ای قرار بگیرد وبزرگ نمایی شود، آن هم در موضوعی که از قدیم بوده ،در حالیکه نسبت به دولت های گذشته و موارد تخلف های پیشین وزن ناچیزی دارد.

فرماندار بویراحمد ابراز امیدواری کرد ،این روحیه مطالبه گری ونظارت در بیت المال کماکان ادامه داشته باشد وصرفآ به دلیل جناح بندی های سیاسی نباشد.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بحث نقل و انتقالات از همه شهرستان ها  به سمت مرکز استان را مهم دانست وگفت: فشار های زیادی در این موضوع وجود دارد و وساطت های قانونی و غیر قانونی می آورند و شهرستان یاسوج از نیروی های سایر شهرستان ها اشباع می شود و بعد در موقع اعلام نیاز ها، برای آنها اعلام نیاز نیرو می شود و نهایتاً این اجحافی است که در حق مردم شهرستان بویراحمد می شود، که با مازاد نیرو مواجه می شود و نمی تواند اعلام نیاز نیرو بکند بنابراین فرزندان شایسته این شهرستان استخدام نمی شوند و در عوض نیروهای با سابقه که شاید هم مزایایی داشته باشند، انتقال داده می شوند.

فرماندار بویراحمد گفت: مهمترین معضل شهرستان در حال حاضر بیکاری است و این حق از شهرستان سلب می شود کما اینکه در سایر حوزه ها هم، این موضوع صادق است.

نظری از تمامی مدیران شهرستان خواست که جلوی این اقدامات و فرایندهایی که نتیجه آن اجحاف در حق مردم و جوانان  شهرستان بویراحمد است با شجاعت بایستند و مقاومت بکنند، حتی اگر با سفارش و  از طرف استان و ما فوق شان هم باشد، تا اگر قرار است نیرویی جذب شود از جوانان شایسته شهرستان بویراحمد باشد.

فرماندار بویراحمد افزود:  پذیرفته نیست افرادی که این دولت را قبول ندارند و سیاستهای آن را مورد تمسخر قرار می دهند در همین دولت مسؤلیت بگیرند و از مزایای آن استفاده کنند در حالی که در امر اجرای سیاست های دولت قدمی بر نمی دارند. ما این موضوع را دنبال می کنیم و در صورت مواجهه قطعاً برخورد خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچساران گفت:

    چرا حرف مفت میزنی مگه هرکه انتقاد از دولت کرد نباید بره سر کار حرفات درحد ابتدایی 

  2. ناشناس گفت:

    جناب فرماندار حقوق فرماندار در دولت قبل چقدر بوده و حالا چقدره ،ظاهراً حقوق چند میلیونی خودت زود یادت رفته ،

  3. اشنا گفت:

    مگر قرار است بعداز خوردن بيت المال عربده کشي کنيد.حتما ميخواهي بگويي که اينها مديران احمدي نزادي هستند. واقعا مسخره است.

  4. علی گفت:

    دولت شما رو هم داریم میبینیم

  5. ناشناس گفت:

    یکی پیدا نمی شه فیش حقوقی و دیگر پرداخت های فرماندار را بررسی کنه؟؟؟؟

  6. عسکریان گفت:

    درود بر دکتر نظری مدیر توانا وپرکار دکتر جان چشمانت را مثل چشمهای عقاب روی مدیریت مدیران شهرستان بیانداز تا کوتاهی نکنند.

  7. ناشناس گفت:

    خيلى 

  8. ناشناس گفت:

    كسى نظرى نداره

دیدگاه شما