جمعه 21 خرداد 1395 - 23:58

هیجان زدگی منصوریان در تلویزیون!

علیرضا منصوریان سرمربی جوان استقلال مهمان ویژه برنامه جام پانزدهم بود.

علیرضا منصوریان کارشناس فنی بازی تیم های فرانسه و رومانی بود. او حرف هایش را با آنالیز رومانی آغاز کرد. منصوریان در این باره گفت:«رومانی تیمی است که در مرحله مقدماتی فقط دو گل خورده اما در گروه خیلی قوی نبودند. رومانی تیم دفاعی خوبی است و در ضد حمله هم خطرناکند.من آنجل یوردانسکو را از نزدیک می شناسم . با او زیاد نشستم.او وقتی من در یونان زندگی می کردم ، در این کشور برای تعطیلات می آمد و زیاد همدیگر را دیده بودیم. می نشستیم و قهوه می خوردیم. یوردانسکو ،ارتشی است. خیلی نظم در کارش دارد. او قبلا هم مربی رومانی بوده . فکر می کنم ۸ سال بیکار بوده و دوباره برش گرداندند و می بینید که دوباره برگشته و تیم خوبی دارد. تیم دفاعی خوبی دارند. فرانسه اگر امشب بخواهد رومانی را دست کم بگیرد ، کار خیلی دشواری دارد.»

او ادامه داد:«قطع به یقین یوردانسکو تیمی مثل یونان ۲۰۰۴ است. یوردانسکو به نظرم اگر تیمش نترسد از این بازی امتیاز می گیرد. استاتیو ، شماره ۱۰ رومانی تو بازی با اسپانیا در یک صحنه ۶ نفر را دریبل کرد. این یعنی بازیکن بزرگی است.»

او درباره پوگبا هم گفت:«من فکر می کنم پوگبا را اگر با زیدان مقایسه کنند ، جوانمردانه نیست. این دو متفاوت از هم هستند.می خواهند او را ستاره تیمش کنند ولی خیلی از زیدان و پلاتینی فاصله دارد.»

منصوریان تیم های حساس این جام را فرانسه ، انگلیس و آلمان دانست. او البته از بلژیک هم به عنوان یک پدیده اسم برد. حرف های منصوریان سبب شد تا جاودانی به او بگوید چرا اسپانیا را نگفتی و منصوریان با خنده گفت:« معذرت می خواهم ، هیجان زده شدم! لیگ این کشور اثرگذار شده ولی خب من تیم های بهتر را گفتم.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=194392
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما