چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 2:21

رونمایی بنز از استیشن کلاس E (+عکس)

پس از یک پیش‌نمایش کوتاه و محتاطانه، بنز تصمیم گرفت از استیشن‌های 2017 کلاسE خود که در نیمه دوم سال جاری و ماه‌های اولیه سال 2017 مورد خرید و فروش قرار می‌گیرند رونمایی کند.

رونمایی از بنز استیشن کلاس E

به گزارش بویر نیوز به نقل از عصر ایران خودروهای استیشن بنز کلاس E بسیار شبیه خواهر و برادران سدان خود هستند. طراحی خوب و شیک  از آن یک خودروی متوسط و اجرایی ساخته، که از ابتدا تا انتها استانداردهای سدان کلاس E را داراست.

استفاده از سقف‌هایی با شیب ملایم، تضمین کننده حفظ شکل و ظاهر کلاس E در این استیشین هاست. از طرفی چراغ‌های LED نمای پشت نیز با سدان‌های E تفاوت زیادی ندارد. از ویژگی‌های این خودرو باز شدن آسان در محفظه بار با فشار یک دکمه و یا باز شدن خودکار در صورت همراه داشتن سوئیچ است. همچنین در صورت نزدیک شدن به خودرو – به شرط همراه داشتن سوئیچ- بدون استفاده از از دست می‌توان وارد خودرو شد.

رونمایی از بنز استیشن کلاس E

زمان ورود به خودرو ، مخاطب با نمای داخلی یک سدان E روبه‌رو خواهد شد. کنسول چوبی در وسط بر اصالت این بنز می‌افزاید. دکمه‌های لمسی روی فرمان نیز از گزینه‌های جذاب فرمان‌های جدید بنز است. همچنین یک کنترل‌گر صفحه‌ای جدید با توانایی تشخیص اثر انگشت در این خودرو وجود دارد.

رونمایی از بنز استیشن کلاس E

خریداران همچنین به شکلی معمولی با فضای بزرگی در قسمت بار روبه رو هستند که به بیش از 1820 لیتر می‌رسد.خودرو می‌تواند بیش از 745 کیلوگرم بار و مسافر را باخود جا‌به‌جا کرده و محموله‌ای حدود 2100 کیلوگرم را نیز با خود بکشد. سامانه تعلیق کنترل بدن نیز به صورت انتخابی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

رونمایی از بنز استیشن کلاس E

مسئول بازاریابی خودروهای مرسدس بنز در این خصوص گفت: خودروهای “استیت” مانند تمامی خودروهای مرسدس بنز پویا و جادار هستند و ویژگی‌های هوشمند و فضای بزرگ بار در آنها به کار رفته است.

وی همچنین افزود: “استیت” یکی از نوآورانه‌ترین خودروهای کلاس E به شمار می‌آید و دارای هوشمندانه‌ترین سالن‌های اجرایی خودرو در جهان است.

رونمایی از بنز استیشن کلاس E

مجموعه‌ای از گزینه‌های مختلف از جمله روشنایی محیطی، دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، پکیج راحتی که شامل گرم‌کن فرمان و صندلی‌ها، دسته‌های صندلی گرم شونده و ارتقاء صندلی‌های جلو، سیستم DISTRONIC که می تواند به طور خودکار ماشین را نگه دارد و دوباره شروع به حرکت کند، از ویژگی‌های هوشمند این خودرو هستند.

 این خودرو برای اولین بار به فناوری پارک نیز مجهز شده و می‌توان از راه دور و با استفاده از فناوری‌های هوشمند نصب شده روی تلفن‌های همراه آن را پارک کرد. خودروهای بنز این روزها در حال رقابت با خودران‌هایی مانند تسلا هستند و به نوعی رقابت با آینده را آغاز کرده‌اند.

رونمایی از بنز استیشن کلاس E

این خودرو با سه نوع موتور دیزلی و 4 نوع پیشرانه بنزینی وارد بازار خواهد شد. اولین مدل این خودروها از موتورهای E 200 وE 200 d با توجه به نیاز و استفاده مشتریان بهره خواهند برد. نسخه‌های بنزینی به صورت 4 سیلندر و 2 لیتری با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر ارائه خواهند شد. مصرف سوخت این خودرو نیز 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.


رونمایی از بنز استیشن کلاس E
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193962
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما