چاپ این برگه

والیبال ایران المپیکی شد

تیم ملی والیبال ایران به المپیک راه پیدا کرد.از مسابقات مقدماتی المپیک 2016 که در ژاپن برگزار می شود . ایران مقابل لهستان به پیروزی رسید و المپیکی شد.
به گزارش عصرایران ، ملی پوشان والیبال ایران موفق شدند در این دیدار مقابل لهستان 3 -1 پیروز شوند و به المپیک برسند.
والیبال ایران المپیکی شد
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل لهستان موفق به کسب پنجمین برد خود شد و با توجه به این نتیجه صعودش را به المپیک قطعی کرد. پیش از ایران تیم های لهستان و فرانسه هم با کسب پنج پیروزی به المپیک راه پیدا کرده بودند.
ایران با این پیروزی شانس حضور در رتبه اول مسابقات را هم به دست آورده است. ایران تیم بدون شکست مسابقات را شکست داده و حالا با پیروزی مقابل ونزوئلا و البته شکست فرانسه مقابل ژاپن صدرنشین مسابقات خواهد بود.
پیش از این مسابقات ، تیم های برزیل(میزبان) ، آمریکا ، ایتالیا ، آرژانتین ، روسیه ، مصر و کوبا به مسابقات المپیک راه پیدا کرده بودند و در این مسابقات تا این لحظه ایران و فرانسه و لهستان به المپیک رسیده اند.یک تیم دیگر ازاین مسابقات و یک تیم دیگر هم از مسابقات مکزیک به المپیک ریو صعود خواهد کرد که در جمع دوازده تیم می شوند.
والیبال ایران المپیکی شد
والیبال ایران برای اولین بار و پس از 52 سال به المپیک راه پیدا کرده است. آرزویی که تقریبا برای همه نسل های والیبالی ایران وجود داشته. حالا و پس از مدت ها ایران در یکی از ورزش های گروهی شانس حضور در المپیک را پیدا کرده است. پس از انقلاب یکی از معدود دفعاتی است که یکی از تیم های ملی ایران در ورزش های گروهی به المپیک می رسد.
شاگردان لوزانو با پیروزی در این رقابتها برای لیگ جهانی که حدود 13 روز دیگر است آماده می شوند. تیم ملی ایران علی رغم صعود به المپیک مانند تیم های فرانسه و لهستان هنوز در شرایط آرمانی خود قرار ندارد و برای موفقیت در المپیک نیاز به آماده سازی بهتر دارد.