جمعه 21 خرداد 1395 - 23:59

ستاره های احتمالی جام پانزدهم (+عکس)

در تیم ستاره های احتمالی جام ملت های اروپا تعداد بازیکنان اسپانیایی چشمگیر است.
ستاره های احتمالی جام

به گزارش ایسنا و به نقل از یورواسپورت، یورو ۲۰۱۶ از چند ساعت دیگر در کشور فرانسه شروع خواهد شد و ۲۴ تیم حاضر در این رقابت ها در ۶ گروه چهار تیمی برابر هم به میدان خواهند رفت تا قهرمان اروپا برای چهار سال آینده مشخص شود.

بازیکنان بزرگ زیادی در این جام حضور دارند طوری که انتخاب ۱۱ ستاره احتمالی جام پانزدهم کاری دشوار است که کارشناسان یورو اسپورت و یوفا این کار را انجام دادند و براساس فرم اخیر بازیکنان حاضر در یورو ۲۰۱۶ تیم منتخب جام پانزدهم یا همان ستاره های احتمالی این جام را معرفی کردند که البته حضور بازیکنان اسپانیایی چشمگیر است.

دروازه بان:
مانوئر نویر (آلمان)
نویر عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بوده و برای این تیم در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا به میدان رفته و یکی از ارکان اصلی قهرمان تیم ملی آلمان در این رقابتها بوده است. نویر در جام جهانی ۲۰۱۰ دروازه بان ثابت تیم ملی فوتبال آلمان بود و با این تیم به رتبه سوم جهان دست یافت و چهار سال بعد به قهرمانی در این جام رسید و اکنون امیدوار است کلکسیون افتخاراتش را با قهرمانی در یورو تکمیل کند.

مدافعان:
هکتور بلرین (اسپانیا)
یکی از بازیکنانی که اخیرا به یورو دعوت شده است احتمالا در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی اسپانیا درخشش خوبی خواهد داشت. بلرین فوتبالش را از سال ۲۰۰۳ در آکادمی لاماسیا آغاز کرد، سپس در تابستان ۲۰۱۱ راهی آرسنال انگلیس شد و به تازگی به تیم ملی اسپانیا دعوت شده است ولی در تمام رده های سنی این کشور بازی کرده است.

سرجیو راموس (اسپانیا)
یکی از کامل ترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان در تیم ملی اسپانیا بازی می کند و امیوار است بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بتواند یورو را نیز برای سومین بار پیاپی کسب کند و در زمره بزرگان تاریخ این رقابت ها قرار گیرد.

لورن کوشینلی (فرانسه)
این مدافع فرانسوی نیز در این فصل در آرسنال بازی های بسیار خوبی از خود نشان داد و می تواند یکی از ستاره های احتمالی این جام باشد جایی که فرانسه بعد از مصدومیت واران و متئو خیلی به او نیاز دارد.

خوان فران (اسپانیا)
خوان فران نیز یکی از خوب های این دوره از رقابت ها می تواند باشد. او در اتلتیکومادرید فصل خیلی خوبی را سپری کرد و توانست بار دیگر ارزش های خودش را در سمت راست خط دفاعی این تیم نشان دهد و حالا در یک آزمون به مراتب سخت تر قرار گرفته است.

هافبک ها:
جمز میلنر (انگلیس)
میلنر یکی از بازیکنانی است که شاید خیلی ها در نگاه اول او را شایسته حضور در تیم ستاره های احتمالی جام ندادند ولی فرم خیلی خوب او باعث شده است کارشناسان یورو اسپورت و یوفا او را در ترکیب ستاره های احتمالی قرار دهند. او بازیکنی است که خیلی کم اشتباه می کند و موثر بازی می کند.

برونو (اسپانیا)
ستاره خط هافبک ویارئال در این فصل بازی های خوبی از خود نشان داد و توانست نظر دل بوسکه را برای حضور در یورو جلب کند و شاید خیلی ها شانسی برای درخشش او قائل نباشند ولی خیلی از کارشناسان نام او را در زمره ستاره های احتمالی جام قرار داده است که می تواند تاثیرگزار باشد.

دیمتری پایت (فرانسه)
پایت پدیده این فصل لیگ برتر بوده است و حالا در تیم ملی فرانسه یکی از هافبک های هجومی تیم میزبان است که ضربه های ایستگاهی معروفی دارد و می تواند بعد از جام حتی در تیم منتخب قرار گیرد. البته این به درخشش بقیه بازیکنان فرانسه نیز نیاز است.

آنتوان گریزمان (فرانسه)
گریزمان را حالا باید یک ستاره کامل نه برای فوتبال فرانسه که برای فوتبال جهان بدانیم. طبیعی است که درخشش بی چون و چرای او در اتلتیکو بی پاسخ نباشد و او در تیم ستاره های جام قرار گیرد. خیلی ها معتقد هستند اگر گریزمان آماده باشد فرانسه قهرمان یورو می شود.

مهاجمان
زلاتان ابراهیمویچ (سوئد)
ابراهیمویچ در ۳۴ سالگی احتمالا دارد آخرین تورنمت مهم خود را تجربه می کند و امیدوار است بتواند ۶ گل زده اخیر خود را در این جام ارتقا دهد. زلاتان این فصل بیشترین گل باشگاهی خود را با ۵۰ گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند و در اوج آمادگی است.

کریستیانو رونالدو (پرتغال)
ستاره فوتبال جهان نیز باید در این تیم حضور داشته باشد تا ارزش این تیم حفظ شود. رونالدو نیز تاکنون ۶ گل در این جام به ثمر رسانده است و امید اصلی پرتغال برای درخشش در یورو است.

رقابت های یورو ۲۰۱۶ از امشب با دیدار فرانسه و رومانی شروع می شود. دیداری که ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران شروع می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=194391
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما